Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
5081/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotki sangollinen kyrpiä homo

Vierailija
5082/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi itsepäinen paskapää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/9334 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaittu opetus... täytyy nieleskellä vielä, perkele. :/ Mulla sit onkin tunteet :(, tosta mielenvikaisuudesta jo tiesinkin. :D
Aika jännä matka ollu.
Tää menee terppeuteille.

Vierailija
5084/9334 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itsesi kuntoon, toivon sulle vain hyvää. Ja toivon että voidaan joku päivä olla kavereita kun sulla tilanne ja tunteet tasaantuu.

Vierailija
5085/9334 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:15"]Hoida itsesi kuntoon, toivon sulle vain hyvää. Ja toivon että voidaan joku päivä olla kavereita kun sulla tilanne ja tunteet tasaantuu.
[/quote]

Joo, uskon et päätarkoitus on hyvä. Mielelläni sua joskus avoimin mielin kättelen. Sitä kaveruutta en valitettavasti lupaa. Kiva varmasti olet, mut en siihen oikein usko.

Vierailija
5086/9334 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:15"]Hoida itsesi kuntoon, toivon sulle vain hyvää. Ja toivon että voidaan joku päivä olla kavereita kun sulla tilanne ja tunteet tasaantuu.
[/quote]

Joo, uskon et päätarkoitus on hyvä. Mielelläni sua joskus avoimin mielin kättelen. Sitä kaveruutta en valitettavasti lupaa. Kiva varmasti olet, mut en siihen oikein usko.
[/quote]

Ok, ymmärrän kyllä. Ja muista ettei mitään päätarkoitusta, opettamista tai suunnitelmaa ollut. Kohdattiin vaan oudossa ympäristössä ja siinä se. Edelleenkin kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
5087/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Huomauta jatkossa suoraan. Minulla on sinusta paljon opittavaa.

Vierailija
5088/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:27"]

M.V tämä on sinulle.. Me molemmat olemme parisuhteessa, mutta mielestäni meidän välillämme on jotain erityistä. Olemme olleet yhteyksissä elokuusta lähtien tähän päivään saakka, siten ettei kukaan tiedä meidän tapailevan. Aina kun nään sinut, se saa minussa aikaan aivan uskomattomia ajatuksia ja tunteita. Kanssasi on niin helppo jutella. Emmehän me petä kumppaneitamme mutta tuntuu todella väärältä omaa miestäni kohtaan tämä sinun tapailusi salassa kaikilta. Toivon että laittaisit minulle viestiä! ;) Olisin ehkä jopa valmis eroamaan nykyisestä parisuhteestani, mutta vain jos tiedän että olisit minun. Why am I so afraid to lose you, when you are not even mine? Terveisin M.V ps. Nimiemme alkukirjaimetkin sopivat yhteen.

[/quote]

Moi! Mulla on samanlaiset tunteet, ei tietoa mihin ne perustan. ;) Jos reaalimaailmassa joskus sattumalta kohdattaisiin ja tunteet olisivat samat, niin silloinhan sen tietäisi. 
[/quote]

Miten en ymmärrä ollenkaan viestisi ideaa? :D

Vierailija
5089/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli siitä nimipostauksesta tunne, että moukku itse olisi ehkä kovastikin halunnut nimen paljastaa, mutta "taipui" sitten lopulta miehen (ja muiden sukulaisten) tahtoon. Mainitsi kuitenkin, että nimen saa helposti selville.

Postauksen otsikko "Poika nimeltä...?" oli ko. bloggaajalle tyypillistä klikkausten kalastelua.

Vierailija
5090/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.G. Kiitos, että olt tänään pois. Oli ihanan rauhallista!

Vierailija
5091/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.G. Kiitos, että olt tänään pois. Oli ihanan rauhallista!

Vierailija
5092/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

C, ajattelen sinua. Perjantai oli ihana.

Vierailija
5093/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että irtisanoudut

Vierailija
5094/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 07:57"]J. Mulla on ihan hirvee ikävä. Ja mä valehtelin, oon mä rakastunu tai ihastunu. Jospa tämä muutaman viikon ero sais sen loppumaan ja voitais olla ystäviä. Yritän täällä olla itkemättä. [/quote] Kiitos sähköpostista. Mä vastaan siihen parin päivän päästä. En haluu tyrkyttää.

[/quote]

Mä tapasin sen toisen miehen tänään, niin kuin sä halusit. Olihan se ihan kiva, mutta ei se ollu sä. Ja huomenna tapaan sen yhden ja perjantaina sen tissikuva-äijän. Ei niistä kukaan oo sä. Mä kerron sit sähköpostissa lisää, parin päivän päästä. Voi kun toi posti kilahtais tänään. Persoonaton ryhmäviestikin ois mulle jotain ihmeellistä.

Vierailija
5095/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi A.V! Ei se ole ratkaisevaa. Tutustu ja kerro itsestäsi. Se riittää mulle nyt. Se tulee ilmi kun tulee. Se paketti siinä on se juttu.:)

Vierailija
5096/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:31"]

Haluan että irtisanoudut

[/quote]

Tällä käteen jäävällä palkalla en kuule viitti tätä jopia pitkin jatkaa. Et ei tartte erikseen kehottaa.

Vierailija
5097/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:04"]

Pyydä anteeksi itsepäinen paskapää.

[/quote]

Sitä ei ole mitään syytä tehdä, kusipää.

Vierailija
5098/9334 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan yksityisyyttä. Voisitteko olla muutaman vuorokauden poissa online. Kiitos.

Vierailija
5099/9334 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. A.E.O Olit lapsuuteni paras ystävä. Usein mietin mitä sulle kuuluu, ainakin olet naimisissa? Ohuesti harmittaa, että kymmenen vuotta sitten polkumme erkanivat olosuhteista johtuen, mutta näin kai parasta. Toivottavasti sinulla on onnellinen elämä! Kiitän kaikesta tuesta ja ystävällisyydestä mitä sain sinulta ja perheeltäsi. Se helpotti lapsuuttani hieman.

2. J.C.E. Olet poissa mutta ongelmasi jatkavat olemassa oloa. Tunsiko kukaan sinua oikeasti? Miksi sen piti tapahtua? Kaikesta paskasta huolimatta kaipaamme sinua.. Ehkä näemme vielä.

3. L..L Rollo Anteeksi etten teininä osannut toimia korrektisti. Olin ihastunut ja typerä tyttö. Mietin sinua joskus, vaikka emme ole vuosiin nähneet. Muistan kun olimme kahvilla ja kysyit halusinko oikeasti alkaa seurustelemaan exäni kanssa. Ei, en halunnut, koska halusin sinut. Harmittaa, etten koskaan kertonut suoraan tunteistani, ja itsekin paljastit tunteesi vuosia jälkeen. Olisin halunnut tietää olisiko se toiminut, luulen että tuskin. Olisit voinut olla jotain erityistä.  My Autumn of love. Olen kuullut, että saitkin näyttelyn aikaiseksi, toivottavasti menestyt! Olet lahjakas siinä mitä teet.

4. P.M. Olen pahoillani, syvästi. Toisaalta en uskonut se n jatkuvan ikuisesti. Onni onnettomuudessa, nyt olen onnellinen.

Vierailija
5100/9334 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

k, katoa maapallolta!

Ketju on lukittu.