Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä minun tämänpäiväisestä tekosestani?

Vierailija
06.03.2008 |

Hoitolapseni ei suostunut pukemaan pihavaatteita, kun olimme lähdössä ulos. Hetken odottelin, alkaisiko tapahtua, ja kun ei alkanut, jätin pojan tuulikaappiin ja lähdin toisten lasten kanssa ulos. Lapsi ei sitten tullut ulos ollenkaan, sillä päätti kiukutella tuulikaapissa yli tunnin. Kun oli melkein valmis, oli jo aika tulla sisään. Ja kyseessä siis vaatteet, jotka varmasti osaa pukea itse. Pojalla on ikää 3 vuotta.

Melkein arvaankin, mitä mieltä olette, mutta olen masokistisella tuulella. :) Ja olen siis pph.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuon ikäistä ei saisi jättää yksin kotiin valvomatta, voi tapahtua jotain...

Vierailija
2/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hoitolapseni ei suostunut pukemaan pihavaatteita, kun olimme lähdössä ulos. Hetken odottelin, alkaisiko tapahtua, ja kun ei alkanut, jätin pojan tuulikaappiin ja lähdin toisten lasten kanssa ulos. Lapsi ei sitten tullut ulos ollenkaan, sillä päätti kiukutella tuulikaapissa yli tunnin. Kun oli melkein valmis, oli jo aika tulla sisään. Ja kyseessä siis vaatteet, jotka varmasti osaa pukea itse. Pojalla on ikää 3 vuotta.

Melkein arvaankin, mitä mieltä olette, mutta olen masokistisella tuulella. :) Ja olen siis pph.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne omat kullanmurut ja toisten kakarat!;)

Vierailija
4/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hoitolasta ei voi jättää valvomatta yli tunniksi. Lapsen vanhemmilla saattaisi olla toimintaasi muutama huomautettava sana...

Vierailija
5/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme siis omakotitalossa. Kuulin kyllä lapsen koko ajan (piti aikamoista mekkalaa) ja kävin välillä kurkkimassa ovenraosta. Eli ihan turvassa oli. Muualle asuntoon en toki yksin jättäisi.

ap

Vierailija
6/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani vasta riiviö onkin. :) Ja äidille kerroin asiasta kyllä, kun haki lasta, eikä tuo näyttänyt pahemmin kauhistuvan. Tietää kyllä lapsensa luonteen.

ap

Vierailija
7/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kerroit asiasta lapsen äidille niin hän voi tehdä sinusta valituksen kunnalle niin, että pääset muistakin ikävistä ja kiukuttelevista hoitolapsistasi eroon.

Vierailija
8/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat ottaa yhteyttä esimieheen! Vastuuton hoitaja! Häpeä!

Vierailija
9/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin ravistelun jälkeen hoitaja sanoi " Jää sitten sinne koko päiväksi" ja hän todella tarkoitti sitä. Onneksi lastenkodissa oli vanhempia lapsia, ts. nuoria, jotka kävivät hakemassa itkevän kakaran muiden joukkoon. Huono temppu itseltäni, mutta lapsi olin. Aikuiselta, nii-in, ajattelematonta ja typerää ja alan ammattilaisilta, ehdottoman moraalitonta.

Vierailija
11/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuten tuossa viestissä 8 kirjoitin. Enpä usko, että alkaa mitään ilmoituksia tekemään, tietää kyllä, että poikansa on usein aivan mahdottomalla päällä. Tasan tarkkaan en ala kolmivuotiasta pukemaan (jos siis itse osaa, mutta ei vain halua) enkä liioin rankaise reippaasti pukeneita sillä, että joutuvat kuumissaan odottamaan yhden kiukkupussin takia.

ap

Vierailija
12/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatusalan ammattilainen?

Vierailija
13/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lto

Vierailija
14/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kaksivuotiaana. Että turha kauhistella teidän, joitten lapset eivät itse osaa. Tietenkin puen ja jopa riisun sellaiset lapset, jotka eivät itse osaa, oli ikä mikä hyvänsä.

Tämän lapsen kanssa ei tosiaan ollut ensimmäinen kerta, kun pukemisesta otettiin yhteen. Aiemmin ei kyllä ole kiukunnut noin kauaa. Kesällä ja syksyllä kiukkuhetken iskettyä nostin portaille sekä lapsen että vaatteet, siinä menivät äkkiä päälle, kun alkoi tulla vähän kylmä. Mutta näin pakkasella ei passaa niin tehdä, ettei lapsi palellu. Jos alkaisin häntä pukea, saisin pian passata herraa kaiken päivää, kun ei tekisi enää mitään itse. En kerkiäisi muita lapsia huomaamaankaan.

ap

Vierailija
15/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ollut kannustava kehottelu vähän ajan kuluttua, hiukan apuja ja lapsi olisi tullut kyllä pihalle.

Itselleni on jäänyt tarhasta (kesähoitopaikasta) pahat muistot, kun minut jätettiin kylmentyneen puuron ääreen. Siivooja-täti sitten kysyi, että heitetäänkö pois. Heitettiin puuro pois ja pääsin leikkimään. Sinne tarhaan en sinä kesänä enää mennyt.

Voi olla, että pojalle jää ikuiset muistot sinusta. Ei ehkä niin hyvät...

Vierailija
16/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin juoksisi hymy naamalla syliini joka aamu, jos jotain traumoja olisi. Ja näitä taistoja on siis käyty ennenkin.

ap

Vierailija
17/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskennellyt eripaikoissa ja sisällä voidaan olla eri huoneessa, mutta sisälle ei jätetä yksin

Vierailija
18/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tiedä, kuka olet ja mistä päin. Saatan puhuakin.

ap

Vierailija
19/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi ihan tosissaan kiinnostamaan, onko hoitolapseni äitikin av-mamma...

ap

Vierailija
20/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole kovinkaan kaksisia. Mitäpä tuohon voi muuta sanoa. Kun vastakkain on 3-vuotias ja aikuinen, aikuisen pitää olla se joka johdattelee tilanteita, ei lapsen. Sinä alistuit lapsen oikutteluun jättämällä hänet tuulikaappiin. Lue psykologiaa niin opit käsittelemään lapsia (minkä sinun pitäisi jo osaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän