Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Hyvää yötä Espanjatar. Mietin, että voimmekohan löytää yhteyden joku päivä. Moni seikka pitäisi meitä yhdessä, moni taas ystävinä. Riittävän useat taas erottavat meidät, ehkäpä niin merkittävästi tällä hetkellä että emme kulje käsi kädessä pitkin promenadia. Edellisen suhteen päättyminen painaa omalla painollaan elämässäsi, uuden polun löytäminen itse kullakin vie aikansa. Vain aika sen taitaa lopulta kertoa, mihin seilaamme aavalla rakkauden merellä. Jokin tarkoitus tapaamisellamme on ollut, se on mullistanut elämäni lievästi sanottuna :) Hyvää Vappua ja kesää kaikille!
Ps. Espanjatar ei siis ole espanjalainen, mutta kauneus on jotain uskomatonta minun silmiini.(heikottaa hyvällä tavalla tapaamisen jälkeen) Etenkin sisäinen, se determinating one(hämmennys tunteistani iskee, seiniä pitkin hypin) :3
t: ap (PV-ajattelija) [last texter of "Espanjatar": siirryn perinteiseen runouteen tulevana kesänä, kun ajatukset juoksevat sik sakin sijaan ja järki alkaa palata nuppiin entiseen tapaan ;) ]
Mä en jaksa tätä enää... Olet mies kietonut mut taas sormesi ympärille. Mä haluan elää nyt rauhassa ilman turhia haaveita meistä, jotka eivät kuitenkaan koskaan toteudu. En ymmärrä mitä haluat minusta. Nyt kuitenkin mun on pakko päästää irti tästä epätoivoisesta ihastumisesta ja lakata pitämästä suhun yhteyttä. Tällä hetkellä en pysty ajattelemaan muita miehiä kuin sinua, taas. Ei tässä ole mitään järkeä.
Olen pohtinut mistä nämä mun tunteet sua kohtaan ylipäänsä heräävät... Johtuuko ne pääasiassa sun ulkonäön vetoavuudesta ja siitä, että olet hankala ja jokseenkin saavuttamaton. Taidan tykätä kiduttaa itseäni, mutta sen on nyt loputtava.
Jätä jo se muijas ku jaksat käydä höyläämässä mua jo neljättä vuotta!!! J.L
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:07"]Mä en jaksa tätä enää... Olet mies kietonut mut taas sormesi ympärille. Mä haluan elää nyt rauhassa ilman turhia haaveita meistä, jotka eivät kuitenkaan koskaan toteudu. En ymmärrä mitä haluat minusta. Nyt kuitenkin mun on pakko päästää irti tästä epätoivoisesta ihastumisesta ja lakata pitämästä suhun yhteyttä. Tällä hetkellä en pysty ajattelemaan muita miehiä kuin sinua, taas. Ei tässä ole mitään järkeä.
Olen pohtinut mistä nämä mun tunteet sua kohtaan ylipäänsä heräävät... Johtuuko ne pääasiassa sun ulkonäön vetoavuudesta ja siitä, että olet hankala ja jokseenkin saavuttamaton. Taidan tykätä kiduttaa itseäni, mutta sen on nyt loputtava.
[/quote]
Minäkin voisin kirjoittaa näin. Tosin joka tapauksessa joudun näkemään tätä mistä aina välillä, joten irtautuminen on vaikeaa...
Jussi O. Oulusta... Tiedätkö kuinka komea olet? Sinulla on niin ihanat ruskeanvihreät silmät ja vaaleat hiukset! Näen sinusta paljon ihania unia ;)
Paul fuck u. U are just a prick.. asshole prick.
Kuules 'gaselli', näin susta unta viime yönä sen jälkeen kun toit meille ruokaa :)
Tuut vaan juttelee, jos on murheita, jos se vaikka auttais..
No niin, melkein onnistuin tavoitteessani. Tai en oikeastaan... sekoilin vaan normaalia enemmän ehkä...
No, huomenna uusi yritys.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:21"]
No niin, melkein onnistuin tavoitteessani. Tai en oikeastaan... sekoilin vaan normaalia enemmän ehkä...
No, huomenna uusi yritys.
[/quote] Mikä on tavoite?
Oikeastaan, en ihmettele yhtään miksi olet yksin. Olet kuin tyhjä kuori ja tiedät sen itsekin. Tätä itselleni hokien ehkä tajuan minäkin, ettei sussa ole mitään ikävöinnin ja haaveilemisen arvoista.
Meneekö naiselle vai miehelle?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:04"]
Oikeastaan, en ihmettele yhtään miksi olet yksin. Olet kuin tyhjä kuori ja tiedät sen itsekin. Tätä itselleni hokien ehkä tajuan minäkin, ettei sussa ole mitään ikävöinnin ja haaveilemisen arvoista.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:08"]
Meneekö naiselle vai miehelle?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:04"]
[/quote]
[/quote]
Miehelle. Asioita, joita en koskaan sanoisi ääneen, koska en oikeasti haluaisi loukata. Olen tuskastuttavan ihastunut, vaikka en oikeastaan tiedä miksi... Tai tiedän kyllä, mutta tiedän myös vain satuttavan tällä itseäni.
M, Luulin jo melkein päässeeni yli susta, mutta tänään taas huomasin, etten ole. Mä oon rakastunut suhun, mutta on vaan pakko koittaa päästää irti. Meinaan koko ajan laittaa sulle viestiä, mutta onneksi olen saanut hillittyä itseni, koska siitä ei seurais mitään hyvää. J
No jos oot mun J, niin laita ees hyvän yön viesti. Vastaan varmasti. M
ehkä jotkut ovat mieluummiin ilman huonoa kuin hyvää; kuinka on sinun laitasi? toiset nimittäin leikkivät aivan turhaa. Onko sinulla sitten väihdettavat värikuoret kenties?
t: toinen sivullinen
Haista Eero R kuopiosta piiiiiitkä paska!
Ihana O.... Ikävöin sinua edelleen täällä oulun suunnalla..... Ehkä joskus vielä törmätään.
Heikki, sain tasan kaksi orgasmia kanssas, melko pitkän seurustelumme aikana, ja nekin itseni avulla. Olit ihan yhtä itsekäs sängyssä, kuin muissakin elämän osa-alueilla. Onneksi oon päässyt susta eroon, ja joskus löydät eestäs kaiken sen pahan mitä olet ihmisille aiheuttanut.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:16"]
ei kai sitä niin tyrkyttyvä ole kun muutaman sana vaihtaa. kun synkkaa ja aitoa toiveiden välittämistä ei tule mieleen että olisi "eri sarjassa". silloin voi olla vähän tyrkyllä jos nyt suoraan syliin hyppää mutta toisaalta vieti tulee selväksi. :) jotkut vaan haluaa leikkiä liiaksi eikä se tunnu silloin niin aidolta. kyllähän sitä kaikkia aina vähän jännittää, mutta kyllä niitä aiheita kin pulpahtaa itsestään esiin. ei nekään tarvitse kummoisia olla. Huh huh kuulostaa liian "helpolta".
[/quote]
Kiitos paljon rohkaisusta. Ehkä seuraavalla kerralla saan jotain jo sanottuakin. Ei sillä, että hölmönä hänkin minulle vain hymyilee ja tuijottaa. Mutta emme kovin usein ole nähnyt. Katsotaan jos sattuma meidät yhteen paikkaan vielä toisi ja saisin tehtyä jotain. Uuuu, nyt alkoi kivalla tavalla jännittämään (ja kyllä, vähän olen yli kolmekymmentä. En kuusitoista) :D