Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:07"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:01"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:39"]Ei meistä koskaan tulisi mitään, tiedän sen jo nyt. Monestakaan syystä. Silti ajattelen sua usein. Älysi, huumorintajusi, persoonasi, kauniit silmäsi ja katseesi ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen. Ja joskus toivon, että voisin viettää kanssasi vaikka vain yhden vuorokauden peiton alla, paossa kaoottista maailmaa. Haave on, haaveeksi jää. [/quote] Älä sano noin. Olethan joku toinen [/quote] Miksi ei saisi sanoa noin? Eikö tämä ketju ole ajatusten purkua varten perustettu? [/quote]Miksi ajattelet ettei voisi koskaan tulla mitään? [/quote] Elämäntilanteet näin laajasti sanottuna estää. [/quote] Millaiset elämäntilanteet?
[/quote] Erilaiset.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:07"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:01"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:39"]Ei meistä koskaan tulisi mitään, tiedän sen jo nyt. Monestakaan syystä. Silti ajattelen sua usein. Älysi, huumorintajusi, persoonasi, kauniit silmäsi ja katseesi ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen. Ja joskus toivon, että voisin viettää kanssasi vaikka vain yhden vuorokauden peiton alla, paossa kaoottista maailmaa. Haave on, haaveeksi jää. [/quote] Älä sano noin. Olethan joku toinen [/quote] Miksi ei saisi sanoa noin? Eikö tämä ketju ole ajatusten purkua varten perustettu? [/quote]Miksi ajattelet ettei voisi koskaan tulla mitään? [/quote] Elämäntilanteet näin laajasti sanottuna estää. [/quote] Millaiset elämäntilanteet?
[/quote] Erilaiset.
[/quote]
Mitä se sitten haittaa jos rakkautta riittää?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:21"]
[/quote] Erilaiset.
[/quote]
Kumpi teistä on varattu?
Oisitpa se sinä :) Välitän sinusta varmasti täysin samoin. Voidaan olla peiton alla vaikka koko päivä... mutta ymmärrän että tilanteemme rajoittaa. Pientä järjestelyä vain. Oot ihana. Ja tuuthan sit käymään siellä minne oon menossa ?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:41"]
Oisitpa se sinä :) Välitän sinusta varmasti täysin samoin. Voidaan olla peiton alla vaikka koko päivä... mutta ymmärrän että tilanteemme rajoittaa. Pientä järjestelyä vain. Oot ihana. Ja tuuthan sit käymään siellä minne oon menossa ?
[/quote] Ei kuulosta siltä, että olisit se jolle kirjoitan. Ainakaan en tiedä hänen olevan menossa minnekään.
Olet suoraan saatanasta. Juudas perkele. Säälin rahan himoasi mulkku.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:41"]
[/quote] Ei kuulosta siltä, että olisit se jolle kirjoitan. Ainakaan en tiedä hänen olevan menossa minnekään.
[/quote]
Niin se oikea jota kaipaat on vain kotona ja haaveilee sinusta ;) en pysty zoomailemaan ketään kun mietin että mitä jos sittenkin olisi mahiksia suhun :/
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:41"] Oisitpa se sinä :) Välitän sinusta varmasti täysin samoin. Voidaan olla peiton alla vaikka koko päivä... mutta ymmärrän että tilanteemme rajoittaa. Pientä järjestelyä vain. Oot ihana. Ja tuuthan sit käymään siellä minne oon menossa ? [/quote] Ei kuulosta siltä, että olisit se jolle kirjoitan. Ainakaan en tiedä hänen olevan menossa minnekään. [/quote] Niin se oikea jota kaipaat on vain kotona ja haaveilee sinusta ;) en pysty zoomailemaan ketään kun mietin että mitä jos sittenkin olisi mahiksia suhun :/
[/quote] Voi.. :) Mutta en mä sitäkään halua ettet sä tutustu muihin. Toivotonta... :/
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:41"] Oisitpa se sinä :) Välitän sinusta varmasti täysin samoin. Voidaan olla peiton alla vaikka koko päivä... mutta ymmärrän että tilanteemme rajoittaa. Pientä järjestelyä vain. Oot ihana. Ja tuuthan sit käymään siellä minne oon menossa ? [/quote] Ei kuulosta siltä, että olisit se jolle kirjoitan. Ainakaan en tiedä hänen olevan menossa minnekään. [/quote] Niin se oikea jota kaipaat on vain kotona ja haaveilee sinusta ;) en pysty zoomailemaan ketään kun mietin että mitä jos sittenkin olisi mahiksia suhun :/
[/quote] Voi.. :) Mutta en mä sitäkään halua ettet sä tutustu muihin. Toivotonta... :/
[/quote]
Mutta näin siinä on nyt käynyt.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:41"] Oisitpa se sinä :) Välitän sinusta varmasti täysin samoin. Voidaan olla peiton alla vaikka koko päivä... mutta ymmärrän että tilanteemme rajoittaa. Pientä järjestelyä vain. Oot ihana. Ja tuuthan sit käymään siellä minne oon menossa ? [/quote] Ei kuulosta siltä, että olisit se jolle kirjoitan. Ainakaan en tiedä hänen olevan menossa minnekään. [/quote] Niin se oikea jota kaipaat on vain kotona ja haaveilee sinusta ;) en pysty zoomailemaan ketään kun mietin että mitä jos sittenkin olisi mahiksia suhun :/ [/quote] Voi.. :) Mutta en mä sitäkään halua ettet sä tutustu muihin. Toivotonta... :/ [/quote] Mutta näin siinä on nyt käynyt.
