Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOPAINOISTEN VKO 32

05.03.2008 |

Heissan,

paino tänään 62.2 kg eli pudotusta 1,4 kg, kiitos pahoinvoinnin, vaikka ottaisin kyllä mielummin muutaman lisäkilon kuin tämän olon. Ihan hirveätä,kun ei pysty tulkita omaa kroppaansa. Nytkin on huono olo,mutta en tiedä pitäisikö syödä lisää ja vai olenko syönyt liikaa kerralla. Joku tietty ruoka menee alas aina muutaman päivän,mutta sitten taas tökkii. Miksi ihmeessä tähän pahaan oloon ei ole lääkettä...

Aika kuluu niin hitaasti. Tuntuu, että olen ollut ikuisuuden 8 rv:lla. Tuntuu sietämättömältä ajatella, että tätä jatkuisi vielä kuukausi...On se niin ihana tunne synnytyksen jälkeen, kun kaikki vaivat (närästys!!) katoaa saman tien.

Liikkunut en ole yhtään. En vain jaksa...

Tuli taas tilitettyä..Mitäs muille kuuluu???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa,

käväisen taasen ilmoittelemassa painonhallinnan tuloksia. taapero sylissä, en käytä isoja kirjaimia, kirjoitan yhellä sormella. ihan ok vko... yritä neppis vaan jaksaa. jospa keskiraskaudessa ois jo kukoistava olo.....

hyvää vipaa talviviikkoa pekka poudan mukaan, maisu

Vierailija
2/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa tullut n. 300g, ei kauhean hirveää siis, nyt paino 69kg eli yhteensä tullut alhaisimmasta painosta jo 5kg..hiukan kauhistuttaa toi 70kg rikkoutuminen...toivottavasti niin ei ihan lähiviikkoina tapahdu!

Neppis, jaksuja panoinvointiin..mullahan se oli ihan järkkyä niinkuin täälläkin valitin ja kyllä ahdisti kaikesta ihanuudesta huolimatta silloin joskus rv 6 kun tiesi sen vielä jatkuvan pari kuukautta:/ No mulla se ei ole vieläkään kokonaan loppunut mutta helpottanut tosi paljon..jaksuja sinne!

Sunnuntaina poljin vajaan tunnin crosstrainerilla ja tänään kävin 1,5tunnin vaunulenkin, muuten päivittäinen liikunta on taas jäänyt puolentunnin lenkkeihin.

Queen rv 21+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ilmoittele vieläkään... Mulla oli mieletön työviikko viimeviikolla. Olin Tampereen elokuvajuhlilla töissä ja tuli tehtyä ma-su aamusta iltaan.

Tänäänkään en muistanut käydä vaa' alla, mutta huomenna lupaan ilmoitella uudessa pinossa. Plussaa on luultavasti tulossa. Olen syönyt ihan mitä sattuu kiireessä ja väsymyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi