Voiko harrastaa seksiä jos paikat on auki?
Viikko sitten lääkärissä kohdunsuu oli sormelle auki. Onko muille sanottu jotain seksin harrastamisesta? En tajunnut kysyä lääkäriltä...
Tytteli-83 rv 37+0
Kommentit (3)
Tässä vaiheessa mielessä on nimenomaan se, että seksi saisi paikat aukeamaan enemmän. Mietin vaan, ettei siinä ole mitään infektioriskiä tms. Kovasti olen näitä ässällä alkavia juttuja koittanut harrastaa. Tänään siivosin kuin hullu, mutta eihän tuo saanut synnytystä käyntiin. =)
Tytteli-83
Täälä kans on sitä kolmen ässän systeemiä kokeiltu monena päivänä,mutta eipä taida meikäläiseen tehota,kun ei ollut mitään muutoksia tuolla kohdunsuulla tapahtunut.
Sitten olen kokeillut sitä konstia,että otetaan tosikovat löylyt ja mennään kylmään suihkuun. Ei mitään vaikutusta :( Sillä konstilla mun kaverilla ja sen siskolla käynnistyi synnytys.
Nyt olen syönyt kaikkea sellaista mikä aiheutti alkuraskaudessa suppareita,eli sitä kokeillaan nyt. Eli lähinnä chiliä on tullu syötyä. Se oli pahinta silloin alkuraskaudesta.
Lilli81
38+5
Mä olen alusta alkaen ollut sormelle auki (mikä on normaalia kolmatta odottavalle) ja nyt jo melkein 3 cm auki ja mitään kieltoa ei ole ellei se aiheuta avaavia supistuksia. Mutta siihenhän ei tartte edes olla auki siihen kieltoon.