[/quote] Mun kanssa elämä voisi olla aika raskastakin. Sä voit löytää monella tapaa paremman ihmisen rinnallesi..
Tajusin vasta nyt, että olit empaattinen ja ihana minulle vain rahan takia. Ehdin jo hetken kuvitella, että välittäisit minusta oikeasti, edes vähän.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:41"] Oisitpa se sinä :) Välitän sinusta varmasti täysin samoin. Voidaan olla peiton alla vaikka koko päivä... mutta ymmärrän että tilanteemme rajoittaa. Pientä järjestelyä vain. Oot ihana. Ja tuuthan sit käymään siellä minne oon menossa ? [/quote] Ei kuulosta siltä, että olisit se jolle kirjoitan. Ainakaan en tiedä hänen olevan menossa minnekään. [/quote] Niin se oikea jota kaipaat on vain kotona ja haaveilee sinusta ;) en pysty zoomailemaan ketään kun mietin että mitä jos sittenkin olisi mahiksia suhun :/ [/quote] Voi.. :) Mutta en mä sitäkään halua ettet sä tutustu muihin. Toivotonta... :/ [/quote] Mutta näin siinä on nyt käynyt.
[/quote] Mun kanssa elämä voisi olla aika raskastakin. Sä voit löytää monella tapaa paremman ihmisen rinnallesi..
[/quote]
Samoin mun kanssa, mutta eihän sitä tiedä jos ei kokeile ja tuskin se sitten niin raskaaksi tulee jos sitten vain se yksi vuorokausi siellä peiton alla ;) oikeasti eläisin onnellisena varmaan loppuelämäni sillä kokemuksella.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:09"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:41"] Oisitpa se sinä :) Välitän sinusta varmasti täysin samoin. Voidaan olla peiton alla vaikka koko päivä... mutta ymmärrän että tilanteemme rajoittaa. Pientä järjestelyä vain. Oot ihana. Ja tuuthan sit käymään siellä minne oon menossa ? [/quote] Ei kuulosta siltä, että olisit se jolle kirjoitan. Ainakaan en tiedä hänen olevan menossa minnekään. [/quote] Niin se oikea jota kaipaat on vain kotona ja haaveilee sinusta ;) en pysty zoomailemaan ketään kun mietin että mitä jos sittenkin olisi mahiksia suhun :/ [/quote] Voi.. :) Mutta en mä sitäkään halua ettet sä tutustu muihin. Toivotonta... :/ [/quote] Mutta näin siinä on nyt käynyt. [/quote] Mun kanssa elämä voisi olla aika raskastakin. Sä voit löytää monella tapaa paremman ihmisen rinnallesi.. [/quote] Samoin mun kanssa, mutta eihän sitä tiedä jos ei kokeile ja tuskin se sitten niin raskaaksi tulee jos sitten vain se yksi vuorokausi siellä peiton alla ;) oikeasti eläisin onnellisena varmaan loppuelämäni sillä kokemuksella.
