Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teitä muita joilla ylipainoo ja tietää että terveydellisistä syistä pitäs laihduttaa, mutta ei ole mitään motivaatiota.

Vierailija
06.03.2008 |

Siis mä en tajua mistä mä saan sen motivaation, alkaa ärsyttään jo oma itseni, kun ei vain onnaa, ei millään

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaksi sen verran että minulla on vaikeahoitoinen verenpainetauti joka pisti miettimään todella vakavasti tätä paino-ongelmaani.

Ulkonäköasiat ovat minulle toisarvoisia.

Aloitin tammikuussa noin puolessa välissä ja nyt on paino pudonnut 15,5 kg. Olen todella tyytyväinen yhdestä verenpainelääkkeestä olen jo päässyt eroon. Lisäksi voin paljon paremmin kuin ennen, ei ole väsymystä ja olen energinen ja aikaansaapa.

Keino millä olen onnistunut tulee tästä linkistä,

http: //karppaus. info/wiki/index. php?title=South_Beach_Diet

pointti on se että jätetään kaikki sokeria sisältävä ruokavaliosta ja huonot täkkelyksen lähteet joita on valkoinen vilja, riisi pasta.

Jos noudatat tarkasti tuota kahden aloitusviikon ohjelmaa tulet onnistumaan jatkossakin.

Tsemppiä !!!!!!!

Vierailija
2/2 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin aiemmin paljon karkkeja, suklaata, erilaisia kahvileipiä. Olin varsinainen pulla- ja leipähiiri.

Lisäksi on sanottava ettei nälkää tarvitse tässä dietissä nähdä. Ei tarvitse punnita ja mitata mitään.

Minulla ei ollut enää vaihtoehtoja joten jotain oli tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla