Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:01"]
Soitan vaikka heti, kunhan vastaat kysymykseen et missä ja milloin viimeks irl?
[/quote]
irl?
[/quote]
niin, koska ja milloin ollaan viimeks oltu yhteydessä niin että tiedetään keiden kanssa puhutaan?
Kyvyttömyys/kiltteys/ vääränlainen empatia viedä päätökset loppuun on ongelma. Tiedän, että se on väärin toisia kohtaan. Mutta tuota yhtä ikävää sanaa en tykkää käytettävän, sillä sitä en ainakaan tietoisesti käytökselläni hae.
Hyvä että toit ilmi ajatuksesi. Toimin jatkossa johdonmukaisemmin. Ota kuitenkin huomioon myös minun tilanteeni.
Olen pahoillani kaikesta, siitä mitä meidän ystävyydelle tapahtui. Olen pahoillani eilisestä kirjoituksestani. Olen hieman hukassa välillä. Nytkään ajatus ei kulje unenpuutteen ja yksinhuoltaja-arjen vuoksi. 9 kk ikäinen vauva sylissä tässä naputtelen, yritän vain sanoa anteeksi ja jutellaan vielä joskus. Terv A
En ole varma osaanko tulkita aina oikein, olen vielä aika sekaisin ja suodatan suuren osan pois ja analysoin. Täällä, ympärillä, yöllä. Vai tarkoititko mielissä? Konkretiaa?
No pelaile pelejäsi. Olisin halunnut puhua sulle suoraan mutta jollet tule yhtään vastaan niin vaikeaa on.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:36"]
No pelaile pelejäsi. Olisin halunnut puhua sulle suoraan mutta jollet tule yhtään vastaan niin vaikeaa on.
[/quote]
Vittu että voit olla hankala! Tunsin sun käden nukkuessa. Tule itse vastaan!
Rakastan sinua <3 toivottavasti ollaan onnellisesti yhdessä aina.
Toivon että pääset eteenpäin ja hyväksyt realiteetit. Tarjosin kaveruuttani mutten tiedä onko se tunteittesi kannalta hyvä sekään. Ikävillä asioilla viittasin muualla elämässäni tapahtuneisiin asioihin jotka vievät voimia (pahoja sairastumisia), siksi yritän säästää voimiani nyt ja yrittää jaksaa. Juttelen mielelläni puhelimessa jos haluat mutta en voi pakottaa.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:53"]
Tuuppas panee mua.
[/quote]
Odota et pääsen sille tasolle.
Kyllä mä sut sieltä kaikesta huolimatta erotan, tunnen erityisenä valittuna. Muistatko kun sillon otin ensin vastaan sen isomman jutun ja kuitenkin vaan odotin sua sieltä takaa? Se tunne kun sain olla sun lähellä.
No helli vaan omia mielikuviasi. Oikeastihan et tiedä musta mitään etkä mitä mulle kuuluu, koska sä haluut kuvitella kaiken. Toivin et pääset tästä yli ja eteenpäin pian.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:12"]
No helli vaan omia mielikuviasi. Oikeastihan et tiedä musta mitään etkä mitä mulle kuuluu, koska sä haluut kuvitella kaiken. Toivin et pääset tästä yli ja eteenpäin pian.
[/quote]
Älä viitsi. Tiedät että haluan tietää. Tilanne on niin sotkettu, että harhailen pahasti ja pää meinää revetä. Luon niitä mielikuvia epätoivoissani, koska tarvitsen jotakin mistä saada kiinni. Tiedän miten voimakkaasti tunnen ja pelkään ajoittain tämän olevan kiusa, vaikka pitäisi luottaa siihen lankaan jonka annoit.. Siinä on niin hyvä olla. Anna anteeksi, että kadotan sinut välillä. Tunne ei kuitenkaan katoa. Älä leiki minulla.
Haluutko oikeesti et päästän susta irti ja keskityn olennaiseen? Tai yritän päästää. Tuskin oikeesti pystyn, mutta en enää näytä sitä, jos et halua. Sitäkö ihan oikeesti toivot? Rehellisesti.
