Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Ollaanko me rakastuneita toisiimme? Jollain syvän toverillisella tavalla?
joillakin on monta naista puolestaan.
yksi ihanan oloinen mies. Joka on ihan eri sarjaa kuin minä. Hymyilen vain tyhmästi hänelle. Kun en saa sanaa suusta. Normaalisti olen viehättävä, hauska ja älykäs. Hänen seurassa menen ihan lukkoon. Huokaus.
Mä haluan miehen. Mieluiten sut, mutta puute on kova joten moni muukin kelpais tähän hätään. Auttakaa yksinäistä naista hädässä!
En voi lakata ajattelemasta sua. Kunpa ottaisit yhteyttä, sanoisit edes moi. Sulla on jäätävän kauniit siniset silmät ja liikut niin kovin varovasti, maailma tuntui uinuvan sen hetken jolloin me oltiin kaksi haavoittuvaa samassa häkissä.
Meidän kummankaan elämäntilanne ei ole otolluben mihinkään romanttiseen mutta toivon että edes ajattelet mua välillä. Naiselta miehelle
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:06"]Sun pitäis unohtaa mut.
[/quote] Miksi ihmeessä?
Ei ketään voi käskeä unohtamaan muutenkaan. Ja jos käskee,niin vielä hankalammaksi menee.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:16"]Ethän unohda mua :(
[/quote] En.
kuinka paljon tunnut laittavasi itseäsi likkon vaikkapa toisen ihmisen kanssa? on niitä kertomuksia että tein kaikkeni jonkun miehen eteen, mutta mitä konkreettisesti teit?
Sellaiset joilla on vaan tarve saada "joku" mies, on liian epätoivoinen. mutta se ettet ota ketä tahansa on todellakin hieno piirre sinussa.
Ei sitä tarvitse pelätä olevansa "eri sarjaa".
ja sanoohan sitä moi!
Mä en oikein ymmärrä, miks mä saan teiltä näin paljon huomiota. Mä kirjoittelen huvikseni vähän siellä ja täällä. Jos mä huomaan, et mä voin antaa pikku vinkkei joistain jutuista, niin mä annan. Mä en kysy lupia keneltäkään siihen. Ja sit, pliis, älkää yrittäkö jallittaa mua / tyrkätä pötkölleen viereenne. Se nyt ei vittu vaan onnistu :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:46"]Sulla on niin kauniit piirteet ja naisellinen vartalo.
[/quote]
Onko tämä miehelle?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:25"]
Sellaiset joilla on vaan tarve saada "joku" mies, on liian epätoivoinen. mutta se ettet ota ketä tahansa on todellakin hieno piirre sinussa. Ei sitä tarvitse pelätä olevansa "eri sarjaa". ja sanoohan sitä moi!
[/quote]
Sanoin tuossa aiemmin, että ollaan eri sarjaa tämän miehen kanssa. Hän on jumalaisen ihana niin ulkoa, kuin sisältä. Tulee mieleen "jos on tottunut juomaan shampanjaa, miksi juoda pakurinkääpä-teetä".
Minulle ei todellakaan kelpaa kuka tahansa ja en myöskään ole tehnyt kaikkeani. En ole tyrkyttäjä ja katselen kaukaa ja hymyilen. En sillä, että olisin mikään seinäruusu. Ei uskalla, jännittää. Olen kyllä tervehtinyt, hymyillyt ja paennut paikalta :D Kiinnostaa tietää, että miten ihmiset oikein hoitaa nämä hommat?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:06"]Sun pitäis unohtaa mut.
[/quote]
Sano se suoraan
Ai että, Jenna. Sinä se vaan aina jaksat.
Minä en jaksa sinua, en jaksa olla paskatynnyrisi, johon kaadat kaiken harteiltasi. En halua minkäänlaista ystävyyttä kanssasi, koska et kykeny muuhun kuin edellä mainittuun. Minulla on omatkin murheet, enkä todellakaan jaksa toimia terapeuttina jokaisessa parisuhteesi käänteessä.
Meistä ei enää tule ystäviä, koskaan.
Tiina hei, sä olet 28v ja sun ei kuulukaan vielä näyttää "vanhalta", joten voisitko vaikka lopettaa sen jankkaamisen siitä että sä olet nuorekas ikäiseksesi. Ketään ei kiinnosta kuunnella töissä siitä kuinka sulta kysyttiin henkkarit taas kun ostin lonkeroa, tai siitä miten sua luullaan sun lapsesi siskoksi. Se on ihan normaalia, ne kysyy papereita alle 30v näkösiltä.
Sun piiloylimielinen käytös vituttaa sun nuorempia kollegoita aika paljon, mutta kukaan ei uskalla sanoa sitä sulle koska oot pomon kanssa kimpassa. Voi kun joku ylempitahoinen joskus sanoisi sulle, että nyt se turpavärkki kiinni ja keskity välillä töihin.
ps. Instafiltterit ja duckface on vähän teiniä, joten vaikka haluat olla nuorekas niin älä nyt kuitenkaan yritä näyttää lukioikäiseltäsi.
ei kai sitä niin tyrkyttyvä ole kun muutaman sana vaihtaa. kun synkkaa ja aitoa toiveiden välittämistä ei tule mieleen että olisi "eri sarjassa". silloin voi olla vähän tyrkyllä jos nyt suoraan syliin hyppää mutta toisaalta vieti tulee selväksi. :) jotkut vaan haluaa leikkiä liiaksi eikä se tunnu silloin niin aidolta.
kyllähän sitä kaikkia aina vähän jännittää, mutta kyllä niitä aiheita kin pulpahtaa itsestään esiin. ei nekään tarvitse kummoisia olla. Huh huh kuulostaa liian "helpolta".
Sandra, miksi sun piti pettää mua sen bodarin kanssa? Etkö voinut edes käyttää kondomia? Nyt joudun elämään lopun ikäni sukupuolitaudin kanssa Sinun takiasi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:55"]Olen tulla hulluksi kun en pääse lähellesi.
[/quote] Millaista läheisyyttä kaipaat?