Okt ulko-ovien vaihto hintoja
Haaveissa vaihtaa vanhan okt ulko-ovet.
Ovia on 4kpl, yksi siistimpi sisääntulo ovi, kaksi jotka menee terassille ja yksi pannuhuoneen ovi.
Mistä kannattaisi lähteä kyselemään halvinta ratkaisua, haluaisin ovet asennettuna.
Onko muilla kokemusta paljonko on ovien vaihto maksanut? Yhteishintaan
Kiitos 🌞
Kommentit (19)
Laita ovikauppa.com. Alle tonnilla lähtee. Ei nyt 2000€ maksa, kuin idiootit!!
K-raudassa ei maksa yksikään ulko-ovi yli tonnia!!
Oikein tehty ja viimeistelty asennus tietysti maksaa - ja siitä kannattaakin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja paljonkos tuolta se ap:n toivoma asentaja tekee tuohon hintaan lisää? Its eolen etsinyt tahoajoka kävisi vaihtamassa meidän talon sisäovet ja pokat... ei ihan helppo rasti. Kyllä mäkin ne ostaa osaan ihan itse, mutta se vaihto ja vanhojen poisvienti onkin sitten toinen juttu.
3000€:lla saat 4:t hyvät ovet K-raudasta.
Kysy suosiolla tarjous, on taas asia mihin liittyy monta muuttuvaa tekijää. Jos on uudehko talo, niin ovet todennäköisesti vakio kokoa, niin sellaisia saa vaikka K-Raudasta suoraan hyllystä (heiltä myös asennuspalvelu). Jos yhtään erikoisempi ovikoko menee se mittatilaustyönä tehtäväksi, pistä viestiä suoraan ohivalmistajalle tai tämäkin hoituu rautakaupan kautta.
Kannattaa samalla miettiä olisiko nyt aika tehdä myös ikkunaremontti samalla. Moni ikkunafirma hoitaa myös ovien vaihdot mielellään. Kysy tarjouksia eri paikoista.
Kiitos monenkirjavista vastauksista!
Toisen puolen ikkunat vaihdettu edellisen omistajan toimesta joitain vuosia sitten ja muilla ikkunoilla ei niin kiire vaihtaa. Joten sitä en välttämättä juuri nyt aio tehdä.
Yhden "hienomman" oven haluaisin pääsisäänkäynnille ja muut saisi olla edullisia perusovia kun vähän piilossa ovat.
Kokonaishintaa ovet ja asennus toivoisin, mutta kellään ei näytä olevan omaa kokemusta?
Pelkkien ovien hinta tiedossa kyllä.
Nykyiset ovat perus 70-80 luvun ovet. Mittoja en ole sen tarkemmin vielä katsellut kun vasta ajatuksen tasolla tämä projekti.
Ap
Ei kai täällä sulle vinkkejä halvimmista anneta, etsi itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paljonkos tuolta se ap:n toivoma asentaja tekee tuohon hintaan lisää? Its eolen etsinyt tahoajoka kävisi vaihtamassa meidän talon sisäovet ja pokat... ei ihan helppo rasti. Kyllä mäkin ne ostaa osaan ihan itse, mutta se vaihto ja vanhojen poisvienti onkin sitten toinen juttu.
Joku torin selaaja voi viedä ovet ilmaiseksi. Itse annoin keittiön kaapistot ilmaiseksi uuden asentajalle.
Varmaan yli 5000 voi helposti mennä asennettuna, mutta riippuu tietysti pellitysten yms. tarpeesta ja ovien laadusta. Itse laittaisin ainakin hieman tulevaa ennakoiden energiatehokkaat ovet ja se maksaa vähän enemmän.
Paras ratkaisu olisi hoitaa joku osaava tuttu tai tutuntuttu asentamaan. Maksaisin 200€ asennuksista ja ovet ostaisin ja hakisin itse.
Sanotaan nyt ovet vaikkapa 2000 yhteensä
Haluan vanhaan taloon ehdottomasti itse tyyliin sopivat puuovet, vaikka tuleekin maksamaan enemmän. Kolme ovea on vajaa kymppitonni asennuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa samalla miettiä olisiko nyt aika tehdä myös ikkunaremontti samalla. Moni ikkunafirma hoitaa myös ovien vaihdot mielellään. Kysy tarjouksia eri paikoista.
Niin ja samallahan voi uusia vesikaton ja salaojat, autokin pitäisi vaihtaa...
Typerää linkittää jotain K-raudan sivuja ovien hinnasta. Se hinta on _pikkusen_ eri jos haluat sen oven kiinnikkin ja niin että siitä voi kulkeakkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja samallahan voi uusia vesikaton ja salaojat, autokin pitäisi vaihtaa...
Ja kierrellä vähän mualimmaa
Vierailija kirjoitti:
Paras ratkaisu olisi hoitaa joku osaava tuttu tai tutuntuttu asentamaan. Maksaisin 200€ asennuksista ja ovet ostaisin ja hakisin itse.
Sanotaan nyt ovet vaikkapa 2000 yhteensä
Sä varmaan teet kans puolitutuille hommia tuollaisella ruokapalkalla?
Lämpö lux antoi tarjouksen, 3500 yksi ovi asennettuna.
Hinta riippuu oven koosta, mallista, väristä, lasiaukoista, heloituksista yms. Pyydä muutaman valmistaja edustaja maksuttomalle mittakäynnille. Muutama tonni menee.