Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette 12v (6. lk) pojasta, joka teitittelee?

Vierailija
03.03.2008 |

Kyseessä siis oman pojan tuttu harrastuksen kautta. Ei varsinaisesti kaveri, mutta ollaan kuljeteltu muutaman kerran harrastusajoja.

Poika vaikuttaa pikkuvanhalta ja tosikolta. Ei ymmärrä ollenkaan huulenheittoa ja pientä vitsailua, mitä yleensa voi toisten tuonikäisten kanssa tehdä. Naureskellaan yhdessä milloin millekin, mutta tämän pojan kanssa sitä ei voi tehdä.

Hän tosiaankin teitittelee minua!! Enpä ole muihin tuonikäisiin törmännyt, jotka teitittelee! Ja vielä minua, siis " kaverin" äitiä! Ja mielestäni minua rennompaa äitiä saa hakea :)

Mulle tulee vaan mieleen, että pojan kotona ei ole kaikki ihan normaalisti!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onko se syy suureen ihmetteleyyn ja syrjimiseen ja kiusamiseen pahimmassa tapauksessa - toivottavasti et poikasi kuullen tätä kovasti suureen ääneen pui.

Vierailija
22/30 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yritin vain kartoittaa, että onko kovinkin yleistä, että 12v teitittelee.

Joo, on normaalia. Ja suotavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teitittely on " selkäytimessä" jo lapsesta saakka, niin aikuisenakin pärjää erilaisissa työelämän sosiaalisissa tilanteissa helpommin.

Vierailija
24/30 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraita aikuisia. Jouduin oikein opettelemaan pois siitä töissä työkaverien kesken, mutta kyllä teitittelin kaverien vanhempia ja opettajia jne. Ei ole hyvistä käytöstavoista ollut juurikaan haittaa - päinvastoin.

Vierailija
25/30 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on kuitenkin hyvä olla tilannetajua milloin sitä on sopivaa käyttää.

aspergereille sitä ei valitettavasti aina ole - mutta toivon, että heihin silti suhtauduttaisiin ymmärtäväisesti

t: as-lapsenäiti

Vierailija
26/30 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin, se aiheuttaa vaivautuneisuutta monessa teitittelyn kohteessa

Vierailija
27/30 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

päinvastoin, se aiheuttaa vaivautuneisuutta monessa teitittelyn kohteessa

Höpöhöpö. Meilläpäin (HKI) ainakin teititellään vanhempia ihmisiä ja vieraita sujuvasti. Ja ihan luontevasti. Ja olisi minustakin mukava, jos joku teinipoika mua teitittelisi. En taida olla vielä tarpeeksi vanha (28).

Vierailija
28/30 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 40v ja tuntuu aina TOSI oudolle, jos joku teitittelee! puhumattakaan, että se olis lapsen kaveri!

Vierailija
29/30 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt ihmiseen, joka haluaa mieluummin olla omissa oloissaan kuin pelleillä toisten kanssa, kuten tämä teitittelevän 12-kesäisen isä?

Oli sinun jo aikakin tavata erilaisia ihmisiä kuin sinä ja lähipiirisi.

Omien lasten koulukavereiden, päiväkotikavereiden ja harrastuspiirien vanhempiin kuuluu jos jonkinnäköistä tallaajaa. Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
30/30 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olen 28-v.

Ja minusta olisi mukava jos minua teititeltäisiin. Ei tutut tietenkään, mutta oletusarvona, siis ensitapaamisella.

t. 29