[/quote] Sä oot ihana. Mun sielunkumppani.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:09"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:41"] Oisitpa se sinä :) Välitän sinusta varmasti täysin samoin. Voidaan olla peiton alla vaikka koko päivä... mutta ymmärrän että tilanteemme rajoittaa. Pientä järjestelyä vain. Oot ihana. Ja tuuthan sit käymään siellä minne oon menossa ? [/quote] Ei kuulosta siltä, että olisit se jolle kirjoitan. Ainakaan en tiedä hänen olevan menossa minnekään. [/quote] Niin se oikea jota kaipaat on vain kotona ja haaveilee sinusta ;) en pysty zoomailemaan ketään kun mietin että mitä jos sittenkin olisi mahiksia suhun :/ [/quote] Voi.. :) Mutta en mä sitäkään halua ettet sä tutustu muihin. Toivotonta... :/ [/quote] Mutta näin siinä on nyt käynyt. [/quote] Mun kanssa elämä voisi olla aika raskastakin. Sä voit löytää monella tapaa paremman ihmisen rinnallesi.. [/quote] Samoin mun kanssa, mutta eihän sitä tiedä jos ei kokeile ja tuskin se sitten niin raskaaksi tulee jos sitten vain se yksi vuorokausi siellä peiton alla ;) oikeasti eläisin onnellisena varmaan loppuelämäni sillä kokemuksella.
[/quote]
Ja sä mun <3 :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:16"]
[/quote]
Ja sä mun <3 :)
[/quote]
Ajatella, tässäkin on mahdollista että nämä virtuaalihempeilijät ovat todellisuudessa samalla työpaikalla olevia naisia ja eivät oikeasti voi sietää toisiaa :D ja täällä sitten vahingossa tunnustaa rakkauttaan toisilleen :D
I know I stand in line until you think you have the time to spend an evening with me.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:28"]Tunnen vääriä tunteita. [/quote] Miten tunteet voi olla vääriä tai väärin? Ne ei ole ikinä väärässä.
[/quote]
Kielletyt tunteet ne vasta vahvoja onkin. Mulla on sama juttu, ja joku kerta en vaan voi enää vastustaa. Nytkin haluaisin naida kanssasi, ihan missä tahansa. Mitä enemmän yritän vastustaa ja olla ajattelematta sitä, sitä enemmän haluan sua. Pitäisi vain hyväksyä ne tunteet, koska vastustaminen vahvistaa niitä. Seksi sun kanssa olisi varmasti taivaallisen ihanaa. Muuta en halua.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:16"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:09"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:41"] Oisitpa se sinä :) Välitän sinusta varmasti täysin samoin. Voidaan olla peiton alla vaikka koko päivä... mutta ymmärrän että tilanteemme rajoittaa. Pientä järjestelyä vain. Oot ihana. Ja tuuthan sit käymään siellä minne oon menossa ? [/quote] Ei kuulosta siltä, että olisit se jolle kirjoitan. Ainakaan en tiedä hänen olevan menossa minnekään. [/quote] Niin se oikea jota kaipaat on vain kotona ja haaveilee sinusta ;) en pysty zoomailemaan ketään kun mietin että mitä jos sittenkin olisi mahiksia suhun :/ [/quote] Voi.. :) Mutta en mä sitäkään halua ettet sä tutustu muihin. Toivotonta... :/ [/quote] Mutta näin siinä on nyt käynyt. [/quote] Mun kanssa elämä voisi olla aika raskastakin. Sä voit löytää monella tapaa paremman ihmisen rinnallesi.. [/quote] Samoin mun kanssa, mutta eihän sitä tiedä jos ei kokeile ja tuskin se sitten niin raskaaksi tulee jos sitten vain se yksi vuorokausi siellä peiton alla ;) oikeasti eläisin onnellisena varmaan loppuelämäni sillä kokemuksella. [/quote] Sä oot ihana. Mun sielunkumppani. [/quote] Ja sä mun <3 :) [/quote] Ajatella, tässäkin on mahdollista että nämä virtuaalihempeilijät ovat todellisuudessa samalla työpaikalla olevia naisia ja eivät oikeasti voi sietää toisiaa :D ja täällä sitten vahingossa tunnustaa rakkauttaan toisilleen :D
[/quote] Se riski on vaan otettava. :D <3
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:39"]Ei meistä koskaan tulisi mitään, tiedän sen jo nyt. Monestakaan syystä. Silti ajattelen sua usein. Älysi, huumorintajusi, persoonasi, kauniit silmäsi ja katseesi ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen. Ja joskus toivon, että voisin viettää kanssasi vaikka vain yhden vuorokauden peiton alla, paossa kaoottista maailmaa. Haave on, haaveeksi jää. [/quote] Älä sano noin. Olethan joku toinen
[/quote] Miksi ei saisi sanoa noin? Eikö tämä ketju ole ajatusten purkua varten perustettu?
[/quote]Miksi ajattelet ettei voisi koskaan tulla mitään?
[/quote] Elämäntilanteet näin laajasti sanottuna estää.
[/quote]
Millaiset elämäntilanteet?