Onko muiden 0-4-vuotiaiden 2 lapsen isät stressaantuneita? Hermostuuko helposti?
Kommentit (14)
jotka ei tottele kertakäskyllä, levittää tavarat, tappelee ja huutaa. Että miehen hermoille se välillä käy. ap
mulla on hermo piukemmalla, mies on rento-reino.
Huutaa ja kiroilee lapsille! Ei anna osallistua mihinkään, ei edes yritä. Haluaisi elää kuin ennen lapsia! Ikää sillä on 36v ja lapset 1v4kk ja 3v. Että minua raivostuttaa sen lapsellinen käytös!! Todellinen isä-malli lapsille.. :(
kuinka ei enää kestä ja mitta on täynnä. Se hoitaa meidän 1v6kk vauvaa kotona.
Ja äijällä menee hermo aika usein. Sinänsä huono juttu kun mullakin menee, lapsilla on sitten kaksi hermoheikkoa vanhempaa :-(
Teillä on leikki-ikäsiä. Ei teinejä! Vähän vois miettiä mikä on normaalia lapselta ja miten vois parantaa omaa asennetta jos ei kestä että lapset on lapsia.
2
Ja muuten; minkä ikänen lapsi tahansa niin aikuinen on silti aikuinen ja käyttäytyy kuten aikuinen. Miten sun mies pärjää kun lapset kasvaa?
mutta meillä myös mies töissä ja se on ollut pitkään jo aika hermoheikko. ap
Jopa ärsyttävän rauhallinen!
Sivuheittona tässä (kun nuoria isiä monesti parjataan), että mieheni sai lapset 25- ja 27-vuotiaana. Ei vie kaverit, baarit, työ, harrastukset. Lapset tulevat ensimmäisenä. Mutta hänellä oma lapsuus ollut ankea, haluaa omille lapsilleen antaa parempaa.
olen sanonut, että turha on hermoilla kun kaikelle ei vaan voi mitään ja noin pienet lapset nyt on tollaisia, turha siinä on jatkuvasti hermonsa menettää. Mutta minkäs teet kun ei mies usko. ap
Vierailija:
Teillä on leikki-ikäsiä. Ei teinejä! Vähän vois miettiä mikä on normaalia lapselta ja miten vois parantaa omaa asennetta jos ei kestä että lapset on lapsia.2
Ja muuten; minkä ikänen lapsi tahansa niin aikuinen on silti aikuinen ja käyttäytyy kuten aikuinen. Miten sun mies pärjää kun lapset kasvaa?
Tossa iässä on vielä tärkeintä pelata tietokoneella ja syödä karkkia kaikki päivät...
6
Vierailija:
Teillä on leikki-ikäsiä. Ei teinejä! Vähän vois miettiä mikä on normaalia lapselta ja miten vois parantaa omaa asennetta jos ei kestä että lapset on lapsia.2
Isä onneksi rauhallinen ja iloinen viilipytty :)
VAstakohdat täydentää toisiaan ;)
Mikä siinä ny rassaa?
Meillä 2- ja 3- vuotiaat lapset.