Haluan sitä sun itsesi takia, jotta voit löytää jotain oikeaa ja todellista - tulla onnelliseksi. Mun realiteetit oot tiennyt koko ajan. Tää palsta ei tee hyvää myöskään. Tänne kirjottaa sadat ihmiset ja sit kun vielä niitä vähän analysoi ja pohtii niin ei hyvä. Sä et oo vaikuttanut halukkaalta kaveruuteen reaalimaailmassa mitä oon muutaman kerran ollut yhteydessä, mutta saat mut kiinni kyllä viestillä jos haluat. Nyt on ollut mulla raskasta kun läheiset ovat vakavasti sairaita ja sen takia myös yritän jaksaa.
M.V tämä on sinulle.. Me molemmat olemme parisuhteessa, mutta mielestäni meidän välillämme on jotain erityistä. Olemme olleet yhteyksissä elokuusta lähtien tähän päivään saakka, siten ettei kukaan tiedä meidän tapailevan. Aina kun nään sinut, se saa minussa aikaan aivan uskomattomia ajatuksia ja tunteita. Kanssasi on niin helppo jutella. Emmehän me petä kumppaneitamme mutta tuntuu todella väärältä omaa miestäni kohtaan tämä sinun tapailusi salassa kaikilta. Toivon että laittaisit minulle viestiä! ;) Olisin ehkä jopa valmis eroamaan nykyisestä parisuhteestani, mutta vain jos tiedän että olisit minun. Why am I so afraid to lose you, when you are not even mine? Terveisin M.V ps. Nimiemme alkukirjaimetkin sopivat yhteen.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:20"]
Haluan sitä sun itsesi takia, jotta voit löytää jotain oikeaa ja todellista - tulla onnelliseksi. Mun realiteetit oot tiennyt koko ajan. Tää palsta ei tee hyvää myöskään. Tänne kirjottaa sadat ihmiset ja sit kun vielä niitä vähän analysoi ja pohtii niin ei hyvä. Sä et oo vaikuttanut halukkaalta kaveruuteen reaalimaailmassa mitä oon muutaman kerran ollut yhteydessä, mutta saat mut kiinni kyllä viestillä jos haluat. Nyt on ollut mulla raskasta kun läheiset ovat vakavasti sairaita ja sen takia myös yritän jaksaa.
[/quote]
Tuo oli terve ajatus. Kiitos. :)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:27"]
M.V tämä on sinulle.. Me molemmat olemme parisuhteessa, mutta mielestäni meidän välillämme on jotain erityistä. Olemme olleet yhteyksissä elokuusta lähtien tähän päivään saakka, siten ettei kukaan tiedä meidän tapailevan. Aina kun nään sinut, se saa minussa aikaan aivan uskomattomia ajatuksia ja tunteita. Kanssasi on niin helppo jutella. Emmehän me petä kumppaneitamme mutta tuntuu todella väärältä omaa miestäni kohtaan tämä sinun tapailusi salassa kaikilta. Toivon että laittaisit minulle viestiä! ;) Olisin ehkä jopa valmis eroamaan nykyisestä parisuhteestani, mutta vain jos tiedän että olisit minun. Why am I so afraid to lose you, when you are not even mine? Terveisin M.V ps. Nimiemme alkukirjaimetkin sopivat yhteen.
[/quote]
Moi! Mulla on samanlaiset tunteet, ei tietoa mihin ne perustan. ;) Jos reaalimaailmassa joskus sattumalta kohdattaisiin ja tunteet olisivat samat, niin silloinhan sen tietäisi.
Teille varatut, naisia pyörittävät huomiohuorat (siis vaikka mielessä yksi erityinen M), toivon että tytärtesi kautta opit ymmärtämään, että naisetkin ovat ihmisiä ja se mitä teet on moraalisesti väärin ja satuttaa ihmisiä.