Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Harmittaa kun en lähtenyt silloin mukaasi "jatkamaan iltaa" J... Tulisipa uusi mahdollisuus. Voi kun törmäisin sinuun jossain ja saisin sanoa tämän. En kehtaa kirjoittaa sulle viestiä. En halua muuta kuin seksiä, älä huolestu. Olet kuuma. :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:32"]
Harmittaa kun en lähtenyt silloin mukaasi "jatkamaan iltaa" J... Tulisipa uusi mahdollisuus. Voi kun törmäisin sinuun jossain ja saisin sanoa tämän. En kehtaa kirjoittaa sulle viestiä. En halua muuta kuin seksiä, älä huolestu. Olet kuuma. :)
[/quote]
Silloin milloin... :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:32"]
[/quote]
Silloin milloin... :)
[/quote]
ei paljon aikaa sitten... ;)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:24"]Tänään päästän sinusta irti ja lähden kohti uutta.
[/quote] Ha det så bra!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:00"]Menkää nyt jo vittuun sen J:nne kanssa. [/quote] Joo nyt hemmetti jos ei uskalla muuta kuin sen yhden jiin laittaa niin vittu perustakaa nyt ihan oma ketju sille jiille!
[/quote]
Onko täällä muitakin J:tä ihailevia?! Minä olen kirjoittanut J:stä kaksi viestiä, toisen jo oliskos ollut viikko sitten. En voi sille mitään että J on niin kuuma ja minä niin nössö etten kehtaa enempää paljastaa ihanasta J:stä. :)
J näitä tuskin lukee, mutta jospa hän saisi edes telepaattista yhteyttä, kokeillaan. ;)
t. A
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 12:24"]
Tänään päästän sinusta irti ja lähden kohti uutta.
[/quote]
Tämä kuulostaa oikein tosi hyvältä. Kaikkea hyvää matkallesi!
Mun siskoilleni.. minä rakastan teitä vaikka te ette rakasta minua, kaikki mitä tapahtui ennen, olen niitä asioita pyytänyt anteeksi. Mutta muistakaa minkä taakseen jättää, sen edestään löytyy ja ehkä joskus tarvitsette minua, minä en en tiedä olenko silloin enää saatavilla.
Yrittäkää korjata edes keskenäiset välinne. M.A
Sokka irti alkoholistitar, kostea olkoon päiväsi ja kuiva olkoon yösi. T: Viinattaresta kärsinyt
Menkää nyt jo vittuun sen J:nne kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:11"]Minä Sinua rakastan, tiedän sen.
Se ei ole vain hetken huumaa.
Se on nuotion hehku hiljainen
ja roihua polttavan kuumaa.
Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt,
se ei kuole, kun maassa on routa.
Se kestää arjet ja pehmeät yöt,
se kestää, on myrsky tai pouta.
Minä Sinua rakastan, katsohan,
kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet.
Joka päivä ne Sinulle lahjoitan,
jos kanssani matkalle lähdet.
Ja kun kuljemme raskain askelin,
ja aika tuo murheita tupaan,
pidän kädestä Sinua silloinkin,
yhä Sinua rakastaa lupaan.
Minä Sinua rakastan silloinkin,
jos ehdimme korkeaan ikään.
Olet edelleen minulle suloisin,
ei hellyyttä sammuta mikään.
Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat,
taikka kumaraan selkäsi taipuu.
Kun näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat,
taas polvilleen rakkaus taipuu.
[/quote]
Perfect
M21(-93)
Jäätävä ikävä, mietin tässä mitä voin tehdä asialle. En kai paljon mitään.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:48"]M, haluaisin kahvitella ikuisesti kanssasi :)
[/quote]
Kahvitella vain? Mä keksisin aika paljon muutakin tekemistä...
Pitäskö soittaa sulle. Haluan tietää erään asian. Mutta tulkitsisit sen väärin. Mutta jäi häiritsemään.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:10"]Pitäskö soittaa sulle. Haluan tietää erään asian. Mutta tulkitsisit sen väärin. Mutta jäi häiritsemään.
[/quote]
Pitäs
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:16"]<3 siinä sulle.
[/quote] ❤
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:16"]<3 siinä sulle.
[/quote]
Ai mulle<3
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:16"]<3 siinä sulle.
[/quote]
Ai mulle<3
[/quote] jos oot Mies isolla M:llä. <3
Anna-Mari Kaskista