Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä(?) pahoitti mieleni..

Vierailija
07.03.2008 |

Näytin hänelle mitä vaatteita tilaan espritin sivuilta tytölleni kesäksi, hän haukkui ne ja sano että ovat rumia. Että hän ostaa omilleen H&M vaatteita, ne on kuulemma tosi kivoja. Sanoin etten halua pukea lastani aivan kuten kaikk muut, että haluan olla vähän erilainen siinä mielessä, hänestä taas on ihanaa että kaikki vastaantulevat lapset kantaa yllään Hello Kitty paitaa..

Ihan sama, mutta oliko pakko haukkua??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eipä ole suurta eroa H&M:n ja Espritin vaatteiden hinnassa tai varsinkaan ulkonäössä.

Vierailija
2/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen järkeä tai hyötyä kellekään on kommentoida kaverinsa tekemiä valintoja negatiivisesti? Ei hyvää päivää vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

59.90¿. Ei h&m:lta löydy yhtään noin kallista takkia tuossa koossa!

Vierailija
4/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti kummassakaan tapauksessa ymmärrä, miksi haukkui sinun ostoksiasi.

Vierailija
5/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huolimatta siitä, mitä olet ostanut.

Vierailija
6/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuolla toisessakin aika vastaavia. Voi sitä kauniimminkin sanoa, jos ei tykkää. Esim. ettei ole ihan mun tyyliset, mutta sopii varmasti kivasti teidän Liisalle.

Vierailija
7/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" joo, on toi sun ostama mekko ihana" Vaikka oikeesti omasta mielestä tosi ällötys.

Minulla on kaksi ystävää kenen kanssa voidaan olla erimieltä asioista. Voin sanoa että sulla on ihan hirveet verhot. Eikä ystäväni loukkaannu. Ja myös toisinpäin. Jos joku muu tulis noin sanomaan, niin suuttuisin varmasti.

Naiset, miettikää ihan oikeesti! Myönteletkö kaverisi juttuja koska olet oikeesti samaa mieltä vai vaan siks koska niin kuulu tehdä?

Vierailija
8/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Meidän Janica saa sitten tuon ja tuon ja tuon ja vielä tuon..." ja jos kaverillesi tuli olo että leveilet ja sitten tuli tuollainen purkaus(en sano että se olisi siis oikein kuitenkaan haukkua valintojasi).

Vierailija
9/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sanoa, että hieno juttu. Halusi tahallaan sulle huonon mielen koska on niin kade.

Vierailija
10/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pi...

Vierailija
11/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aina pitäisi olla samaa mieltä. Mä arvostan sellaisia ystäviä jotka rehellisesti sanovat mielipiteensä. En pidä mistään mielistelystä. Kyllä mulle saa sanoa jos mun lapsilla on jonkun mielestä rumat vaatteet. Tai ei sitä nyt tartte suoraan sanoa, mut jos kysyn niin toivon kyllä saavani rehellisen vastauksen.

Vierailija
12/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä muut ostaa, en hauku niitä, koska mulle on ihan sama miten pukevat lapsensa. En ala kehumaan, jos en tykkää, sanon jotain ympäripyöreää kuten " kiva kun löysit haluamasi vaatteet" yms.