Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjät! Huvittavimpia kommentteja kysynykseen "Onko henkkareita?"

Vierailija
23.08.2014 |

Näitä mä kuulen tosi usein.

"Ne jäi autoon."

"Ne jäi Kanadaan." (Siis oikeasti, miksi aina Kanada? Tää on tosi yleinen sepitys.)

"Ei multa oo koskaan kysytty henkkareita sen jälkeen, ku täytin 15!" (Jätkä paljastuu -95 -syntyneeksi. Jaa... on muka ostanut tupakkaa 15-vuotiaana?)

"VARMASTI OON VANHEMPI KU SÄ!!!" (Mitä tekemistä mun iällä on siinä asiassa? Kun asiakas lopulta suostuu näyttämään henkkarit, hän on 22-vuotias.)

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:15"]7: ap ei tainnut tietää sitä, se oli vastaus hänelle. Ei hän muuten olisi kysynyt miksi aina Kanada. Ei hän välttämättä ole sitä nähnyt, jos on nuori. 

[/quote]

Juu en tiennyt. En ole katsonut Kummeleita koskaan. Selventäkää nyt tää Kanada-juttu mulle :D -AP

[/quote]

https://www.youtube.com/results?search_query=kummeli+musavisa

Vierailija
2/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö sä tiiä kuka mää oon??"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa todella huvittavia kommentteja... 

Vierailija
4/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen töissä pienessä ruokakaupassa, ja yks alaikäinen poika yritti sieltä kerran jos toisenkin ostaa kaljaa. Kerran hän tuli täysi-ikäisen (mutta nuoren, parikymppisen) tytön kanssa kauppaan. Tyttö nosti mäyräkoiran kassahihnalle ja poika tarjosi electroniaan maksuksi.  Totesin, etten voi myydä tätä sulle, koska olet alaikäinen. "Mut se tulee tolle!", poika selitti viitaten tyttöön. Olin ihan haavi auki, että tosissako luulette mun myyvän ton teille. Kauppa oli siis landella, ja lähimmälle automaatille oli matkaa joku kymmenen kilometriä.

Toi "eiks nää auton avaimet riitä" on kans perus.

Vierailija
5/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:15"]7: ap ei tainnut tietää sitä, se oli vastaus hänelle. Ei hän muuten olisi kysynyt miksi aina Kanada. Ei hän välttämättä ole sitä nähnyt, jos on nuori. 

[/quote]

Juu en tiennyt. En ole katsonut Kummeleita koskaan. Selventäkää nyt tää Kanada-juttu mulle :D -AP

[/quote]

[/quote]

En vieläkään tajunnu tätä, mut taidan olla niin vajaa :D -AP

Vierailija
6/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:18"]

[/quote]

Tuo sama juttu oli joka jaksossa, ihan jokaisessa, kysymykset oli eri, mutta vastasivat aina että Kanada. Siitä se jäi, että jos ei tiedä jotain tai ei halua vastata, vastataan Kanada. Tyhmä juttu, mutta niinhän ne yleensä ovat. 

[/quote]

[/quote]

En vieläkään tajunnu tätä, mut taidan olla niin vajaa :D -AP

[/quote]

Vierailija
7/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:05"]Jäi toiseen laukkuun/takintaskuun/housuihin jne.

[/quote]

Mulla tää on joskus totta..

Vierailija
8/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kans joskus ruvennut ällistyneenä nauramaan, kun on kassalla kysytty papereita eikä sattunut olemaan mukana. Sormessa oli kuitenkin vihkisormus, vaunuissa yksi lapsi ja vieressä toinen. Näytin niitä ja sain ostettua sen olueni :) Tämä tapahtui muutama vuosi sitten, kun olin noin 37v.

Vierailija
9/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain wt-jätkällä ei ollut mukana henkkareita ostaessaan alkoholia niin se näytti mulle sormissa tatuointiansa, jossa oli "1982". Hermostui ja sanoi ettei kai muuten tatuoisi syntymävuotta jos ei olisi oma! En myynyt tälle herralle siltikään :D

Vierailija
10/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:43"]

Jollain wt-jätkällä ei ollut mukana henkkareita ostaessaan alkoholia niin se näytti mulle sormissa tatuointiansa, jossa oli "1982". Hermostui ja sanoi ettei kai muuten tatuoisi syntymävuotta jos ei olisi oma! En myynyt tälle herralle siltikään :D

[/quote]

Olisit antanu sille pillua. Et oo itekään kaukana wt:stä jos oot myymässä alkoholia tai tupakkaa.

