Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Hyvää yötä. Tuntuu hyvältä toivottaa edes tätä kautta.
Sä tuskin edes katselet näitä sivuja, mutta jos jotenkin nyt vaan satut päätymään tälle sivulle niin haluan sanoa, että oot maailman ihanin ihminen, mietin sua aamusta iltaan ja vaikka nähäänkin lähes joka päivä koulussa niin en vaan osaa jotenkaan puhua sulle muiden edessä paljoo, jotenkin vaan tulee paniikki vaikka oot ollut meillä, tanssittu hitaita yms... Ja kun sitten kaverit kattoo silleen ihan ihmeissään ja SK puhuu siitä vähän niinkuin pahalla vaikka olisin sanonut vain moi... Mutta juu, kyllä sä sen huomaat sanomattakin, että oon ihastunut suhun, mutta haluan pyytää tässä samalla anteeks kaikkee sitä mikä on vähänkin loukannut tai satuttanut sinua ja tiedän, että niitä on monia... Ne kaduttaa mua ihan hirveesti...anteeks...Ja ne yhet hitaat pari vuotta sitten... Olin täysi idiootti ja sua harmitti se varmaan tosi paljon vaikket sitä näyttänytkään... SINÄ olit se ainut kenestä tykkäsin ja SINÄ oot aina ollut se ykkönen vaikka muidenkin kanssa oon jutellut ja viettänyt aikaa...
Ja samalla haluan kiittää sua monista asioista :) Se kun saatoit mut sateessa kotiin, ne ihanat sanat mitä oot sanonut, Ne lahjat mitä sä oot antanut, minilaavalamppu, iso sydänpipari, korut, karkit, ja ne ihanat kortit joista yks on se ihan mahtava 1lk annettu "huvipuistohattarakiitoskortti" :D Ja tietenkin eskarissa annettu talokortti :) Niin ja ne sydänkortit :)
Mutta juu,mä rakastan sua ihan kamalasti L.U, nähään taas huomenna koulussa <3
Terv: V.I jolla on kaksi koiraa joista toisella on mahtava lempinimi :D
Ja nyt vielä tunnistamiseks voin sanoo, että asun omakotitalossa ja oon 5 lk :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:50"]
Aloin miettiä että onko mulla oikeasti edes mitään vakuuttavia todisteita sun tykkäämisestä. Ja tajusin että ei, on vain sun hymyt ja oma vilkas mielikuvitus...
[/quote]
Pitäähän sitä unelmia olla... samoja ajatuksia täälläkin.
Olethan sinäkin kiinnostavan söötti vaikken kiinnostaisi. Mua kyllä kiinnostaisi lähempi tunteminen. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:59"] Luulen että olemme kaksoisliekit, lue enemmän aiheesta niin ymmärrät mitä tarkoitan. [/quote] Ollaanko samassa työpaikassa? [/quote] Ei.
[/quote] Kerro jokin vihje kenelle menee.
[/quote]
Olemmeko samassa rakennuksessa töissä, mutta eri työpaikoilla?
[/quote]
Laita mulle viesti, olen vielä hereillä.
miten niin jollain universaalilla on mukamas kieroa peliä? Kaikenlaisia lieroja on kyllä tullut vastaan.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:59"] Luulen että olemme kaksoisliekit, lue enemmän aiheesta niin ymmärrät mitä tarkoitan. [/quote] Ollaanko samassa työpaikassa? [/quote] Ei.
[/quote] Kerro jokin vihje kenelle menee.
[/quote]
Olemmeko samassa rakennuksessa töissä, mutta eri työpaikoilla?
[/quote]
Laita mulle viesti, olen vielä hereillä.
[/quote]
Ei ole sun numeroa, enkä edes tiedä nimeäsi... Ajatukset vain menevät yhteen.. Ja olen nainen
Sekoittaisinko K sun pään huomenna yhdellä tarkkaan harkitulla paljastuksella muka ohimennen kerrottuun arkipäiväiseen juttuun piilotettuna?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:50"]
Aloin miettiä että onko mulla oikeasti edes mitään vakuuttavia todisteita sun tykkäämisestä. Ja tajusin että ei, on vain sun hymyt ja oma vilkas mielikuvitus...
[/quote]
Pitäähän sitä unelmia olla... samoja ajatuksia täälläkin.
[/quote]
Missä olet nähnyt minut sinulle hymyilevän?
Helvetti että oot ärsyttävä! Pidä huoli vaan omista asioista senki narsisti paska!
Pidä kuule itse omista asioistasi huoli, ei muiden.
joka tapauksessa lähetän Hyvää Yötä -toivotukset ,mikäli ei nähdä. Näkeminen ja haluaminen lähtee aina molemmista. jos sinä haluat, minäkin.
eikä tuo toivotus mene "narsisiti ..." sellainen kirjoittajalle vaan naiselle joka tuntuu minustakin pitävän.
Tätä ketjua on hauska käydä lukemassa silloin tällöin, en tosin tunnustaisi kellekään että käyn viihdyttämässä itseäni AV-palstalla, hah. Kaikki te ihastuneet, rakastuneet, romanttiset ikävöijät ja haahuilijat... söpöä ja surkeata samaan aikaan. Jos olisin Amor ampuisin teitä ja ihastustanne nuolella persiille, niin ehkä oikeasti tapahtuisikin jotain :D
Hyvää yötä ja kauniita unia nyt kuitenkin <3
Musta olis ihan hirveen kiva tutustua suhun ja kattoa siitä eteenpäin et mitä sitten...
Vielä ehtii, hyvää äitienpäivää äitille sinne taivaaseen! <3 on suuuuri ikävä sinua täällä, antaisin mitä vain että saisin vielä halata sinua ja sanoa "rakastan sinua". Näitä tuli tehtyä aivan liian vähän, kun vielä olit täällä ja se harmittaa kovin. Tiedän että seuraat elämääni sieltä ylhäältä, olet aina matkassa mukana. Yritän aina tehdä parhaani, jotta voisit olla ylpeä minusta. Tiedän ettet haluaisi minun itkevän, anteeksi. Välillä ikävä on vain niin suurta. Hymyilen kyllä itkun lomassa, sillä ansaitset hymyn - olit paras äiti minulle vaikka en sitä aina osoittanutkaan. Opetit minulle paljon ja paljon olisi ollut vielä opetettavaakin. Mutta kiitos, kiitos. Rakastan sinua <3
-tyttäresi
Mä vihaan yhtä miestä. Haluun kertoo, että toivon hänelle kuolemaa. Tänään näin hänet pitkästä aikaa ja alkoi todella paljon vituttaa. Ikävät muistot tulivat mieleen. M.H, mä toivon sulle vitun paskaa elämää ja että H. S tajuu minkälainen vitun valehteleva narsisti kusipää sä oot !. Miksi mä ikinä koskin sormellanikaan suhun vaikka varoitettiin ? En tiiä. Etkö voisi kuolla pois niin olisin onnellinen !.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:58"]
Tätä ketjua on hauska käydä lukemassa silloin tällöin, en tosin tunnustaisi kellekään että käyn viihdyttämässä itseäni AV-palstalla, hah. Kaikki te ihastuneet, rakastuneet, romanttiset ikävöijät ja haahuilijat... söpöä ja surkeata samaan aikaan. Jos olisin Amor ampuisin teitä ja ihastustanne nuolella persiille, niin ehkä oikeasti tapahtuisikin jotain :D
Hyvää yötä ja kauniita unia nyt kuitenkin <3
[/quote]
Mutta positiivisesti ajateltuna kaikki nämä ihastuneet on ilmeisesti vähän ujoja ja ujot on herkempiä kuin ei ujot, eli kokee tunteet voimakkaammin. Eli sitten kun ne saa tunteensa tunnustettua, niin ties kuinka hienoja suhteita siitä seuraa... Hitaasti hyvä tulee tai jotain...
Olisihan se ihana ajatuksen tasolla jos edes kerran saisin tuntea huulesi huulillani. Tiedän kyllä, ettei sitä tule koskaan tapahtumaan, mut ainahan sitä voi haaveilla kuitenkin. Eikös?
Toisinaan olet mitä ihanin ja mukavin, toisinaan taas mitä ärsyttävin ja kamalin ihminen.
Joskus rakastan sinua ja joskus vihaan, tai noh, kaippa sä oot aina mun sydämessäni. Et sä sieltä pois mene, vaikka mitä tapahtuisi meidän välillä.
Olet osa elämääni aina.