mies oli pojan kanssa uimahallissa ja kun olivat suihkussa niin pari tätiä siinä siivoili
samalla,olen jotenkin järkyttynyt! miestä se ei tainnut vaivata,mutta mä olisin kyllä enemmän kuin vaivautunut jos mun suihkun aikana joku mies siivooja moppaisi siinä samalla.
Kommentit (33)
Itseäni miessiivooja uimahallissa häiritsisi paljon, mutta ei ole tullut onneksi vastaan.
Itse olen vieraillut noin 7-10 uimahallissa, ja pidän täysin normaalina, että miesten puolella on nais-siivooja kekellä päiväää asikkaiden seassa.
Mielestäni mies-siivooja naisten puolell olisi ihan hyväksyttävä asia sekin.
Hassua että tästä edes keskustellaan. Luonnollinen asia joka kantista katsottuna
Ajatelkaapa vaikka sairaanhoitajia tai lääkäreitä. Vai vaatiiko joku vaihtoa hoitohenkilökuntaan sukupuolen perusteella?
hoitamaan. Monet vanhat naiset eivät halua mieshoitajaa ja kyllä ne toiveet otetaan huomioon.
sairaalaan mennessä,etiedät,että sielä on kumpaakin sukupuolta töissä--uimahalliin mennessä et välttämättä sitä tiedä! mutta onhan näitäkin jotka haluaa vaihtaa mieskätilön naiseen--eikös se olekaan enään luonnollista???
ap
[quote author="Vierailija" time="25.11.2008 klo 20:07"]
samalla,olen jotenkin järkyttynyt! miestä se ei tainnut vaivata,mutta mä olisin kyllä enemmän kuin vaivautunut jos mun suihkun aikana joku mies siivooja moppaisi siinä samalla.
[/quote]
Hämmästelen
En ole ikinä nähnyt naistenpuolella miessiivooja. Hämmentyisin kyllä todenteolla ja tekisin valituksen jos sellainen tulisi eteen.
Mut naissiivooja miesten puolella ei kuulosta pahalta, enkä usko että miehet siitä niin paljon hämmentyvät kuin me naiset miessiivoojan nähdessään.
Tosin on totta, että ettei siivotessa ehdi juuri vilkuilla ihmisiä vaan työtä tehdessä on täys putkinäkö päällä;)
T. Terkkari-ja koulusiivoja.
Olet kaksinaismoralisti. Sinua haittaa mies naistenpuolella mutta ei nainen miestenpuolella? Se on aivan sama asia.
Miehiä häiritsee ne naissiivoajat ihan yhtä paljon kuin naisia miessiivoajat. Mutta kun niille valituksilla vain ei ole mitään merkitystä koska suurin osa siivoajista on naisia.
No, olen mies ja siivoojana uimahallissa. Siivoan myös naisten tiloja sen mukaan, miten hommat jaetaan. Niinä päivinä tosin on pakko joka tauolla käydä vetämässä käteen. Ei sitä lihan määrää runkkaamatta kestä.
Olen ollut naisten puolella suihkussa, kun suihkun viereen tuli musta mies moppaamaan. Et silleen. Oudoltahan se tuntu. Olin ihan hölmistynyt.
Olisko sitten parempi sulkea pukkari siivouksen ajaksi. Todella hankalaa ja tyhmäö, mutta Tampereella oli välillä yhdessä hallissa noin. Ärsytti. Onneksi ei enää ole.
Olin kerran uimahallissa, kun yhtä.saunaa oli remonttimiehet korjaamassa. Aika outoa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko paljon pölyä
Kannattaa nostaa n vuoden 2017 ketjuja kuten muutkin etusivun ketjut tänään. Näistä näkee kappalejaosta heti että ovat vanhoja.
Ensinnäkin on ihan yksi lysti mikä joku muslimimies ajattelee tai mitä HEIDÄN kulttuurissaan naisista ja naisten arvostuksesta ajatellaan koska emme asu HEIDÄN kulttuurissaan vaan he asuvat MEIDÄN kulttuurissamme. Jos heidän kulttuurissaan naiset eivät "saa" näyttää edes hiuksiaan vieraille miehille mitä ihmeen tekemistä sillä on meidän kanssamme. Meidän ei kuulu sopeutua tai sopeuttaa itseämme heidän tapoihinsa vaan heidän on sopeuduttava meidän tapoihimme. Haloo, asumme Suomessa, emme missään saudeissa tai Jordaniassa!!!
Minulle on ihan yksi ja sama - ja uskon että useimmille suomalaisille naisille on_ mitä miespuolinen muslimisiivooja tai muslimi yleensäkään ajattelee minusta. Minulle, vapaalle naiselle vapaassa maassa, riitää se että itse ajattelen.
Minä eikä elämäni ei ole mitenkään riippuvainen siitä, mitä miesmuslimisiivooja uimahallissa ajattelee minusta ja alastomasta vartalostani. Jos alastomuuteni häiritsee muslimia, muslimi voi kääntää silmänsä muualla, mennä pois tai vaikkapa muuttaa takaisin omaan maahansa ja omaan kulttuuriinsa missä alastomat naisvartalot eivät haittaa hänen mielenrauhaansa. Minun velvollisuuten EI OLE peittää itseäni omassa maassani jossa naisenakin , ainakin toistaiseksi, olen vielä suvereeni olento. Minun arvoni ihmisenä ei huonone eikä alene vaikka 100 miljoonaa muslimimiestä ajattelisi minusta ihan mitä ikinä haluaisivat.
Koko kirjoituksesi on typerä, naista esineellistävä, naisten itsenäisyyden, suvereeniteetin ja intimiteetin kieltävä. Kukaan nainen ei voi olla noin tyhmä , sinun täytyy olla joko mies tai muslimimiehen vaimo. Noin ala-arvoista teksti ei synny vapaan, omilla aivoillaan ajattelavan naisen aivoista.