Vierailija
11/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu vain otettu, jos on kysytty papereita. Ikää on 33 mutta omasta mielestä peilistä katsoo 43 :( ehkä olen sitten riumuinnut liikaa kassalla kysymyksen jälkeen...

Vierailija
12/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:52"]

Olisit antanu sille pillua. Et oo itekään kaukana wt:stä jos oot myymässä alkoholia tai tupakkaa.

[/quote]

Olin välivuotta viettävä ylioppilas. Nyt 2. vuoden yliopisto-opiskelija, hirweeeeen wt siis :D 

Vierailija
13/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:42"]Minä olen kans joskus ruvennut ällistyneenä nauramaan, kun on kassalla kysytty papereita eikä sattunut olemaan mukana. Sormessa oli kuitenkin vihkisormus, vaunuissa yksi lapsi ja vieressä toinen. Näytin niitä ja sain ostettua sen olueni :) Tämä tapahtui muutama vuosi sitten, kun olin noin 37v.

[/quote]

No miten lapsi ja vihkisormus takaa täysi-ikäisyyden? Sormuksen oot voinu pöllii vaikka äidiltäs tai ostaa ite ja kyllä alaikäiset lapsia saa, tai ne voi olla sun kaverin tms.

Vierailija
14/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joskus 16 vuotiaana ostettua Ärrältä tupakkaa, kun sopersin tiskillä, ettei mulla ole lompakkoakaan mukana, on vaan nämä kolikot täällä lapasessa. Taisin olla niin reppana, ettei raaskittu olla myymättä.

Joskus 18 vuotiaana snägärillä olin taas ostamassa tupakkaa, henkkarit kysyttiin ja ne annoin. Myyjä liu'uttaa ne mulle takaisin tiskiä pitkin, ja sanoo, että palataan asiaan vuoden päästä. Liu'utin henkkarit takaisin hänelle, ja sanoin, että laske uudelleen. Hän haki taskulaskimen ja aikansa siinä varmisteli tulostaan, mutta lopulta hänen oli pakko myöntyä. 

Vierailija
15/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin myyjä kysyi multa henkkarit kun ostin suklaakarkkeja jotka sisälsivät kai alkoholia. Olen 40v.

Suustani ei sillä hetkellä irronnut minkäänlaista kommenttia.

Vierailija
16/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta henkkareiden kysyminen on kiusaamista. Siksi en koskaan sano mitään. Mutta myyjiltä on irronnut hämmästyttäviä kommentteja. Epäuskoista nauramista ja ilmeitä. 

"En olisi koskaan uskonut"

Kerran myyjä kääntyi toisen myyjän puoleen Prismassa

"Voitko uskoa että tuo nainen on 34-vuotias"

Joo, olen kakaran näköinen. Mutta minusta se ei ole hauskaa enää. Tahtoisin vain joskus ostaa rauhassa alkoholijuomani. Mikä siinä niin mättää nykypäivänä?

Vierailija
17/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse oltiin alaikäisiä, oli mukamas hyväkin juoni teeskennellä ettei puhu suomea jos kysytään henkkareita. En tiedä toimiko se koskaan kenellekään, mutta ainakin yhdeltä kaverilta myyjä kysyi että "oh really, they don't ask for ID in your country when an underage looking kid tries to buy alcohol?"

Vierailija
18/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, henkkareiden kysyminen kiusaamista? Lain noudattaminen? Ei se vieras myyjä voi tietää että näytät "kakaralta", siis jonkun toisen mielestä onnellisesti nuorelta.

Vierailija
19/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä kävin täällä eilen/viikko sitten/kahdeksan kuukautta sitten/neljä vuotta sitten ja näytin silloin henkkarit, etkö sä muista!?"

Mä en muista edes edellisen asiakkaan kasvoja.

Vierailija
20/177 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:43"]Jollain wt-jätkällä ei ollut mukana henkkareita ostaessaan alkoholia niin se näytti mulle sormissa tatuointiansa, jossa oli "1982". Hermostui ja sanoi ettei kai muuten tatuoisi syntymävuotta jos ei olisi oma! En myynyt tälle herralle siltikään :D

[/quote] Apua, taidan tuntee tän :D Pirkanmaalla? En tosin tiedä onko yleinenkin tatuointi wt-piireissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän