Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatteko facebook kavereiksi puolituttuja? Minä olen ottanut, koska on jotenkin niin tylyä jättää ne pyynnöt roikkumaan.

Vierailija
22.08.2024 |

En edes ole tavannut henk.koht kaikkia fb-kavereita, joten ihmettelen kun nämä ovat joillekin niin isoja asioita että nirppaillaan pyyntöjen hyväksymisen kanssa. Mitä ihmeen haittaa niistä hyväksymisistä on. Privoimmat jutut muutenkin käydään yv-viesteillä eikä faceseinällä. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin? En todellakaan ota muita kuin niitä, jotka olen tavannut, ja jotka tunnen paremmin kuin vain naamatuttavana. Miksi niitä ylipäänsä kiinnostaisi mun Facebook-julkaisut? 

Vierailija
2/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn melkein kaikki pyynnöt, koska en julkaise edes kavereille mitään kovin erikoista. Oikea elämä on ihan muualla kuin fb:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin? En todellakaan ota muita kuin niitä, jotka olen tavannut, ja jotka tunnen paremmin kuin vain naamatuttavana. Miksi niitä ylipäänsä kiinnostaisi mun Facebook-julkaisut? 

Mitä niin salaista sä julkaiset sitten?

Vierailija
4/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on erikoista kun laittelin sukulaisille kaveripyyntöjä, niin jättivät vaan ne sinne roikkumaan. Tiedän että käyttävät facea ja varmasti ovat huomanneet pyynnöt. Aikanaan sitten poistin itse ne. Serkkuni laittoi mut kaikenlisäksi estoille kun laitoin kaveripyynnön. Että näin kivat sukulaiset mulla on. 

Vierailija
5/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn melkein kaikki pyynnöt, koska en julkaise edes kavereille mitään kovin erikoista. Oikea elämä on ihan muualla kuin fb:ssä.

Sama juttu.

Vastaavasti en itse koskaan pyydä ketään kaveriksi, koska en tiedä haluaisiko toinen oikeasti hyväksyä minut, vai ainoastaan draaman välttämiseksi hyväksyisi.

Koska olisihan se ihan hiton kiusallista olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, jonka ystäväpyynnön on teilannut fasessa.

Vierailija
6/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on erikoista kun laittelin sukulaisille kaveripyyntöjä, niin jättivät vaan ne sinne roikkumaan. Tiedän että käyttävät facea ja varmasti ovat huomanneet pyynnöt. Aikanaan sitten poistin itse ne. Serkkuni laittoi mut kaikenlisäksi estoille kun laitoin kaveripyynnön. Että näin kivat sukulaiset mulla on. 

Keskaria vaan tollasille sukulaisille. Ei mulla muuta.

Vierailija
7/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sun sukulaistes käytös vetää kyllä pohjat.

Vierailija
8/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisitkö ex-kumppaneittesi kaveripyynnöt?

Vierailija
9/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks ne aina olleet tuollaisia kusipäitä vai onko ollut äskettäin jotain toraa?

Vierailija
10/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvi jättää roikkumaan, ne voi myös poistaa. Itse olen halunnut pitää kaverilistani jonkinlaisessa hallinnassa, ja hyväksyn vain ihmiset, joiden kanssa minulla on oikeasti jotain tekemistä. Siellä kaveripyynnoissä on myös kaikenlaisia feikkiprofiileja, jotka tekeytyy tuttaviksi, tai ihan vieraitakin, jotka on napanneet jostain netin uumenista ihan vieraan ihmisen naaman omaksi profiilikuvakseen. Joillakin näistä kaveripyytäjistä on pahat mielessä, niin että siinäkin on syytä olla hyväksymättä ihan ketä tahansa.

Vierailija
11/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet tosi vähän tekemisissä viime vuosina, mutta ajattelin että olisi mukava vaihtaa kuulumisia, pitkään on painanut syyllisyys kun en ole pitänyt yhteyttä. Mutta tämä asia näkyy nyt uudessa valossa, nehän ovat he, ketkä eivät halua olla yhteyksissä. Onko ne sit olleet aina kusipäitä? Kait sitten.

Vierailija
12/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarvi jättää roikkumaan, ne voi myös poistaa. Itse olen halunnut pitää kaverilistani jonkinlaisessa hallinnassa, ja hyväksyn vain ihmiset, joiden kanssa minulla on oikeasti jotain tekemistä. Siellä kaveripyynnoissä on myös kaikenlaisia feikkiprofiileja, jotka tekeytyy tuttaviksi, tai ihan vieraitakin, jotka on napanneet jostain netin uumenista ihan vieraan ihmisen naaman omaksi profiilikuvakseen. Joillakin näistä kaveripyytäjistä on pahat mielessä, niin että siinäkin on syytä olla hyväksymättä ihan ketä tahansa.

Poistaminen on vielä tylympää kuin roikuttaminen. Mitä pahaa sä pelkäät tapahtuvan kun kirjoitit että pahat mielessä.

Vierailija
13/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku käyttää fb?

Vierailija
14/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku käyttää fb?

Joo. Mitäs sä käytät?

Vierailija
15/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu.

Vastaavasti en itse koskaan pyydä ketään kaveriksi, koska en tiedä haluaisiko toinen oikeasti hyväksyä minut, vai ainoastaan draaman välttämiseksi hyväksyisi.

Koska olisihan se ihan hiton kiusallista olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, jonka ystäväpyynnön on teilannut fasessa.

Mitä mieltä ihmisestä, joka ei teilaa livenä, mutta Facessa teilaa? Ja toisaalta ne, jotka teilaa livenä niin hyväksyy Facessa? Aika ristiriitaista, eikö?

Entäs ihmiset, jotka yrittävät vuosia iskeä livenä, mutta  teilaa kun pyytää treffeille? Tai ihmiset, jotka sanoo myöntävästi treffipyyntöön, mutta hetken päästä sanookin kieltävästi, kuitenkin ovat vuosia flirttailleet ja yrittäneet iskeä?

Vierailija
16/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että joku käyttää facebookkia vuonna 2024. 

Vierailija
17/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet tosi vähän tekemisissä viime vuosina, mutta ajattelin että olisi mukava vaihtaa kuulumisia, pitkään on painanut syyllisyys kun en ole pitänyt yhteyttä. Mutta tämä asia näkyy nyt uudessa valossa, nehän ovat he, ketkä eivät halua olla yhteyksissä. Onko ne sit olleet aina kusipäitä? Kait sitten.

Entäs semmoinen, että livenä itse aloittaa ensiksi iskemisen ja lirkuttelun ja jatkaa tätä vuosia, mutta kun kysyt Faceen niin teilaavat? 

Vierailija
18/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs semmo

En osaa sanoa, koska en itse tee sellaista.

Vierailija
19/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ihminen, joka aloittaa itse lähentelyn ja kun osoitat, että tykkäät hänestä niin torjuvat? 

Vierailija
20/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ihminen, joka aloittaa itse lähentelyn ja kun osoitat, että tykkäät hänestä niin torjuvat? 

Miten tää liittyy aloitukseen ??