Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenellä yksivuotias ja haikeana lukevat näitä kyselyjä kenellä laskettu aika millonkin? :)

Vierailija
05.03.2008 |

Mun laskettu aika oli vuosi sitten ens viikonloppuna ja nyt meillä jo noin iso poika. nyyh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi täytti 1v viime kuussa ja ensi kuussa on seuraava laskettu aika...

Vierailija
2/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on loppujen lopuksi varsin passiivisia (=tylsiä) olentoja, ainakin n. puolivuotiaaksi. Tykkään enemmän touhuavista taaperoikäisistä.







Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan.

en tiedä mitään hienompaa kuin mun hauska yksivuotias vipeltäjä :)))

en kaipaa sekuntiakaan raskautta, synnytystä, väsymystä tai sekavaa vauva-aikaa, kun ei päässyt mihinkään. Itse vauvaani kaipaan, joka hetkin, kun hän kasvaa.

Ehkä joskus iskee uusi vauvakuume, mutta nyt haluan nauttia täysillä valtavasta kehityksestä, joka lapsellani on menossa. En ikinä pääsis seuraamaan sitä niin keskittyneesti, jos MINÄ (!) tulisin nyt raskaaksi ja keskittyisin taas johonkin muuhun.



(minä on suurella, koska muilla voi olla keskittymiskyky parempi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan