Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Suomin on suuri maa, kun toinen välttelee :)
Mulla on ikävä sua, mahdoton ihastukseni. Yksin menee Vappu, sulla töissä. Alakulo vaivaa. Pelottaa yksinäisyys. Voisinpa karata sun kaa täältä, jonnekin solidaariseen maahan. Tanssisimme auringonlaskuun, vain sinä ja minä keskellä aavaa rantahietikkoa musiikin soidessa ja laineiden liplattaessa taustalla.
Hymysi on murhaavaa sydämelleni, perhoset räpyttelevät vatsassani kun puhut hellällä sävyllä. Huomaan epävarmuuteni silloin. Kainostelen, vältän suoraa jatkuvaa katsekontaktia. En pysty katsomaan suoraan silmiisi pitkään tai katseeni lasittuu kauneutesi edessä.
Näen, että etsit uraa raivatussa ja uudelleen muotoutuvassa elämässäsi. Fucked up:n aika alkaa olla ohi, paluu lentävien joukkoon on alkanut. Anna tuulen ja lämpimien virtojen kannatella uupuneita siipiäsi. Harjoittelemalla ne taas vahvistuvat.
Edellinen suhde on jäänyt kiveksi, taakaksi harteillesi, vaikka et anna sen näkyä. Voimien löytäminen vastoinkäymisissä on vaikeaa. Rohkeutesi on kasvanut viime näkemämme, määrätietoisemmaksi olet tullut elämän koulun koettelumuksissa. Et anna vaikeuksien musertaa sinua, etkä pelkää puuttua epäkohtiin. Vahva nainen sinusta on tullut.
Tässä minä olen, mies joka arvostaa sinua sinuna. Ystävyys voi muodostaa esteen, näköesteen katseidemme välille. Tulen kuitenkin aina olemaan tukenasi, elämäni loppuun asti, kävi miten kävi. Hyvää Vappua! From T to I :-*
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:03"]
Suomin on suuri maa, kun toinen välttelee :)
[/quote]
Miksi muuten välttelet mua?
Ihanaa vappua kulta! Olen hyvällä tuulella. :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:01"]Mä en tajua miten olet mun mielessä taas. Eikä edes nähdä ikinä. Miksi, kerrohan!?
[/quote]
Ehkä siitä johtuu kun haaveilin sinusta koko eilisen illan :) haaveilin kaikesta ihanasta mitä tehtäisiin tuolla makkarin puolella. Eikä mekään ees nähdä ikinä :(
Mun mies on ehkä biseksuaalinen jahän käy ehkä täällä.
Outoa miten melkein vieras voi tuntua niin tutulta. Oli kiva nähdä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:01"]Mä en tajua miten olet mun mielessä taas. Eikä edes nähdä ikinä. Miksi, kerrohan!? [/quote] Ehkä siitä johtuu kun haaveilin sinusta koko eilisen illan :) haaveilin kaikesta ihanasta mitä tehtäisiin tuolla makkarin puolella. Eikä mekään ees nähdä ikinä :(
[/quote] Mä taas näin susta/hänestä unta. Hyväiltiin toisiamme ja sanoit ihania asioita.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:26"]
Niin on :(
[/quote]
ja niin nörtti ettei uskalla minulle kertoa :( ymmärrän kyllä, tuohan on henkistä pettämistä pahimmillaan. Tiedoksi kuitenkin että olet hyvin läpinäkyvä
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:01"]Mä en tajua miten olet mun mielessä taas. Eikä edes nähdä ikinä. Miksi, kerrohan!? [/quote] Ehkä siitä johtuu kun haaveilin sinusta koko eilisen illan :) haaveilin kaikesta ihanasta mitä tehtäisiin tuolla makkarin puolella. Eikä mekään ees nähdä ikinä :(
[/quote] Mä taas näin susta/hänestä unta. Hyväiltiin toisiamme ja sanoit ihania asioita.
[/quote]
<3
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:20"] [quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:01"]Mä en tajua miten olet mun mielessä taas. Eikä edes nähdä ikinä. Miksi, kerrohan!? [/quote] Ehkä siitä johtuu kun haaveilin sinusta koko eilisen illan :) haaveilin kaikesta ihanasta mitä tehtäisiin tuolla makkarin puolella. Eikä mekään ees nähdä ikinä :( [/quote] Mä taas näin susta/hänestä unta. Hyväiltiin toisiamme ja sanoit ihania asioita. [/quote] <3
[/quote] <3 <3
Hyvä M, näytät normivaatetuksessakin hyvältä mutta puku päällä aivan vastustamattomalta. Ps. Älä hermoile, en halua suhdetta, seksiä vain.
H
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:20"] [quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:01"]Mä en tajua miten olet mun mielessä taas. Eikä edes nähdä ikinä. Miksi, kerrohan!? [/quote] Ehkä siitä johtuu kun haaveilin sinusta koko eilisen illan :) haaveilin kaikesta ihanasta mitä tehtäisiin tuolla makkarin puolella. Eikä mekään ees nähdä ikinä :( [/quote] Mä taas näin susta/hänestä unta. Hyväiltiin toisiamme ja sanoit ihania asioita. [/quote] <3
[/quote] <3 <3
[/quote]
:D
Ihanaa, ketju on täynnä virtuaalirakkautta! <3
Minä Sinua rakastan, tiedän sen.
Se ei ole vain hetken huumaa.
Se on nuotion hehku hiljainen
ja roihua polttavan kuumaa.
Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt,
se ei kuole, kun maassa on routa.
Se kestää arjet ja pehmeät yöt,
se kestää, on myrsky tai pouta.
Minä Sinua rakastan, katsohan,
kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet.
Joka päivä ne Sinulle lahjoitan,
jos kanssani matkalle lähdet.
Ja kun kuljemme raskain askelin,
ja aika tuo murheita tupaan,
pidän kädestä Sinua silloinkin,
yhä Sinua rakastaa lupaan.
Minä Sinua rakastan silloinkin,
jos ehdimme korkeaan ikään.
Olet edelleen minulle suloisin,
ei hellyyttä sammuta mikään.
Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat,
taikka kumaraan selkäsi taipuu.
Kun näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat,
taas polvilleen rakkaus taipuu.
Ihan pikkusen itkun tirautin tuon runon vuoksi.
-romantiikannälkäinen vanheneva nainen
Tänään päästän sinusta irti ja lähden kohti uutta.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:11"]
Minä Sinua rakastan, tiedän sen.
Se ei ole vain hetken huumaa.
Se on nuotion hehku hiljainen
ja roihua polttavan kuumaa.
Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt,
se ei kuole, kun maassa on routa.
Se kestää arjet ja pehmeät yöt,
se kestää, on myrsky tai pouta.
Minä Sinua rakastan, katsohan,
kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet.
Joka päivä ne Sinulle lahjoitan,
jos kanssani matkalle lähdet.
Ja kun kuljemme raskain askelin,
ja aika tuo murheita tupaan,
pidän kädestä Sinua silloinkin,
yhä Sinua rakastaa lupaan.
Minä Sinua rakastan silloinkin,
jos ehdimme korkeaan ikään.
Olet edelleen minulle suloisin,
ei hellyyttä sammuta mikään.
Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat,
taikka kumaraan selkäsi taipuu.
Kun näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat,
taas polvilleen rakkaus taipuu.
[/quote] Maailman ihanin.
Mä en tajua miten olet mun mielessä taas. Eikä edes nähdä ikinä. Miksi, kerrohan!?