Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI maaliskuussa

05.03.2008 |

No onpas nämä sivut oudot käyttää, tiedä osaakohan sitä.....Mitenkäs Killalla ja kumppaneilla on testien kanssa käynyt??

Killa kyselit sitä miten pääsen Pas;iin heti Ivf:n perään, ilman välikiertoa. Se on näitä yksityisen iloja :) Klinikalla on kesäloma ja jos nyt pidettäis se väli, niin pas olisi sitten syksyllä, koska itse en halua kesälomalla hoidoissa pyöriä.

pa-mi

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten huonoja uutisia Sagalla! Olen niin pahoillani! :( Se ei tosiaan lohduta, että ensin annetaan jos kuitenkin otetaan pois! Ite en ollut edes tullut ajatelleeksi, että voisi olla tuulimunakin, kun km:a ja ku:ta olen pelännyt niin paljon. Paljon voimia teille!

SoLost: mikä päivä sulle määrättiin testipäiväksi? Mä mietin tuota, että miksihän se IVF:ssä on usein vasta pp 14, kun tavallaan luomukiertoon verrattuna voisi testata jo pp 12?! Jos laskee ovulaatiosta eli punktiosta.

Pa-mi: voi toivotaan silti vielä, että tuo vuoto olisi väärä hälytys ja vielä muuttuisi nega plussaksi! Miten sullakin noin aikaisin jo vuoto alkaisi? Mulla aina luget on tähän asti pitäneet vuodon pois lopettamiseen asti, mutta onko se IVF:ssä jotenkin eri juttu?

Fedra: mitkäs tilanteet siellä? Oireet ja koska testaat?

ON: menkkamaista kipua ja muutenkin toivoton olo. Jotenkin sitä odottaa niin niitä samoja oireita, kuin viimeksi, että vaikea uskoa tästä mitään hyvää seuraavan... Toisaalta viimeksi raskaus päättyi niin huonosti, että voisi olla hyvä että nyt oireet olisikin erilaiset. Hohhoijaa, olisi jo perjantai ja tietäisi miten kävi!

Killa pp 10

Vierailija
162/167 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ikävää Saga :( Vaikeaa sanoa muuta..

Killa: Mulle sanottiin juu kans, että " parin viikon päästä" saa siirrosta testailla.. Eli kun OIKEA testipäivä on se perjantai niin eikös.. no ööööh.. esim jo huominenkin ole vähän niin ku karkeasti ottaen " parin viikon päästä" .. Heh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Saga tuota epävarmuutta! Täytyy olla todella hermojaraastavaa tuo epätietoisuus ja odottaminen!

Kyllä tämä kaiken kaikkiaan tuntuu itsestänikin tosi pahalta. Luulin pystyväni olemaan jotenkin coolina koko hoidon ajan, mutta se on TÄYSIN mahdotonta! Sitä takertuu ihan liikaa lääkärin ja hoitajien pieniinkin sivukommenteihin. Siihenkin, kun lääkäri sanoi että me tarvitaan varmasti vaan vähän " apua" että mun raskautuminen onnistuu. Vaikka koko ajan ajan yritin ajatella, että vasta ensimmäistä hoitoa mennään ja raskaus on varmaan aika epätodennäköistä heti ensimmäisellä kerralla, niin kuitenkin pudotus oli melkoinen. Itkin koko eilisen aamun.

Killa, toivottavasti sun tuntemuksesi osoittautuu plussaksi!

Entä Ferda, mitä sulle kuuluu?

Soitin tänään sairaalaan ja juttelin oman hoitajan kanssa. Hän sanoi, että voin lopettaa Luget koska vuoto on selvästi normaalia kuukautisvuotoani runsaanpaa. Siis vuotoa tulee ihan lorisemalla välillä ja pytty on punaisena vessassa käydessä. Unohdin kuitenkin sanoa hänelle, että mulle siirrettiin kaksi alkiota. Pitäisiköhän sitten kuitenkin jatkaa lugeja keskiviikkoon saakka? Eihän siellä voi, herranjestas, nyt mitään enää olla!!!!

