Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huutonetissä myymisestä kysymys

Vierailija
18.03.2008 |

Olen ajatellut laittaa pojan pieneksi jääneitä vaatteita myyntiin huutonettiin. Tuli vaan mieleen, kun moni myyjä mainitsee, että emme tupakoi ja meillä ei ole kotieläimiä.

Niin miten merkittävä asia tämä on?

Meillä tupakoidaan ja meillä on koira, mutta emme suinkaan tupakoi sisällä (lapsen vaatteet ei ole ikinä haissut tupakalle) eikä vaatteet ole koirankarvoissa ja muutenkin ovat siistejä.

Eli onko tuolla asialla myynnin kannalta jotain merkitystä, vai kannattako jättää myymättä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisi elukoista, mutta tupakoinnista jättäisin mainitsematta.

Vierailija
2/4 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tupakoidaan ulkona ja meillä on joskus eläimiä hoidossa. Mutta en mainitse asiasta ellei kysytä.

Ja tähän mennessä on kysytty tasan kerran, tai siis, kysyttiin että sopiiko allergisille. Silloin kerroin että meillä on joskus eläimiä hoidossa.

Takana yli 300 kauppaa, eikä kukaan ole koskaan valittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun isän & tämän lasten vaatteet haisee tupakalle, vaikka isä polttaa vain ulkona, eikä edes oven lähellä.

Tai ehkä mulla on herkkä hajuaisti ;-)

Mut tupakoinnista en ole niin huolissani, kun sen haju lähtee pois pesemällä, mutta noista karvoista ja eläinpölystä ei välttämättä pääse ikinä eroon. Siksi niistä pitää minusta mainita.

2

Vierailija
4/4 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit toki kirjoittaa, että vaatteet ovat siistejä, eikä niissä ole mitään karvoja - mutta nämä äärettömän allergiset eivät siedä kuitenkaan mitään viestiä eläinmaailmasta, sitä näkymätöntäkään (pölyä)