Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:35"]
Tiedän, että minua voi vain vihata tai rakastaa.
[/quote]. Ok.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:41"]
Ihastuminen... ikäeromme... kaikki...
Miksi. Pitipä tulla vaikeaa tästäkin kaikesta...
Haluaisin jutella sinulle, kertoa kaiken. En itsekään haluaisi näitä ajatuksiani ja tunteitani, mutta minkäs teet. Olen mennyttä miestä, jos vaan otat mukaasi. Enkä kerro tätä kevyesti, täällä vain avaudun, jos se vähän auttaisi.
Jos tunnet jotain samaa, sinuakin varmasti ahdistaa. Silti... silti lähestyn, yritän edetä. Tiedän kyllä että jos puhumme asiat läpi ja tunnemme samoin, kaikki muuttuu... ja miten kaikki suhtautuisi meihin. Mutta, kun annan itseni tuntea näin, tunnen olevani elossa. Ja aina kun yritän hillitä itseäni, kärsin... mutta nopeasti taas lipsahdan ja ajattelen sinua... tai hymyilen sinulle, katselen sinua, haaveilen.
Viet kaikki tunteeni ja ajatukseni... ei ihmekkään että väsyttää. Vai tulikohan vain nukuttua liian vähän. ;)
[/quote]
Kerro edes alkukirjain. Joko oma tai kohteen!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:03"]
Miksi me ei ikinä nähdä :(
[/quote] Ei käydä samoissa paikoissa. Tai jos käydään, niin eri aikaan. Syvältähän se on, mut minkäs teet.
[/quote]
Välttelen tiettyjä paikkoja nykyisin.
Runkkasin äsken samalla ku haistelin vaimon alushousuja ja ajattelin sun persettä. Tuntu hyvältä.
Ha ha, taidat olla vähän vajaa...
onko täällä niin sellaisia että voivat tuoda luulonsa esiin ja luulla että kohteesi olkisi täällä vastaamassa. aina muuten kun loukkaat miehiä niistä tulee todennäköisesti vähemmän kiinnostuneitakoska jotkut edelleen miehistäkin otaksuvat että naisillakin voi olla käytöstapoja.
jos ei pysty vuoropuheluun miehen kanssa joka sinua kiinnosta ja mahdollisesti voisi toisin päin kiinnstaa, voi tapahtua ikäviäkin. mutta tuskin niitä itse muille toivoisi, paitsi nyt jotkut konkreettisesti häiriköt. naps naps tänne mies tule hakemaan minut!
Voi kun minua harmittaa tämä juttu, kun en ymmärrä sinun käytöstäsi, joka oli niin ristiriitaista, kun otit useaan otteeseen itse yhteyttä ja luulin että olisit halunnut tavata. Mutta sitten et halunnutkaan kun kysyin suoraan. En oikein ymmärrä tätä logiikkaa. Olitko yhtään kiinnostunut vai vain yksinäinen eros jälkeen? Kun minä en siltikään saa sinua mielestäni. Taisin ihastua sinuun. Voin myöntää sen. Ja tunsin suurta fyysistä vetovoimaa sinua kohtaan. Olisin halunnut naida sinun kanssasi. Mutta ei sitten harmi. Kun en ymmärrä, niin se jää vaivaamaan. Minullla oli eilen ihan kiva ilta kuitenkin ja tapasin taas outoja tyyppejä, joitten kanssa jatkettiin iltaa tähän saakka. Mutta pyörit silti edelleen minun mielessäni varmaan pitemmän tovin. Miksi ruokit minun kiinnostusta ottamalla yhteyttä ,jollet sitten halunnutkaan. Kiusasit vain, kun taisit tietää että haluan sinua. : ( En osaa mitään enää sanoa, ja olisi kiva jos olisit suoraan sanonut mitä haluat jos halusit jotain. Et antanut minulle mahdollisuutta, et sinäkään ensivaikutelmallisesti kovin hyvää kuvaa antanut. Mutta näin että oot tosi herkkä ja sinun kroppas on ihana. Tykkään just tuollaisista miehistä. J:lle. t. J
I want you the right way, I want you but I want you to want me too / Want you to want me, baby, just like I want you /
Paula. Koska me voitais nähdä? Haittaako että seurustelen?
J
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:05"]Runkkasin äsken samalla ku haistelin vaimon alushousuja ja ajattelin sun persettä. Tuntu hyvältä.
[/quote]
Oliko tämä Pekalle? Toivon ainakin niin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 02:20"]Paula. Koska me voitais nähdä? Haittaako että seurustelen?
J
[/quote]ei haittaa. Ootko ju?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:22"]J. Toivoin sulle elämän polulle jotakin, joka opettaisi sulle nöyryyttä. Kiertoteiden kautta sain tietää erään parhaan ystäväsi menehtyneen treagisesti. Ehkä menettämisen tuskan myötä samalla opit paremmaksi ihmiseksi. Epäilen kuitenkin suuresti että näin kävisi.
[/quote]
Aika ylimielinen kommentti.
[/quote]
Ps. Toivon sinulle kykyä sietää keskeneräisyyttä toisissa. Vähemmän vahingoniloa traagisesta menetyksestä. Ja että opit tunnistamaan nämä piirteet itsestäsi.
Paula, olen ju. Lähetä mulle viesti ja sovitaan tapaaminen.
S nähtiin eilen pitkästä aikaa. Edellisestä kerrasta on jo kulunut muutama vuosi. Olisin halunnut tulla juttelemaan, mutta ymmärrät varmaan miksi en kuitenkaan tullut. Saat silti aina mun sydämen hypähtämään ❤ A
Menen äänestämään, vaellan keskustaan, Sokokseen kahville... Tule luokseni jos huomaat viestini, puhutaan, käydään syömässä.
Haaveilen näkeväni sinut siellä.
T: J.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:34"]
Menen äänestämään, vaellan keskustaan, Sokokseen kahville... Tule luokseni jos huomaat viestini, puhutaan, käydään syömässä.
Haaveilen näkeväni sinut siellä.
T: J.
[/quote]Olisi oikein ihanaa. Mutta ei pysty. ; )
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:56"]Paikkakunnan kysyjä en ollut minä. Minun on turha edes yrittää arvata, sillä vaikka ajatukseni on sama kuin sinulla, ajatusteni kohteena on kuitenkin mies.
S.
[/quote]
Olen mies ja alkuperäisen tekstin kirjoittaja. Muitakin tietoja olen jo antanut...
Viskaa nimelläsi tuonne jos uskallat, vastaan jotain takaisin jos...
[/quote]
Minun ajatuksissani on kyse itseäni nuoremmasta miehestä, sinä taisit laittaa olevasi +- 15 vuotta vanhempi kuin ajatustesi kohteena oleva nainen.
S.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:36"]
Onnea ;)
[/quote] Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:22"]J. Toivoin sulle elämän polulle jotakin, joka opettaisi sulle nöyryyttä. Kiertoteiden kautta sain tietää erään parhaan ystäväsi menehtyneen treagisesti. Ehkä menettämisen tuskan myötä samalla opit paremmaksi ihmiseksi. Epäilen kuitenkin suuresti että näin kävisi.
[/quote]
Aika ylimielinen kommentti.