Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä minun tämänpäiväisestä tekosestani?

Vierailija
06.03.2008 |

Hoitolapseni ei suostunut pukemaan pihavaatteita, kun olimme lähdössä ulos. Hetken odottelin, alkaisiko tapahtua, ja kun ei alkanut, jätin pojan tuulikaappiin ja lähdin toisten lasten kanssa ulos. Lapsi ei sitten tullut ulos ollenkaan, sillä päätti kiukutella tuulikaapissa yli tunnin. Kun oli melkein valmis, oli jo aika tulla sisään. Ja kyseessä siis vaatteet, jotka varmasti osaa pukea itse. Pojalla on ikää 3 vuotta.

Melkein arvaankin, mitä mieltä olette, mutta olen masokistisella tuulella. :) Ja olen siis pph.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kaikkien kanssa, mutta lasten varahoitajien ynnä muitten, jotka ovat lasten kanssa läheisesti tekemisissä ja tuntevat asiat muutenkin. Eli oli aivan luvallista työkaverilta kertoa minulle tuosta. Muuten juoruillaan vaan omista, omien sukulaisten ja naapureitten asioista, ei työasioista.

Enkä tietääkseni ole vaitiolovelvollisuuttani rikkonut. Te tiedätte, että on kyse

a) kolmivuotiaasta

b) pojasta

c) että pojalla on isoveli

d) että jokin taho on sanonut, että lapsen kanssa pitää pitää ohjakset tiukalla

Äkkiä veikkaisin, että tällaisia lapsia on aika paljon, varsinkin, kun aivan kaikki ei edes ole aivan noin. Osa pitää paikkansa ja osa ei.

ap

Vierailija
42/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei saa raivareita, enkä jätä tunniksi tuulikaappiin, mutta lapsi kyllä kieltäytyy pukemasta ja heittäytyy vauvaksi. Jos pukeminen menee siihen, että lapsi vain tanssahtelee ympäriinsä hanskoja heitellen, totean kyllä hänelle, että hei vaan, me mennään nyt ulos, tule perässä kun pukeminen alkaa sujua. Sitten menen itse portaille seisomaan ja muita vahtimaan, ja katson ikkunasta, miltä touhu näyttää sisällä. Jossain vaiheessa lapsi alkaa aina keräillä vaatteitaan ja pueskella, ja silloin menen myös avuksi jos apua tarvitaan.

Enkä minäkään todellakaan ala pukea lasta, joka osaa pukea. Autan kyllä, mutta passaamaan en rupea. Siinä olisi sitten jonossa neljä muutakin puettavaa hyvin äkkiä. ;)

t: toinen pph

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämä lapsi. Tänään vaan ei halunnut. Yleensä pukee kyllä todella vinhaa vauhtia siinä vaiheessa, kun sanon, että lähden toisten kanssa pihalle nyt. Useimmiten en ehdi edes toisia paimentaa ovesta pihalle, kun vaatteet ovat jo päällä.

ap, joka lähtee nyt nukkumaan, että jaksaa taas huomenna temuta lasten kanssa

Vierailija
44/44 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisitte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi