Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**SYYSKUUN SALAISUUDET viikko 10**

03.03.2008 |

Jos uutta viikkoa aloiteltais! Minun vakio aika tulla koneelle,kun isovaavi joka opettelee kävelemään! nukahtaa aamu-unille. (kun seittemän maissa herää....blääh). Mutta tänä aamuna sain nukkua pitkään, (no en silti osannu ko yhdeksään asti) kun mies on talvilomalla jess!!!

Ihmeen hyvä olo oli kun heräsin, ei juuri edes nälkä vaivannu, niin kuin yleensä ja hetihän sitä taas hieman huolissaan...vielä kun on puolitoistaviikkoa np-ultraan...sitä oottaa jo niiin kovasti.

Meilläki sanelma vähän sellaista salassa pitämistä, kun ei haluta vielä toisille lapsille kertoa vauvasta, kun ei mahaakaan näy, ku eihän ne sitten muuta tee ku kyselevät että milloin se syntyy.. ja siihenhän on vielä niin pitkästi aikaa.

uuttaautoa täälä vingun ja haaveilen...kun pitäis tila-auto laittaa että sitten mahduttais koko perheellä siihen...kertokaa miten saan tuon miehen puhuttua ympäri...

autokuumeinen tuuteliluu 11+6

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jottei tehdä moneen kertaan, niin älkää muut aloittako just nyt

[size=5]☺[/size]

Fuulis 14+2

Vierailija
82/86 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti pisti silmään muutama typo, mutta jos sopii, korjaan ne seuraavan päivityksen yhteydessä.

Ja hei, väripolitiikka tuli nyt ihan tuolta jostain - jos joku keksii paremman yhdistelmän, niin muutetaan toki! :)

Kuinka usein listaa pitäisi päivittää? Osallisia tuskin tulee ajan kuluessa mitenkään pilvin pimein. Kerran viikossa? Kaksi kertaa viikossa? Joka päivä ja mieluiten pari kertaa?

:)

Fuulis 14+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos FuulaTsuulalle listan muokkaamisesta & päivityksestä. Varmaan päivitystarpeesta voi ilmoitella sit erikseen? Tulee mieleen, että 1 x viikko näin aluksi varmasti riittää ja eiköhän tämä porukka pikkuhiljaa tästä " vakiinnu" . :)

Eiks oo muuten ihanaa, kun alkaa olla marraskuisillakin oma lista? Siis meitä varhaisemmilla viikoilla on jo lokakuiset ja marraskuiset. Ei olla enää mitään alkuraskauksia. Hih.

Mustaverho kyseli doppleria kotiin. Ilmeisesti sellaisen voi rahalla hankkia. Googleta " Angel sound" . :)

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille,

T. Arkis

Vierailija
84/86 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on lainassa angel sound kotidoppleri :) mukava aina välillä kuunnella ääniä ja mieskin kuulee, kun ei neuvolaan ole kerinnyt. maksaa n.80e.

joku kyseli työnimistä ja meillä kuten olen jo aiemmin kirjoitellut on masukki ja nuutti.. nuuttiakin pidetään ihan sukupuolettomana tittelinä, vaikka pojan nimenä voisi ihan hyvin ollakin :)

hei, todella hyvä huomio että ei olla enää ihan alkutekijöissä ja alkuraskauden pyörteissä!! :) eikös se 2/3 ala rv12 eteenpäin ja rv29 alkaa sitten loppuraskaus? eli ollaan sitten keskiraskaudessa menossa.. :) hassua. vastahan tämä oikeastaan alkoi. minä jäin tuonne jonnekin rv11 mielessäni.. aina joutuu muistuttamaan, että olenkin jo 15vk menossa.

cec rv14+1

Vierailija
85/86 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulin tänne purkamaan.. =(

Tänään sitten alkoi kunnolla verinen vuoto. Kipuja ei ole oikeastaan eikä kunnon hyytymiä, silti pelottaa ihan valtavasti. Huomenna meen kättärille ja käskivät tulla ravinnotta.. Nyt vaan pidetään peukkuja, et kaikki olis kuitenkin hyvin. Ei voi uskoa, kun perjantaina vuodoista huolimatta siellä masussa voimisteli virkeä pikkuinen. Näin runsasta vuotoa mulla ei kuitenkaan ole koskaan aikaisemmin ollut. =(=(

Vierailija
86/86 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihan tosi kurja lukea, että vuoto alkoi uudestaan. Nyt vain positiivista uskoa ja toivoa siihen, asti että saat varmaa tietoa tilanteesta. Olen (ja varmasti muutkin) hengessä mukana.

Jotenkin olin jo kerennyt asennoitumaan siihen, että me syyskuiset ollaan pois pahimmalta vaaravyöhykkeeltä, mutta mitä vainhan voi tapahtua. Toivotaan, että ois kuitenkin väärähälytys!

TyönimiG: Meillä tulossa " pikku" , vähän niinkun lyhenteenä pikkuveljestä (jota odottaa mieheni) tai pikkusiskosta (jota itse odotan). Olin esikoisestamme (poika) ihan varma, että tyttö tulisi ja ostin yhden ihanan pienen mekonkin valmiiksi. Aluksi oli ihan vaikea uskoa, että sieltä tulikin poika. Nyt odotan taas - ehkä tällä kertaa enemmän toiveikkaana kuin varmana - tyttöä. Toi pikku on jotenkin tarpeeksi sukupuolineutraali työnimi. Loppua kohden nuo kutsumanimet yleensä lisääntyy, ainakin esikoisella oli työnimiä loppusuoralla jo iso liuta =)

UltraG: Alkuraskauden ultraus tehtiin alakautta, np-ultrassa käytettiin molempia, ensi viikolla todennäköisesti seuraava neuvolalääkärin yhteydessä, saas nähdä kuinka sitten. Mulle on kyllä ihan sama mistä kurkitaan, se kuvan näkeminenhän siinä se ehdoton pääasia on!

PainoG: Kävin tossa viikolla vaa' assa enkä ollut uskoa silmiäni. Painoin alle kilon lähtöpainoa enemmän, vaikka mulla on siis tää ihan selkeästi näkyvä vauvapömppis tässä edessä ja äitiysvaatteet täydessä käytössä. edellisellä kerralla painoa tuli ihan normaalisti se n. 12 kiloa, nyt alku viittais pienempään nousuun, mutta onhan tätä aikaakin vielä reippaasti jäljellä ;) Mitään eritysruokajuttuja en oo noudattanu, syöny ihan tavallisesti aina kun nälkä on ollut (eli aikasta usein näin alkuun).

Tapaamisiin ensi viikon uudessa pinossa!

Adalmiina ja pikku 14+2