Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:16"]
Mikä tätä ketjua vaivaa? Höpönassuille hyvää yötä ja hauskaa vappua :)
[/quote]Luit minun ajatukset. Meinasin just laittaa saman viestin. Mutta siis öitä ja nukkukaa hyvin niin jaksetaan huomenna taas <3
V olet rakas, mutta joskus sinua on niin kovin vaikea ymmärtää. Luulin, että minua synkempää ihmistä ei löydy, olin väärässä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:49"]
En ymmärrä miten voin olla ihastunut sinuun ja sinä ilmeisesti minuun, kun tiedän että me ollaan oikeasti tosi erilaisia. Oon varma että jos me joskus jutellaan vähänkin pidempään, niin sun kiinnostus katoaa samantien, kun tajuat millainen tylsimys oikeasti olen.
[/quote]
Jos menee siis naiselta naiselle, niin kiinnostukseni ei mitenkään voi kadota, kun se on vain voimistunut päivä päivältä jo monen kuukauden ajan.
Janne<3 laita mulle vapputekstari<3 *hali*
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:14"]
Laita viestiä tänään vaikka parin lasillisen jälkeen. Olisin halunnut viettää illan sun kans!
[/quote]
Niin minäkin sun. Laita viesti tänne mistä vain minä tiedän.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:14"]
Laita viestiä tänään vaikka parin lasillisen jälkeen. Olisin halunnut viettää illan sun kans!
[/quote]
Niin minäkin sun. Laita viesti tänne mistä vain minä tiedän.
[/quote]
Nähtiinkö tänään?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:14"] Laita viestiä tänään vaikka parin lasillisen jälkeen. Olisin halunnut viettää illan sun kans! [/quote] Niin minäkin sun. Laita viesti tänne mistä vain minä tiedän. [/quote] Nähtiinkö tänään?
[/quote]
Nähtiin.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:14"] Laita viestiä tänään vaikka parin lasillisen jälkeen. Olisin halunnut viettää illan sun kans! [/quote] Niin minäkin sun. Laita viesti tänne mistä vain minä tiedän. [/quote] Nähtiinkö tänään?
[/quote]
Nähtiin.
[/quote]
Missä merkeissä?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:49"] [quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:14"] Laita viestiä tänään vaikka parin lasillisen jälkeen. Olisin halunnut viettää illan sun kans! [/quote] Niin minäkin sun. Laita viesti tänne mistä vain minä tiedän. [/quote] Nähtiinkö tänään? [/quote] Nähtiin. [/quote] Missä merkeissä?
[/quote]
Työn?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:49"] [quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:14"] Laita viestiä tänään vaikka parin lasillisen jälkeen. Olisin halunnut viettää illan sun kans! [/quote] Niin minäkin sun. Laita viesti tänne mistä vain minä tiedän. [/quote] Nähtiinkö tänään? [/quote] Nähtiin. [/quote] Missä merkeissä?
[/quote]
Työn?
[/quote]
Jep.. Kaupunki?
Jospa sinä kerrot kaupungin tai jotain muuta?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:03"]Jospa sinä kerrot kaupungin tai jotain muuta?
[/quote]
Ootko mies vai nainen
Nainen, mutta et kerro itse jotain?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 18:16"]
Se alkoi syksyllä, kun kävelit vastaan ja käteltiin.. et täällä varmaan lukemassa käy vaikka vauvakuume sinulla taitaa ollakin.. kuukausia katseita silloin tällöin kohdatessamme.. vaikka olen yrittänyt unohtaa en ole siihen kyennyt.. lähelläsi tuntuu kuin kuuluisit viereeni ja kun katsot silmiin tuntuu kuin tietäisit kaikki salaisuuteni.. järjellä ajateltuna emme voisi olla yhdessä liian moneen sattuisi, mutta en enää ajattele järjellä, ei se aiemminkaan ole onnellista loppua tuonut.. kiitos kun sait minut elämään ja hyppäämään uuteen elämään vaikka en sinua saisikaan tai meidän välillä ei mitään enempää tapahtuisikaan.. en tee aloitetta ettei perhesi rikkoutuisi, omani rikoin jo.. joku päivä taas kohdataan - ja en voi poskieni punastumiselle mitään..
[/quote]
Miten niin vauvakuume?
[/quote]
Myönsit sen itse, mutta vaimosi on eri mieltä..
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:07"]Nainen, mutta et kerro itse jotain?
[/quote]
Pieleen meni. Näköjään joku muukin haikailee järjettömän rakkauden perään. Kaikkea hyvää sulle lajitoveri <3
Miksi olen tällainen pelkuri? Kaikki muut uskaltavat jutella, tapailla ja harrastaa seksiä ties kenen kanssa, mutta minä en uskalla edes katsoa sinun suuntaasi. : (
Tapasimme kahdeksan vuotta sitten. Kaipaan sua edelleen. Mää en luultavasti voi enää koskaan kuunnella itkemättä Jenni Vartiaisen Ihmisten edessä-kappaletta. Vaikka en saisi, ajattelen sua ja meitä joka päivä. Olen vaimo ja äiti. Sääkin oot varattu. Silti edelleen toivon, että kaikki olisi mennyt toisin. Kaipaan sinua räppäävä taksimies! Bye bye beautiful!
Liisa, niin mielelläni vielä viettäisin yhden kiihkeä hotelliyön kanssasi ;)
M
Mikä tätä ketjua vaivaa? Höpönassuille hyvää yötä ja hauskaa vappua :)