Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:41"]
Ihastuminen... ikäeromme... kaikki...
Miksi. Pitipä tulla vaikeaa tästäkin kaikesta...
Haluaisin jutella sinulle, kertoa kaiken. En itsekään haluaisi näitä ajatuksiani ja tunteitani, mutta minkäs teet. Olen mennyttä miestä, jos vaan otat mukaasi. Enkä kerro tätä kevyesti, täällä vain avaudun, jos se vähän auttaisi.
Jos tunnet jotain samaa, sinuakin varmasti ahdistaa. Silti... silti lähestyn, yritän edetä. Tiedän kyllä että jos puhumme asiat läpi ja tunnemme samoin, kaikki muuttuu... ja miten kaikki suhtautuisi meihin. Mutta, kun annan itseni tuntea näin, tunnen olevani elossa. Ja aina kun yritän hillitä itseäni, kärsin... mutta nopeasti taas lipsahdan ja ajattelen sinua... tai hymyilen sinulle, katselen sinua, haaveilen.
Viet kaikki tunteeni ja ajatukseni... ei ihmekkään että väsyttää. Vai tulikohan vain nukuttua liian vähän. ;)
[/quote]
Kiitos Sinulle että kirjoitit tämän. Sait puettua kauniisti ja viisaasti sanoiksi sen, mitä minäkin tällä hetkellä ajattelen yhdestä ihmisestä.
S.
[/quote]
Arvaa kuka kirjoitti... Esitä toive. Etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet.
Kuuntelen surullista musiikkia ja ikävöin sua. Mietitköhän sä mua enää koskaan? Loppuuko kaikki pian?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:42"]
Halaa mua pitkään ja lujaa.
[/quote] Halaan ja pidän kiinni.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:05"]
Haluaisin jutella sinulle, kertoa kaiken. En itsekään haluaisi näitä ajatuksiani ja tunteitani, mutta minkäs teet. Olen mennyttä miestä, jos vaan otat mukaasi. Enkä kerro tätä kevyesti, täällä vain avaudun, jos se vähän auttaisi.
Jos tunnet jotain samaa, sinuakin varmasti ahdistaa. Silti... silti lähestyn, yritän edetä. Tiedän kyllä että jos puhumme asiat läpi ja tunnemme samoin, kaikki muuttuu... ja miten kaikki suhtautuisi meihin. Mutta, kun annan itseni tuntea näin, tunnen olevani elossa. Ja aina kun yritän hillitä itseäni, kärsin... mutta nopeasti taas lipsahdan ja ajattelen sinua... tai hymyilen sinulle, katselen sinua, haaveilen.
Viet kaikki tunteeni ja ajatukseni... ei ihmekkään että väsyttää. Vai tulikohan vain nukuttua liian vähän. ;)
[/quote]
Kiitos Sinulle että kirjoitit tämän. Sait puettua kauniisti ja viisaasti sanoiksi sen, mitä minäkin tällä hetkellä ajattelen yhdestä ihmisestä.
S.
[/quote]
Arvaa kuka kirjoitti... Esitä toive. Etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet.
[/quote]
Kerrohan paikkakunta ja koska viimeksi nähtiin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:05"] [quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:41"] Ihastuminen... ikäeromme... kaikki... Miksi. Pitipä tulla vaikeaa tästäkin kaikesta... Haluaisin jutella sinulle, kertoa kaiken. En itsekään haluaisi näitä ajatuksiani ja tunteitani, mutta minkäs teet. Olen mennyttä miestä, jos vaan otat mukaasi. Enkä kerro tätä kevyesti, täällä vain avaudun, jos se vähän auttaisi. Jos tunnet jotain samaa, sinuakin varmasti ahdistaa. Silti... silti lähestyn, yritän edetä. Tiedän kyllä että jos puhumme asiat läpi ja tunnemme samoin, kaikki muuttuu... ja miten kaikki suhtautuisi meihin. Mutta, kun annan itseni tuntea näin, tunnen olevani elossa. Ja aina kun yritän hillitä itseäni, kärsin... mutta nopeasti taas lipsahdan ja ajattelen sinua... tai hymyilen sinulle, katselen sinua, haaveilen. Viet kaikki tunteeni ja ajatukseni... ei ihmekkään että väsyttää. Vai tulikohan vain nukuttua liian vähän. ;) [/quote] Kiitos Sinulle että kirjoitit tämän. Sait puettua kauniisti ja viisaasti sanoiksi sen, mitä minäkin tällä hetkellä ajattelen yhdestä ihmisestä. S. [/quote] Arvaa kuka kirjoitti... Esitä toive. Etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet. [/quote] Kerrohan paikkakunta ja koska viimeksi nähtiin.
[/quote]
Tänään nähtiin.
jepjep:D...Menee kivasti taas. :(
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:44"]
[/quote]Mikä *ituttaa?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:05"] [quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:41"] Ihastuminen... ikäeromme... kaikki... Miksi. Pitipä tulla vaikeaa tästäkin kaikesta... Haluaisin jutella sinulle, kertoa kaiken. En itsekään haluaisi näitä ajatuksiani ja tunteitani, mutta minkäs teet. Olen mennyttä miestä, jos vaan otat mukaasi. Enkä kerro tätä kevyesti, täällä vain avaudun, jos se vähän auttaisi. Jos tunnet jotain samaa, sinuakin varmasti ahdistaa. Silti... silti lähestyn, yritän edetä. Tiedän kyllä että jos puhumme asiat läpi ja tunnemme samoin, kaikki muuttuu... ja miten kaikki suhtautuisi meihin. Mutta, kun annan itseni tuntea näin, tunnen olevani elossa. Ja aina kun yritän hillitä itseäni, kärsin... mutta nopeasti taas lipsahdan ja ajattelen sinua... tai hymyilen sinulle, katselen sinua, haaveilen. Viet kaikki tunteeni ja ajatukseni... ei ihmekkään että väsyttää. Vai tulikohan vain nukuttua liian vähän. ;) [/quote] Kiitos Sinulle että kirjoitit tämän. Sait puettua kauniisti ja viisaasti sanoiksi sen, mitä minäkin tällä hetkellä ajattelen yhdestä ihmisestä. S. [/quote] Arvaa kuka kirjoitti... Esitä toive. Etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet. [/quote] Kerrohan paikkakunta ja koska viimeksi nähtiin.
[/quote]
Tänään nähtiin.
[/quote]
Täsmää.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:44"]
[/quote]Mikä *ituttaa?
[/quote]Ei mikään. Mulla on oikein hyvä fiilis;). Olen just se ko olen. Ja nyt lähen juomaan ->
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:17"]
[/quote]
Tänään nähtiin.
[/quote]
Täsmää.
[/quote]
Toiveena on, että alkuperäisen viestin kirjoittajan etunimessä on yhtä monta kirjainta kuin omassa etunimessäni. Terveisin S, joka ei ole sama S kuin ylempänä, mutta joka olisi voinut kirjoittaa samoin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:13"] Tänään nähtiin. [/quote] Täsmää. [/quote] Toiveena on, että alkuperäisen viestin kirjoittajan etunimessä on yhtä monta kirjainta kuin omassa etunimessäni. Terveisin S, joka ei ole sama S kuin ylempänä, mutta joka olisi voinut kirjoittaa samoin.
[/quote]
Tämä menee yhdellä ohi.
Voi miks en voi unohtaa sinua/meitä, vaikka olen rakkaan aviomieheni kanssa paljon onnellisempi kuin sun kanssa ikinä?! Törmättiin tänään kahden vuoden tauon jälkeen ja sana tyhmä tunne ja ajatuskehä alkoi pyöriä mielessä. No, onneks tuskin nähdään taas pitkääään aikaan ja voin taas unohtaa. Jospa joskus lopullisesti?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:13"] Tänään nähtiin. [/quote] Täsmää. [/quote] Toiveena on, että alkuperäisen viestin kirjoittajan etunimessä on yhtä monta kirjainta kuin omassa etunimessäni. Terveisin S, joka ei ole sama S kuin ylempänä, mutta joka olisi voinut kirjoittaa samoin.
[/quote]
Tämä menee yhdellä ohi.
[/quote]
Taas tuli todistettua, että meitä on monta samoissa mietteissä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:05"]
[/quote]
S.
[/quote]
[/quote]
Paikkakunnan kysyjä en ollut minä. Minun on turha edes yrittää arvata, sillä vaikka ajatukseni on sama kuin sinulla, ajatusteni kohteena on kuitenkin mies.
S.
Kyllä on pokkaa jauhaa loputonta paskaa. Mukava nähdä seuraavan kerran kun tullaan kasvotusten, että hypitkö sitten silmille samaan malliin! Tuskin, jos vanhat merkit pitää paikkaansa.
Hah hah!!!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:22"]J. Toivoin sulle elämän polulle jotakin, joka opettaisi sulle nöyryyttä. Kiertoteiden kautta sain tietää erään parhaan ystäväsi menehtyneen treagisesti. Ehkä menettämisen tuskan myötä samalla opit paremmaksi ihmiseksi. Epäilen kuitenkin suuresti että näin kävisi.
[/quote]
Joo mä oon kans toivonu sulle samaa etkä säkään näytä oppivan. Näin se menee.
[/quote]
Onko tuo ylempi viesti miehelle?
Tiedän, että minua voi vain vihata tai rakastaa.
Olet usein ajatuksissa ja kuinka sinua haluaisin. Tiemme ei koskaan voi kohdata ja voimme vain haaveissamme olla yhdessä :(