Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:31"]
Ethän vain ollut töissä? ;)
[/quote] Jep, mistä tiesit?
Mulla jäi ikävä sua ystävä. Toivottavasti viihdyt siellä missä nyt oot.
Sain vähän avauduttua... mutta enemmän pitäisi. Ja kenelle, no, sullehan avaudun sitten kohta lisää, sori vaan. :)
Mietin vain mitähän sinäkin minusta ajattelet...
Ja entäs sinä J... Kuvittelenko kaiken, ei huvittaisi turhaan alkaa muidenkin suhteita sotkemaan. Kuvittelin pystyväni ohjaamaan elämääni järjellä, mutta sinä viimeistään taisit murtaa sen toiveen, varmaan tahattomastikin.
Toivotonta. Haluan kaiken tuottamatta kenellekkään tuskaa, mahdotonta. Pelkään että menetän vain kaiken ja tuotan vain tuskaa...
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:57"]
Milloin nähdään?
[/quote]
En tiedä. Milloin sä oot töissä?
Milloin nähdään?
[/quote]
Tämähän on varmaan minulle! Ainakin viikonloppu on vapaa. :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:41"]
Ihastuminen... ikäeromme... kaikki...
Miksi. Pitipä tulla vaikeaa tästäkin kaikesta...
Haluaisin jutella sinulle, kertoa kaiken. En itsekään haluaisi näitä ajatuksiani ja tunteitani, mutta minkäs teet. Olen mennyttä miestä, jos vaan otat mukaasi. Enkä kerro tätä kevyesti, täällä vain avaudun, jos se vähän auttaisi.
Jos tunnet jotain samaa, sinuakin varmasti ahdistaa. Silti... silti lähestyn, yritän edetä. Tiedän kyllä että jos puhumme asiat läpi ja tunnemme samoin, kaikki muuttuu... ja miten kaikki suhtautuisi meihin. Mutta, kun annan itseni tuntea näin, tunnen olevani elossa. Ja aina kun yritän hillitä itseäni, kärsin... mutta nopeasti taas lipsahdan ja ajattelen sinua... tai hymyilen sinulle, katselen sinua, haaveilen.
Viet kaikki tunteeni ja ajatukseni... ei ihmekkään että väsyttää. Vai tulikohan vain nukuttua liian vähän. ;)
[/quote]
Kiitos Sinulle että kirjoitit tämän. Sait puettua kauniisti ja viisaasti sanoiksi sen, mitä minäkin tällä hetkellä ajattelen yhdestä ihmisestä.
S.
[/quote]
Arvaa kuka kirjoitti... Esitä toive. Etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet.
[/quote]
Paikkakunnan kysyjä en ollut minä. Minun on turha edes yrittää arvata, sillä vaikka ajatukseni on sama kuin sinulla, ajatusteni kohteena on kuitenkin mies.
S.
[/quote]
Olen mies ja alkuperäisen tekstin kirjoittaja. Muitakin tietoja olen jo antanut...
Viskaa nimelläsi tuonne jos uskallat, vastaan jotain takaisin jos...
jaaz@luukku.com
[/quote]
Kerro edes etunimen ensinmäinen kirjain!!!
välillä tää takas keskelle synkeää vaalihumua
Milloin nähdään?
[/quote]Ei koskaan enää. Olisit tullut sillon.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:58"] [quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:05"] [quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:41"] Ihastuminen... ikäeromme... kaikki... Miksi. Pitipä tulla vaikeaa tästäkin kaikesta... Haluaisin jutella sinulle, kertoa kaiken. En itsekään haluaisi näitä ajatuksiani ja tunteitani, mutta minkäs teet. Olen mennyttä miestä, jos vaan otat mukaasi. Enkä kerro tätä kevyesti, täällä vain avaudun, jos se vähän auttaisi. Jos tunnet jotain samaa, sinuakin varmasti ahdistaa. Silti... silti lähestyn, yritän edetä. Tiedän kyllä että jos puhumme asiat läpi ja tunnemme samoin, kaikki muuttuu... ja miten kaikki suhtautuisi meihin. Mutta, kun annan itseni tuntea näin, tunnen olevani elossa. Ja aina kun yritän hillitä itseäni, kärsin... mutta nopeasti taas lipsahdan ja ajattelen sinua... tai hymyilen sinulle, katselen sinua, haaveilen. Viet kaikki tunteeni ja ajatukseni... ei ihmekkään että väsyttää. Vai tulikohan vain nukuttua liian vähän. ;) [/quote] Kiitos Sinulle että kirjoitit tämän. Sait puettua kauniisti ja viisaasti sanoiksi sen, mitä minäkin tällä hetkellä ajattelen yhdestä ihmisestä. S. [/quote] Arvaa kuka kirjoitti... Esitä toive. Etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet. [/quote] Paikkakunnan kysyjä en ollut minä. Minun on turha edes yrittää arvata, sillä vaikka ajatukseni on sama kuin sinulla, ajatusteni kohteena on kuitenkin mies. S. [/quote] Olen mies ja alkuperäisen tekstin kirjoittaja. Muitakin tietoja olen jo antanut... Viskaa nimelläsi tuonne jos uskallat, vastaan jotain takaisin jos... jaaz@luukku.com [/quote] Kerro edes etunimen ensinmäinen kirjain!!!
[/quote]
J.
Heiluta valkoista lippua poterostasi kun olet valmis antautumaan. Tämän hetkinen asemasota jatkuu.
Ei ole reilua herättää toista kesken unien!
Oon odottanut koko viimeisen viikon ajan uutta tilaisuutta jutella sulle, kun se edellinen meni ihan pieleen, mutta eipä sua näy :/
Minne haluat, että tulen 8227?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:45"]
[/quote]
Vaikka sinne missä nähtiin viimeksi
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:45"]
[/quote]
Rinnoille, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:34"]
Menen äänestämään, vaellan keskustaan, Sokokseen kahville... Tule luokseni jos huomaat viestini, puhutaan, käydään syömässä.
Haaveilen näkeväni sinut siellä.
T: J.
[/quote]Olisi oikein ihanaa. Mutta ei pysty. ; )
[/quote]
Harmi... no, hyvä oli käydä vähän tuulettumassa kuitenkin.