Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
RV Tampereella... Mitä sä meinaat? Soita tai laita tekstari.
t. surusilmä stadista
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:11"]
Heh, melkein ajoin sinut kotiin asti, mutta huomasit sentään käskeä pysähtymään aiemmin. ;)
[/quote]
Sinusta hauskaa. Minusta ei. Mieti nyt.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:37"]
Heh, melkein ajoin sinut kotiin asti, mutta huomasit sentään käskeä pysähtymään aiemmin. ;)
[/quote]
Onko tämä joku kielikuva. Keskeytetty yhdyntä?
[/quote]
HAHA! Koko päivän kyllä viljelin tahallaan ja vahingossa kaksimielisyyksiä mutta tämä oli tarkoitettu ihan kirjaimellisesti kun en meinannut puhumiseltani älytä pysähtyä (asumme lähekkäin kuitenkin).
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:37"]
[/quote]
[/quote]
HAHA! Koko päivän kyllä viljelin tahallaan ja vahingossa kaksimielisyyksiä mutta tämä oli tarkoitettu ihan kirjaimellisesti kun en meinannut puhumiseltani älytä pysähtyä (asumme lähekkäin kuitenkin).
[/quote]
heehee
Mä ajattelen sua vieläkin vaikka en saisi. Tänään jännitti kun ajattelin että ehkä näen sut. Mutta et sitten ollutkaan töissä tänään.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:55"]Mä ajattelen sua vieläkin vaikka en saisi. Tänään jännitti kun ajattelin että ehkä näen sut. Mutta et sitten ollutkaan töissä tänään.
[/quote]
voi harmi, olin vapaalla tänään:((
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:57"]
A (on nainen)
Tulit yhtäkkiä mieleeni. Sun hymy ja ihana vartalo. Muistin kuinka kerran hieroin sinua. Haluaisin tehdä sen, joku päivä uudestaan...
[/quote]
Voi, minäkin muistelen välillä erästä hierontaa...
Ihanaa aamuseksiä oli tänään kulta.
J olisin halunnut vaihtaa sun kanssa tänään muutaman sanan, mutta rohkeus ei riittänyt. Näytit syötävän hyvältä..
Tuntui niin helvetin ihanalta kun hyväilit mua vaikka se olikin täydessä raflassa enkä voinut sitten nousta pöydästä tuntiin armottoman erektion takia. Millon annat kunnolla etkä kiusaa? Panetus haittaa jo näköä.
Etkö osaa hoitaa itseäsi? Muita temppuja kyllä osaat. Kohtuullisen vaikuttaviakin. Minä en kyllä viitsisi elvistellä *kyvyilläni*. Se on semmoista veren kaivamista omasta nenästä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:37"]
Tuntui niin helvetin ihanalta kun hyväilit mua vaikka se olikin täydessä raflassa enkä voinut sitten nousta pöydästä tuntiin armottoman erektion takia. Millon annat kunnolla etkä kiusaa? Panetus haittaa jo näköä.
[/quote]
Tuskin on mulle, mutta olet itsekin kiusannut. Ole mulle rehellinen ja minäkin olen sulle.
t. ihastunut
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:37"]
Etkö osaa hoitaa itseäsi? Muita temppuja kyllä osaat. Kohtuullisen vaikuttaviakin. Minä en kyllä viitsisi elvistellä *kyvyilläni*. Se on semmoista veren kaivamista omasta nenästä.
[/quote]
Osaan. Menen kädelle ja se vastaa tunnin jyystöä sun kanssa.
- mies
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:57"]
A (on nainen)
Tulit yhtäkkiä mieleeni. Sun hymy ja ihana vartalo. Muistin kuinka kerran hieroin sinua. Haluaisin tehdä sen, joku päivä uudestaan...
[/quote]
Voi, minäkin muistelen välillä erästä hierontaa...
[/quote]
Toivoisin, että olet A, mutta tuskin:)
Vaikka harrastaisin seksiä kolme kertaa päivässä ei himo katoa, koska vain yksi sen voi sammuttaa. :/
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:49"]
Vaikka harrastaisin seksiä kolme kertaa päivässä ei himo katoa, koska vain yksi sen voi sammuttaa. :/
[/quote]
Sillon se on rakkautta <3
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:33"]J olisin halunnut vaihtaa sun kanssa tänään muutaman sanan, mutta rohkeus ei riittänyt. Näytit syötävän hyvältä..
[/quote]
Missä sä näit mut?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:49"]
[/quote]
Sillon se on rakkautta <3
[/quote] En tiedä siitä, kirous se on. Tää himo ei lähde panemalla ja mennään jo hulluuden rajoilla.
[/quote]