Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:30"]
Sä tykkäät musta, mä näen sen susta kyllä :)
[/quote]
Täällä on näitä kiusaajia...:D
Moi! Mulla ei ole mitään odotuksia ja kuitenkin toivon jonkin tason yhteyttä, aika kornia. Kivaa oli ja taidan ymmärtää pointin. Aika kovaa, mut tajuan mitä tarvitsen. Älkää sotkeko fiiliksiä! Olette kivoja ja luotan kerrankin johonkin, tuli mitä tuli. Ja siitä kuvitellusta yhdestä pidin erityisesti. Mut paskat, pidetään hauskaa kun voidaan!
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:13"]
Moi! Mulla ei ole mitään odotuksia ja kuitenkin toivon jonkin tason yhteyttä, aika kornia. Kivaa oli ja taidan ymmärtää pointin. Aika kovaa, mut tajuan mitä tarvitsen. Älkää sotkeko fiiliksiä! Olette kivoja ja luotan kerrankin johonkin, tuli mitä tuli. Ja siitä kuvitellusta yhdestä pidin erityisesti. Mut paskat, pidetään hauskaa kun voidaan!
[/quote]
Terkkuja <3
Hitto, että osaat. Mitä haluat? Uskallatko kohdata face to face ja sanoa? ;) taidat aliarvoida mut...
No sehän siinä on, kun ei tiedä, että selviääkö se pää, jos nähdään vai sekoaako pahemmin. Uskaltaako kokeilla?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:26"]
Väännä rautalangasta mitä odotat... Tilanne tuntuu niin sekavalta, etten jaksa enää arvailla. Järkyttävää sekoiluahan tämä multa on ollu. ;D Millähän hitolla sitä noi omata virheensä yrittäs korjata...
[/quote]
Normalisoida välit, tavata, jutella, vaihtaa kuulumiset. Jos se sopii sinulle. Sun pitäisi luottaa muhun ja uskoa, että en ole pompotellut enkä kiusannut koskaan. Yhtäkään ilkeää tai outoa viestiä en ole sinulle kirjoittanut enkä kirjoita. :)
[/quote]
Toivon, että tapaamme ja keskustelemme. Nyt kun tiedät taustani, ehkä ymmärrät miksi minun on niin vaikea luottaa ja toimia avoimesti. Haluan muuttaa ajattelutapojani, mutta työtä on tehtävä paljon. Haluan luottaa sinuun ja toivon oppivani tulkitsemaan viestisi oikein. Tiedän, että puhut totta. Ongelmat ovat omassa tulkinnassani ja höystän tulkintoja vielä mielikuvituksella, kun pyörittelen asioita liikaa päässäni. Kuten tiedät.
[/quote]
Joo olen huomannut. Mutta vapautan nyt sut noista pohdinnoista. Mun kohdalla ei tarvitse epäillä että loukkaan tai vedän maton jalkojen alta. En myöskään lupaa mitään mitä en voi pitää enkä käytä hyväksi. Olen kiltti ja lyhytvihainen. Niitä huonojakin puolia kyllä löytyy mutta ne ei oo niitä mitä pelkäät.
[/quote]
Kerron tilanteesta heti tilaisuuden tullen siltä osin kuin sen voi selittää. Haluan toimia sen jälkeen avoimesti asioissa, jotka kuuluvat muillekin.
JanZu rtuu tänne niin pidetään oikein kunnolla tosi TOSI hauskaa, oot JanZu ihan super ihku <3 mä oon sun prinsessa jolle sä voit laittaa hiukset vaikka mille kampaukselle ja muutenki tehhä mun kaa tyttöjen juttuja. Sulla ku ei tietääkseni oo tytärtä vaan niitä poikia vaan niin mie olisin sulle kuin oma tytär. JanZu, sun lapses odottaa, tule tänne lapsen tykö, lapsesi tahtoo halin !!!! *HALI*
Hyvää isänpäivää Arto, vaikka päivääkään et ole vastuutasi isänä kantanut. Onko silloin edes isä?
Puhutaan. Haluan puhua kasvotusten. Milloin tavataan ja missä? Vai soitatko?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:59"]
Puhutaan. Haluan puhua kasvotusten. Milloin tavataan ja missä? Vai soitatko?
[/quote]
Odotan,että haluat puhua omana itsenäsi, omin kasvoin.
Soitan vaikka heti, kunhan vastaat kysymykseen et missä ja milloin viimeks irl?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:01"]
Soitan vaikka heti, kunhan vastaat kysymykseen et missä ja milloin viimeks irl?
[/quote]
irl?
Kiitos opetuksesta! Lisä ei kyllä ole pahitteeksi...