Miksi nykyajan naisia ei kiinnosta seksi?
Koko vapaa-aika piereskellään sohvalla ja valitetaan miehistä somessa.
Kommentit (17)
Allun ulinat vol 286578 467 78754 00000
Poistoon typerä jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Kuvasit juuri oman elämäsi.
Olen makuulla vain nukkuessa enkä ole somessa.
Ap
Suominaiset tykkää lapsia raizkaavista laittomista ja väkivaltaisista neguroideista. Se on sitä feminismi-kommunismin sairasta ideologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset tykkää lapsia raizkaavista laittomista ja väkivaltaisista neguroideista. Se on sitä feminismi-kommunismin sairasta ideologiaa.
Miksi tykkäisin? Miehiä hekin ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen makuulla vain nukkuessa enkä ole somessa.
Ap
Ristiriitaista. Vauva.fi keskustelufoorumi voidaan käytännössä määritellä sosiaaliseksi mediaksi (käyttäjät tuottavat sisältöä, vuorovaikutteisuus). Ei ihan "perinteistä" somea siinä mielessä kuin TikTok tai Instagram, mutta sama logiikka taustalla.
Naiset pitävät nykyään omaa kivaa huristimilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi voit näin huonosti?
Eräs nainen sanoi muinoin että kun ruvetaan tosissaan naimaan niin munat on vain tiellä.
Ei ne ole koskaan pitäneet nykyään se uskalletaan näyttää.
Ovat kyllästyneet siihen, etteivät saa siitä mitään, kun miehiä kiinnostaa vain ja ainoastaan oma nautinto?
Kyllä mua seksi kiinnostaa. Mutta nykymiehissä ei ole mitään panohaluja herättävää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua seksi kiinnostaa. Mutta nykymiehissä ei ole mitään panohaluja herättävää.
Niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi voit näin huonosti?
Voin erittäin hyvin. Ihmisten on jo korkea aika puhua asioista joita silmien edessä tapahtuu. Tapahtuu erittäin sairaita, rotupetollisia asioita.
Naisia kiinnostaa hyvä seksi. Jos naiset eivät halua seksiä kanssasi niin sinusta huokuu se että tarjolla on vain paskaa. Niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä sairas ismiesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat kyllästyneet siihen, etteivät saa siitä mitään, kun miehiä kiinnostaa vain ja ainoastaan oma nautinto?
Eikös naisen pääasiallinen tehtävä ole miellyttää miestä :-)