Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Lopeta ne huumeet, ne ei auta sun pahaan oloon. Sulla on poika joka tarvii sua sen elämään. Katso itseäs rehellisesti peiliin ja mieti mitä sä elämältäs haluat. S.s.h
Tykkään. Vaikkei oo nähty pitkään aikaan. Entäs sä musta?
Hyvää yötä ja huomenta, sulle:)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:07"]
Hyvää yötä ja huomenta, sulle:)
[/quote]
Osuikohan tämä. Ajattelen kyllä sinua... tänään tuli mieleen työporukan illanvieton jatkot kun tulit ihan viereeni kiinni... painauduin ehkä vähän lähemmäksi sinua, onnistuin hillitsemään itseni etten ottanut sinusta kiinni, vaikka muutkin olivat lähellä.
Miksi eksymme niin lähelle toisiamme... haluaisin nähdä mihin tiemme veisi, mutta olen ennenkin erehtynyt ja kuvitellut vain olemattomia. Vetovoimasi sekoittaa minut vieläkin, tämäkin viesti oli tarkoitus jättää kirjoittamatta.
Oon ollut niin ihastunut jo kauan.. Et tiiä sitä. Välillä on helpompaa mutta nyt taas vaikeampaa... Ääähhh miks en pääse susta yli. Täääää on niiiiin Ärsyttävääääää.
Mikä siinä voi olla niin vaikeeta aina minä minä minä
Minun lapset minä sitä minä tätä minä osaan mutta
Minä
Minä
Minä. Että menee hermot. Eikä voi koskaan sanoa suoraan mitä ajattelee .
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:42"]Oon ollut niin ihastunut jo kauan.. Et tiiä sitä. Välillä on helpompaa mutta nyt taas vaikeampaa... Ääähhh miks en pääse susta yli. Täääää on niiiiin Ärsyttävääääää.
[/quote]
Miksi pitäis päästä yli?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:42"]Oon ollut niin ihastunut jo kauan.. Et tiiä sitä. Välillä on helpompaa mutta nyt taas vaikeampaa... Ääähhh miks en pääse susta yli. Täääää on niiiiin Ärsyttävääääää.
[/quote]
Miksi pitäis päästä yli?
[/quote]
Koska olemme perheellisiä.
mitä teet nykyää muistatko mua vielä? Mietin sua sillon tällöin. Et ikinä häviä ajatuksistani vaikka siitä on jo 10 vuotta. Harmi ettet halunnut olla yhteydessä.
Ah kun panisit minua pöytääsi vasten. Haluttaa ihan hulluna.
Mutta en tiedä miten tehdä aloite. Mietin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:49"]
mitä teet nykyää muistatko mua vielä? Mietin sua sillon tällöin. Et ikinä häviä ajatuksistani vaikka siitä on jo 10 vuotta. Harmi ettet halunnut olla yhteydessä.
[/quote]
Kenelle tämä m vai n?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:52"]Ah kun panisit minua pöytääsi vasten. Haluttaa ihan hulluna.
Mutta en tiedä miten tehdä aloite. Mietin.
[/quote]
Sanot vain suoraan ; )
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:52"]Ah kun panisit minua pöytääsi vasten. Haluttaa ihan hulluna. Mutta en tiedä miten tehdä aloite. Mietin. [/quote] Sanot vain suoraan ; )
[/quote]
Enpä usko. Kännissä voisin, selvin päin en koskaan.
A (on nainen)
Tulit yhtäkkiä mieleeni. Sun hymy ja ihana vartalo. Muistin kuinka kerran hieroin sinua. Haluaisin tehdä sen, joku päivä uudestaan...
Heh, melkein ajoin sinut kotiin asti, mutta huomasit sentään käskeä pysähtymään aiemmin. ;)
Terveiset sille kauniisti hymyilleelle pyöräilijänaiselle:) tulin sun hymystä hyvälle tuulelle.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:49"]
[/quote]
Kenelle tämä m vai n?
[/quote]
M
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:06"]Sekoittaisinko K sun pään huomenna yhdellä tarkkaan harkitulla paljastuksella muka ohimennen kerrottuun arkipäiväiseen juttuun piilotettuna?
[/quote]
Sekoita, ole kiltti!