Raivostuin tänään taas
Kuulin kadulla jonkun mutisevan itsekseen, että siniset housut on rumia. Minulla oli turkoosit housut, jotka ovat siis sini-vihreätä väriä, you know. Jumankauta, että raivostuin. Kävin mutisijan kurkkuun kiinni ja huusin, että ”Miten sinä kehtaat MINUA arvostella, luuseri, häh?! Ettäs tiedät, ettet enää arvostele.” Käykö teillekin usein näin?
Kommentit (48)
Mene hoitoon, otettu lääke voi helpottaa oloasi.
Käy usein. Käy silläkin tavalla, että kuvittelen myös muiden raivostuvan vastaavanlaisista tapauksista ja loukkaantuvan. Todellisuudentaju on sillä lailla hämärtynyt. Eihän voisi olla niin, että minä olisikin se hullu harhainen.
Ap missä psykiatrianosastolla annetaan sinun noin riehua?
Vierailija kirjoitti:
Sairauden tunne puuttuu ja harhailen ihan vapaana terveempien joukossa. Mutta mitäs v*ttua kehtaat mulle alkaa isotella?! Häh?! Lähdetäänkö kehään?! Häh.
No ei käy. Ulkona yritän käyttäytyä hillitysti, saatan ehkä mulkaista sivu silmällä jos kuulisin jotain tuollaista.
Älä jaksa heti aamusta, juodaan nyt ensin aamukahvit kaikessa rauhassa
Joka kerta kun jätän lääkkeeni ottamatta käy juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa heti aamusta, juodaan nyt ensin aamukahvit kaikessa rauhassa
Mikäs stna sulla on mun kahvinjuontia vastaan?! Sinuna miettisin kaksi kertaa, mitä suustasi päästät.
juurisyy, no, kannattaako sitä kommentoida muiden asusteita kun tulee vastaan. toiset näemmä reagoivat siihen eri lailla.
mutta katso myös ketjun reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairauden tunne puuttuu ja harhailen ihan vapaana terveempien joukossa. Mutta mitäs v*ttua kehtaat mulle alkaa isotella?! Häh?! Lähdetäänkö kehään?! Häh.
Ei ole isottelua jos pidetään sinua idioottina. Ota kuitenkin ne lääkkeesi ja lopeta vinkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole isottelua jos pidetään sinua idioottina. Ota kuitenkin ne lääkkeesi ja lopeta vinkuminen.
Mitkä vtun lääkkeet?! Mä olen terve!! Kuulitko, ter-ve!
Mitä aineita tämä ap on vetänyt, ihan on sekaisin.
Luuseri-sanasta tuli meemi.
No niin. Siitä sitten inspiroidutte.
Hienoa. Yksilöllinen pukeutuminen
on todella ok. Ei kaikille mustaa. E
Vierailija kirjoitti:
juurisyy, no, kannattaako sitä kommentoida muiden asusteita kun tulee vastaan. toiset näemmä reagoivat siihen eri lailla.
mutta katso myös ketjun reaktioita.
No se tyyppi kulki eteenpäin ja sanoi niistä sinisistä housuista. Saattoi se sanoa jostain toisestakin väristä, mutta mä olin siinä 200 metrin päässä ja jos vaan kehtaa mulle mitään sanoa, niin se on entinen mutisija! Nyrkeillä ratkaistaan!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä aineita tämä ap on vetänyt, ihan on sekaisin.
Se harjoittelee rooliin. On buukattu päärooliin erääseen suureen elokuvatuotantoon. Metodinäyttelemistä.
Mä mielelläni kehun nähdessäni kivan asukokonaisuuden ja kauniin tyylidaamin.
Se on minulla ihan tapanani. Samoin minun
vaatteeni saavat usein kehuja. E
Joo, siis ihan jatkuvasti oon kaikkien kurkus kiinni 😂