Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pian plussa voi näkyä?

25.08.2006 |

Mulla on kierrot mitä on, edelliset menkat alkaneet 12.7. 15.8 tein testin, ei mitään. Aloin sitten ihmettelemään hillintöntä valkkarin määrää ja 19.8 tein uudelleen testin, ja haamu tuli. Eilen sitten uusiks ja selvä viiva tuli testiin.

12.8 touhuilimme niin mietimme että olisko kenties siitä tärpännyt? Onko mahdollista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olet, sehän on selvä! Jos ette kierron aikana muuloin touhunut, kun tuolloin 12. päivä, niin sillonhan se sitten on tärpännyt. Ja menkkojen mukaan sulla on nyt h 6+2!

ONNEA

Vierailija
2/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...touhuttu mutta tuo oli ainoa päivä mikä muistettiin. Aika vilkastakin ollut tuolla saralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun ed menkat alko 12.7. ja kierto on mitä on, tiedän tilanteen! Jos 12.8. touhusitte ni oviksen on täytyny olla just sillon tai vähän ennen sitä (melko myöhäinen ovis!) jos se siitä tärppäsi, siksi ei näkynyt 15.8. testissä ja 19.8. vain haamu. Yleensä menee 12 pv oviksesta et testit näyttää. Eilen 24.8. oli siis vissiin just se 12 pv teijän touhuilusta. Edellinen kirjoittaja laskeskeli et menkoista laskettuna ois 6+2 mut ite en siihen luottas koska sulla on varmaan ollu ovis tosi myöhään eli laskisin siitä touhuilusta et ovis ois ollu niilä main. TUnsitko ovista tai testasitko sitä miten? ELi jos oviksesta/touhuilusta lasket ni nyt olis varmaan tasan 4 tai jotain sinne päin. Kannattaa neuvolassa sitten mainita kierron epäsäännöllisyydestä ja oviksen oletetusta/touhuilun ajankohdasta, se voi auttaa. En halua nipottaa tai lannistaa, olen onnellinen plussastasi. Itekii plussasin vasta viikko sit, mulla nyt oviksesta laskettuna (myöhäinen ovis mulla myös ja pitkähkö kierto) 5+2. ONNEA ONNEA!

Vierailija
4/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain päätellä et vasta eilen näkyi haamu ja nyt oli vahva tulos. Tuloksen saa yleensä 12 pv oviksesta, vähän ylikin. Onnea siitä huolimatta ;)