Vauva-lehden nettijatkot: Kosketus helpottaa
Vyöhyketerapia on vanha hoitomuoto, joka voi rentouttaa itkuisen vauvan, ja auttaa myös kireää äitiä. Lue lisää vyöhyketerapiasta maaliskuun Vauvasta. Oletko sinä tai vauvasi saanut apua vaihtoehtohoidoista? Keskustele!
Kommentit (4)
Moi eekapeeka ja muut terapiassa käyneet,
olisiko teillä hyviksi kokemienne terapeuttien yhteystietoja jakaa meille muillekin toiveikkaille ja kiinnostuneille?
Kiitos!
Herra on käynnyt kaksikuisesta asti terapiassa ja nauttii tosi kovasti siitä.
Meillä ei jäännyt koliikkiin muita vaihtoehtoja kun oli hermot tiukilla kun huusi yötä päivää eikä paljoa nukkunut ja se huuto tuntui tosi pahalta. Kaikkia kokeiltiin maidon vaihto ja pullojen kokeilimme myös ilmavaivoihin tippoja ja koliikki tippoja. Vyöhyke terapia tepsi onneksi ja poika nukkuu nyt yöt läpeen.
Esikoista käytimme vauva-aikana vyöhyketerapiassa, kun lapsi oli kovin itkuinen ja huonouninen. Silloin kävimme useammalla (mm. siinä vaihtoehtoisessa lääkärikeskuksessa forumissa), mutta ei minusta nyt niistä hoidoista mitään huomattavaa apua ollut.
Itse kävin kuopusta odottaessani vyöhyketerapiassa hoitamassa turvotustani ja se kyllä auttoi. Eli aika ristiriitaiset kokemukset, tosin kummallakaan kerralla vyöhyketerapiasta ei ollut mitään haittaa, joten kannattaa kokeilla.
neiti kilju pitkin päivää ja yötä ihan surkeena ja 1,5 kk iässä sain hyvälle vyöhyketerapeutille ajan ja se oli siinä. yks kerta!!!!! illalla tehtiin hoito, tyttö nukku yön yli yhteen menoon (se oliki tähän asti ainut kerta, ikää nyt 9 kk) ja aamulla mietin et onk mun lapseni vaihtunu tähän päivänsäteeseen jossain vaiheessa... Se oli hämmentävää, vaikka oon ite tehny vyöhykettä ja käyny hoidossa.
sen jälkeen käyty vielä kaks kertaa ihan vaan terveyttä ylläpitämässä...