Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihat pysytte painossanne...?

Vierailija
06.03.2008 |

Miten 50kg paino säilytetään normaalioloissa ilman tiukkoja tarkkailuja siitä mitä suuhunsa laittaa ?? Tuntuu että ei kestä syödä juuri mitään niin paino nousee heti monta kiloa. Olen pitkän laihduttamisen jälkeen saavuttanut mitat 50kg rajan (pituus 157cm) mutta ei se tahdo pysyä siinä... Syön aamuisin yleensä 1 kinkkuruisleivän ja kahvia, 1 lämpimän ruuan ja välipalaksi leivän tai hedelmää ja iltaruualla vähän sekä iltapalalla leivän tai hedelmän. Ruoka on vähäkalorista mutta silti on täysi työ pysyä 50kg rajassa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" laihdun tosi helposti" höpötykseen tai ihmedietteihin. Olen aina ollut pyöreähkö, en onneksi sairaanloisen lihava mutta en koskaan hoikka. Eikä se asia tunnut muuttuvan vaikka yritän harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisesti. Ei vaan toimi ei.

Vierailija
22/25 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon aina luullu etten osaa kellua.. Eli olen vain raskasluinen, en paska kelluja :)

Mut jos haluaa painoa alas ja nätin mallisen kropan niin mitäs sitten teen? Olenkohan ihan väärässä paikassa nyt kyselemässä??

Vierailija:

ikuna ei pitäis laihdutella kilojen kera.. eli ikivanhat housut käyttöön tai mittanauha. Luuntiheys vaikuttaa painoon myös aikalailla.. Mä olen pitkä, tosi hoikka ja lihaksikas, mutta monet luulevat mun painavan paljon vähemmän. Mulla on tiheät luut, joten osteoporoosia ei toivottavasti helposti tule, mutta enpä myöskään kellu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ap:n dieetillä mä olisin ainakin nälässä koko ajan. Olen itse ap sinua hiukan painavampi, mutta myös pidempi (165, 56, iältäni olen 35 ja kaksi lasta synnyttänyt). Mun on pakko syödä kunnollinen aamiainen, lounas, välipala ja illallinen, jotta pysyn virkeänä. Jos joku jää väliin, niin verensokeri laskee ja sitten voisi syödä mitä tahansa sokerista vaikka kuinka paljon.

Olen lihonut masennuslääkekuurin aikana 10 kg, mutta lääkekuurin loputtua paino tippui muutamassa kuukaudessa ilman mitään erikoistemppuja.

Kummankin raskauden jälkeen paino on tullut lähtötasoon muutamassa viikossa.

Mä pitäisin sinuna huolen, että syöt edelleenkin terveellisesti, huolehdit, että saat riittävästi proteeinia ja syöt niin, että ei ole nälkä. Siis, ateriat pitää syödä ennen kuin verensokeri laskee ja nälkä on karmiva. Kun saat lihaksia, niin paino nousee, mutta uskoisin sen vakiintuvan.

Vierailija
24/25 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköseltä tuli tossa vuoden vaihteessa sellanen ruoasta ja syömisestä kertova sarja, en nyt nimeä muista. Mutta verrattiin alipainosta ja hiukan ylipainoista naista ja niitten ruokailutottumuksia. Lähtökohta oli siis se, että se tukevampi väitti, ettei syö kauheesti ja se toinen sanoi, että syö paljon jne. ja sit katottiin mistä siinä on kysymys, että vaikuttaako esim. aineenvaihdunta. Noh lopputulos oli vaan se, että se tukevampi söi päivässä enemmän kun se laiha. Se laiha söi vähän liian vähän kaloreita ja se toinen vähän liian paljon kaloreita vuorokaudessa.

Että kyllä se vaan on se ruoka ja liikkuminen mikä tähän vaikuttaa. Geenit on kuitenkin niin pieni tekijä, etten oikeen laskis sen varaan.

Itse oon aina ollut hoikka ja mäkään en siis koskaan oo kattonut syömisiäni, mutta mä oon vähän sellanen napostelija ja luulen, että tää vaikuttaa. Sillä en koskaan syö paljoa kerralla, mut silti vaikuttaa, että syön paljon, vaikken ehkä lopulta siis päivässä syökään hirveitä määriä.

Vierailija
25/25 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järkeenkäypäseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi