Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:17"]
olet mulle tärkeä ja rakas mutta en jaksa enää. Olisko aika sanoa hyvästit?
[/quote]
Etkö sä jo sanonut mulle hyvästit? Kaipaan edelleen, vaikka en voi ymmärtää kuinka rakastava ihminen voi toisen jättää.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:17"]
olet mulle tärkeä ja rakas mutta en jaksa enää. Olisko aika sanoa hyvästit?
[/quote]
Ei. Never. <3
Näin unta että me oltiin ihan lähekkäin.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:59"]
Hemmetin vaikeeta olla niin lähellä, että kuulee toisen hengityksen, eikä kuitenkaan saa koskettaa. Miehelle menee.
[/quote]
Sekin on paha kun näen sen katseestasi. Ja sama heijastuu minusta takaisin, mutta yritän olla välittämättä tästä tunteesta. Yritetään jaksaa, yritän keskittyä muuhun, sori.
[/quote]
Pakko oli avautua tänne, kun en tästä kenenkään kanssa voi puhua. Tiedät miksi. Välillä mietin, pitkäisikö meidän puhua, kun ei siitä tunteesta välittämättä oleminen ainakaan itselläni onnistu. Yrittänyt olen kyllä. Sitten ajattelen, että jos ei siitä puhuta, niin koko asiaa ei ole olemassakaan, eikä siitä tarvitse välittää. Sitten näen taas sinut ja miten katsot minua ja järki pakenee päästä.
[/quote]
Oletko keskellä suomea? J:lta.
[/quote]
En.
[/quote]
J? Jyväskylä?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:04"] [quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:49"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:08"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:59"] Hemmetin vaikeeta olla niin lähellä, että kuulee toisen hengityksen, eikä kuitenkaan saa koskettaa. Miehelle menee. [/quote] Sekin on paha kun näen sen katseestasi. Ja sama heijastuu minusta takaisin, mutta yritän olla välittämättä tästä tunteesta. Yritetään jaksaa, yritän keskittyä muuhun, sori. [/quote] Pakko oli avautua tänne, kun en tästä kenenkään kanssa voi puhua. Tiedät miksi. Välillä mietin, pitkäisikö meidän puhua, kun ei siitä tunteesta välittämättä oleminen ainakaan itselläni onnistu. Yrittänyt olen kyllä. Sitten ajattelen, että jos ei siitä puhuta, niin koko asiaa ei ole olemassakaan, eikä siitä tarvitse välittää. Sitten näen taas sinut ja miten katsot minua ja järki pakenee päästä. [/quote] Oletko keskellä suomea? J:lta. [/quote] En. [/quote] J? Jyväskylä?
[/quote]
Huti.
Huokaus... niin monet pyörittelevät samoja asioita päissään...
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:11"]Näin unta että me oltiin ihan lähekkäin.
[/quote]
Eipä se taida unta todemmaksi muuttuakaan :'(
Pilasinko kaiken toissapäivänä?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:04"] [quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:49"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:08"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:59"] Hemmetin vaikeeta olla niin lähellä, että kuulee toisen hengityksen, eikä kuitenkaan saa koskettaa. Miehelle menee. [/quote] Sekin on paha kun näen sen katseestasi. Ja sama heijastuu minusta takaisin, mutta yritän olla välittämättä tästä tunteesta. Yritetään jaksaa, yritän keskittyä muuhun, sori. [/quote] Pakko oli avautua tänne, kun en tästä kenenkään kanssa voi puhua. Tiedät miksi. Välillä mietin, pitkäisikö meidän puhua, kun ei siitä tunteesta välittämättä oleminen ainakaan itselläni onnistu. Yrittänyt olen kyllä. Sitten ajattelen, että jos ei siitä puhuta, niin koko asiaa ei ole olemassakaan, eikä siitä tarvitse välittää. Sitten näen taas sinut ja miten katsot minua ja järki pakenee päästä. [/quote] Oletko keskellä suomea? J:lta. [/quote] En. [/quote] J? Jyväskylä?
[/quote]
Huti.
[/quote]
Kai voit sanoa mikä j?:)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:11"]Näin unta että me oltiin ihan lähekkäin. [/quote] Eipä se taida unta todemmaksi muuttuakaan :'(
[/quote] Unessa silitit mun hiuksia hellästi ja suutelit mua.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:23"]
[/quote]
Huti.
[/quote]
Vaikka tuskin se henkilö vastaa, jota ajattelee, niin on kiva kuulla muiden vastaavassa tilanteessa olevien ajatuksia.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:23"]
[/quote]
Huti.
[/quote]
Vaikka tuskin se henkilö vastaa, jota ajattelee, niin on kiva kuulla muiden vastaavassa tilanteessa olevien ajatuksia.
[/quote
Mikä paikka tämä j on?? Jal?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:11"]Näin unta että me oltiin ihan lähekkäin. [/quote] Eipä se taida unta todemmaksi muuttuakaan :'(
[/quote] Unessa silitit mun hiuksia hellästi ja suutelit mua.
[/quote]
Nähtiin sitten samaa unta
Eikun J viittasi nimeen eikä paikkakuntaan, pistinpä hölmösti sen.
:)
Jumaliste näin ei saisi sanoa, mutta mä haluan sua niin paljon!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:16"]Jumaliste näin ei saisi sanoa, mutta mä haluan sua niin paljon!
[/quote]no tuuppa hakeen
Pitäisiköhän mennä nukkumaan kun aivot käy jo niin hitaalla... :D
J keskeltä Suomea... :)
Rakas Pieni, en malta odottaa että tavataan. <3
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:18"]
Mun on jo nyt ikävä sua. Kyllä mä sut haluaisin ihan kokonaan, mutta jos vaihtoehtona on tämä tai ei mitään, niin tämän mä haluan. J
[/quote]
Puhuisitpa juuri sinä oikeasti minulle. Haluaisin sinut myös, ja ihan kokonaan kyllä. Eikä minulla ole mitään, mikä ei olisi toisarvoista siihen tilanteeseen nähden, että saisin sinulta vastakaikua :(
S
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:24"]
tämä ketju on kuolemassa, elvyttäkää
[/quote]
Ihmiset on töissä ja koulussa, kyllä ne sitten illalla taas tulevat kaipailemaan sitä ihastustaan jota ovat koko päivän tuijotelleet, mutteivat ole uskaltaneet sanoa sanaakaan.