No, se on varmaan ihan sama vaikka jatkanin lugeja. Eihän tässä ole kuin pari päivää. Tein testinkin eilen hätäpäissäni ja negahan se tietty oli. Mitään oireita ei ainakaan ole. Se tissikipukin häipyi heti kun menkat alkoi.

SoLostille myös terkut ja kiitos kun olet jaksanut kuunnella mua gmailin puolella! Peukut ja varpaatkin on krampissa sun puolestasi!

Kaikille hurjasti peukutuksia, bd!!!!!!!!!!!!!! ja +++++++++++ ja jaksailuhaleja! Palataan...

T:Pikkis

Vierailija
164/167 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hengessä mukana piinistellään : ) Mullahan oli kanssa silloin ennen plussausta kauheat menkkakivut, lopetin Zumenonitkin monta päivää ennen testiä, kun olin jo luopunut toivosta (Lugeja kyllä uskollisesti jatkoin). Mutta niin vaan plussa pärähti! Toivon sydämeni pohjasta sulle samaa " kohtaloa" .

Aiotko oikeasti kärvistellä perjantaihin saakka testauksen kanssa? Aika supernainen olet - Tsemppiä kauheasti!

Jessica

Vierailija
165/167 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa, Fedra ja SoLost, mitenkäs tediän piinikset ja milloin testaatte, peukutetaan teidän puolesta että plussaatte*bdbdbdbd*

Saga; olen pahoillani puolestasi.

Ja sitä omaa napaa; veritesti sen vahvisti, tyylipuhdas nega ja niagaranputokset valtoimenaan.....ei muuta kuin eteenpäin pakkasukkojen kimppuun.....aloitinkin jo zumenonit pasia varten ja pääsee vielä tässä kuussa piinistelemään...hehehe millainen hormoonihirviö sitä kohta taas on, no saapahan olla ilma lugeja pari viikkoa =)

Pomppailen tästä varmaankin johonkin pinoon, kunhan jaksan taas vouhottaa hoidon kulusta, nyt otan rauhallisesti ja nuoleskelen niitä haavoja joita vielä on....sitä kuitenkin turtuu tähän hommaan, että en edes tiedä miten sekoaisin sitten jos plussa joskus tulisikin...en osaa edes kuvitella sitä tunnetta......pääsisin varmasti suoraan jonnekin suljetulle osastolle....

Kivaa loppu viikkoa kaikille

pa-mi

Vierailija
166/167 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harmillista, että sullakin päättyi negaan tämä yritys. Hyvä, että teillä on pakkasessa porukkaa! Kaikkea hyvää sullekin jatkoon ja toivottavasti vielä palstaillaan joskus niiden plussailujen merkeissä!

t:Pikkis

Vierailija
167/167 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut vielä Pa-mille negasta! :( Toivottavasti pakkasukoista löytää sitten se onni teillekin! Miten sä muuten jo pääset seuraavaan kiertoon PASsiin, kun mä luulin että pitää olla aina IVF:n jälkeen välikierto?

ON: toivo on mennyt ja pari päivää on mennyt itkeskellessä. Kovin on oireetonta ollut tänään. Ihan alkanut jo tuntua kuin oltaisiin alkukiertoa elämässä, menkat vaan puuttuu. Tää oireettomuus ei ole hyvä merkki. Näin on mulle hoidoissa käynyt ennenkin: oireet loppuu kuin seinään, luget pitää vuodon poissa, vaikka muuten se alkaisikin. Jos ei huomennakaan mitään oireita enää ole, edes siis niitä menkkaoireita, niin saatan testata jo ennen perjantaita. Saisi sitten lopettaa luget ja sitten toivottavasti ehtisi välikierron jälkeen ennen klinikan kesälomaa PASsiin. Muuten voi käydä niin, ettei ehditä, jos tämä kierto venyy ja seuraavastakin tulee pitkähkö (joihin mulla on taipumusta).

Mites vielä muut piinailijat? Kyllä tähän pinoon pitäisi vielä joku plussakin saada!

Killa pp 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan