Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:18"]
Ei voi olla noi paha
[/quote]
on.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:55"]
Tykkään susta ihan kauheasti.
[/quote]
Minäkin kuule tykkään eräästä ihan kauheasti. Mutta voin sanoa ettei kannattaisi. Tunteiden kuoletus kun ottaa oman aikansa ja energiansa.
[/quote]
Yksipuolinen ihastus? Miten tunteet voi kuolettaa?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:55"] Tykkään susta ihan kauheasti. [/quote] Minäkin kuule tykkään eräästä ihan kauheasti. Mutta voin sanoa ettei kannattaisi. Tunteiden kuoletus kun ottaa oman aikansa ja energiansa. [/quote] Yksipuolinen ihastus? Miten tunteet voi kuolettaa?
[/quote]
Joo, minullakin oli tuollainen hassu tilanne, että erehdyin ihastumaan ihmiseen, jonka motiivit ymmärsin joka käänteessä väärin. Eihän se hänen vikansa lopulta ole millään tavoin. Nyt täytyy vaan taas lisätä teflonia uusi kerros pintaan, niin saadaan hoidettua asiat sovussa ja järkevästi.
Muutit koko elämäni. En osaa vielä sanoa, parempaan vai huonompaan
Tulet vieläkin joskus uniini A vaikka siitä on kohta yli 25 vuotta. Ehkä nyt osaisin olla ystävä, kun silloin en pystynyt vaan ryntäsin toiseen syliin vain huomatakseni virheeni. Exäsi / luokkakaverini kertoi olevansa sinkku ja harmitti teidän molempien puolesta. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia, mutta en tiedä missä olet. Kaikkea hyvää sinulle. T: poolboy
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 11:06"]
T.... , haluaisin tietää tunsitko samoin kuin minä. Ikävä on kova. Se ihmeellinen yhteys ja tuttuus.....
[/quote]
Alkukirjaimesi
-T
[/quote]
Hmm.. Voin kertoa jos kerrot itsestäsi ensin jotain.
Kaikkea hyvää sinulle. Joskus mietin Sinua, että mitä sinulle kuuluu. Nyt tämän kuitenkin kuului mennä näin, tässä elämässä. Haleja ja jaksamista.
Ehkä vielä joskus. Paljon hyvää ja paljon pahaa mahtuu taipaleellemme, mutta ei mitään mitä katuisin.
Et ikinä arvaa
Kuka antaa täällä alapeukkuja asiallisille viesteille? Jollakulla tylsää?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:16"]
Kaikkea hyvää sinulle. Joskus mietin Sinua, että mitä sinulle kuuluu. Nyt tämän kuitenkin kuului mennä näin, tässä elämässä. Haleja ja jaksamista.
Ehkä vielä joskus. Paljon hyvää ja paljon pahaa mahtuu taipaleellemme, mutta ei mitään mitä katuisin.
Et ikinä arvaa
[/quote]
Ei kyl pysty arvaamaa. Anna vinkki!
Osa viesteistä aitoja ja osa typerää kiusantekoa. Kannattaa huomata se, että samannimisiä rutkasti tässä maassa.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:37"]
Mä tiedän ettet tunne mua, mutta mä oon jo pidemmän aikaa katsellut kun sä aamuisin odotat linja-autopysäkillä bussia. Oot todella kiva ja haluisin tutustua suhun paremmin. Hyviä televisio-ohjelmiakin katsot, mitä olen ikkunasta seurannut vastapäisestä kerrostalosta :) sulla on myös kiva one direction juliste huoneesi oven vieressä. Toivottavasti joku päivä kerään rohkeutta tulla juttelemaan vaikka aamulla pysäkille kanssasi, mutta äitisi on useimmiten saattamassa sinua
[/quote]
Hyi saatana. Pedofiili-stalkkeri :(
Oot hyvä tyyppi ja ikäiseksesi tosi rempseä, hauska oli turista ja tanssia, mutta siihen sen kuuluu jäädäkin! Muista kunnioittaa kotona odottelevia, vaikka reissun päällä on helppo hairahtua.. :)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:01"]Oot hyvä tyyppi ja ikäiseksesi tosi rempseä, hauska oli turista ja tanssia, mutta siihen sen kuuluu jäädäkin! Muista kunnioittaa kotona odottelevia, vaikka reissun päällä on helppo hairahtua.. :)
[/quote]
Ei mua kotona kukaan odota ;)
Kalle, mulla on sua niin iso ikävä. En unohda. Toivottavasti elämäsi on onnellista.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:11"]
Tykkään susta edelleen vaikka jätit mut. Ykski viesti sulta saa mut onnelliseks ja haluisin tehä sun kaa kaikkee kivaa mitä ei tehty :( J.K haluun sut takas <3
[/quote]
Mä en sua, senkin lihava, etova ihrakasa. t. J.K
M, kelpaanko sulle vielä ja oletko vapaa? Kosketa mua taas kevyesti, kun kohdataan, lupaan nyt olla rohkea ja lähteä juttuun mukaan. Aiemmin en uskaltanut, vaikka olin aivan myyty.
-M-
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:24"]
M, kelpaanko sulle vielä ja oletko vapaa? Kosketa mua taas kevyesti, kun kohdataan, lupaan nyt olla rohkea ja lähteä juttuun mukaan. Aiemmin en uskaltanut, vaikka olin aivan myyty.
-M-
[/quote]
alapeukku, miksi??
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:49"]Haista vittu. Sä rikoit mut ihmisenä. Petit, hakkasit, valehtelit. Grow a pair, miks sun piti valehdella mulle päin naamaa, vaikka tiesin totuuden? Mikä mussa oli vikana, että sun piti satuttaa mua niin monella tavalla? Sä satutit mua niin pahasti ja niin monella tasolla, että mä en uskalla enää luottaa miehiin. Mulla on paniikkihäiriö ja syön unilääkkeitä sun takia. Mulla on myös syömishäiriö. Mikset sä tajua, että sä teit väärin?
Terveisiä exälle.
[/quote]
Musta tuntuu, et sä teet tosta isomman numeron, kun sen pitäis olla.