Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokana tänään teillä?

Vierailija
08.03.2008 |

Minä tein hirvestä ja possusta palapaistin, sen kanssa perunamuusia. Vähän harvinaisempaa herkkua tänään, saatiin tuttavalta hirveä kun ei itse sitä eläintä metsästetä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä vielä mitä tekisi iltaruoaksi

Vierailija
2/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällisestä ei hajuakaan. Kiinalaisessa piti käydä tänään lasten kanssa, mutta mahatauti vielä jyllää, joten kotoa ei uskalla minnekään lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla on uunikalaa ja vihanneksia.

Vierailija
4/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihapullia, muussia, kermakastiketta ja puolukkahilloa. Kympillä! :D

Vierailija
5/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaan kuului Spagettivuoka, salaatit ja hedelmäkiisseli. Hyvää oli!



Normaalistihan tuo olisi ollut maksullista, mutta ollaan niin tärkeitä henkilöitä,että saatiin syödä ilmatteeksi. :)

Vierailija
6/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisiä suolakurkkuja, hunajaa ja smetanaa alkupalaksi, stroganovia, uuniperunoita ja paahdettuja juureksia pääruoaksi. Jälkiruoka syötiin synttäreillä eli täytekakkua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi