Terveisiä KaksPlussalta...
Ajattelin tulla kysymään, kuinka täällä jaksetaan, kun en " omalle" palstalle pääse =)
KotonaKirvesKädessä
Kommentit (67)
Vierailija:
Joko ootte täällä aina, tai ette ollenkaan. ;)
Täällä ollaan vain äärimmäisessä hädässä =)
KKK
No huh huh! Ei taida olla missään tollasta sääntöä, paitsi sun päässä. KP: palsta vaan selkeempi ja parempi. T: muutaman kk:n palstaillu
...vaikka kyllähän tuo pätkiminen ketuttaa... Siltikään en palstaa vaihda ;)
Vaan MIKSI pätkii? Jos on joku huoltotauko niin siitä vois ilmottaa ja isosti...
auryn
Mä joskus vuosia sitten hetken palstailin täällä, ennen kuin löysin 2+... Joo, mahdollisista tiedossa olevista katkoksista olis suotavaa ilmoittaa etukäteen..
KKK
Vierailija:
No huh huh! Ei taida olla missään tollasta sääntöä, paitsi sun päässä. KP: palsta vaan selkeempi ja parempi. T: muutaman kk:n palstaillu
Ei mitään huumorintajua.
Vierailija:
aika tylsiä juttuja verrattuna kaksplussaan.
Täällä oli joskus aikoja sitten ihan paras, se yks mummo, joka hoisi lapsenlapsiaan, sillä oli vankilassa oleva narkkipoika, hutsahtava ex-miniä jne... Jotenkin tulee Hensku mieleen, oli niin korkee lentosta juttua hällä =)
KKK
Vierailija:
Vierailija:
No huh huh! Ei taida olla missään tollasta sääntöä, paitsi sun päässä. KP: palsta vaan selkeempi ja parempi. T: muutaman kk:n palstailluEi mitään huumorintajua.
Niinpä, heti teilataan.... ;)
selata sivua ylösalas koko ajan... Tai sit minä blondi en oo vaan vielä hogannu miten ketjun/sivun alareunasta pääsee takas etusivulle... :/
auryn
Vierailija:
selata sivua ylösalas koko ajan... Tai sit minä blondi en oo vaan vielä hogannu miten ketjun/sivun alareunasta pääsee takas etusivulle... :/auryn
toivottavasti 2+ pian tokenee... Me poistutaan pulkkamäkeen...
Vierailija:
Vierailija:
selata sivua ylösalas koko ajan... Tai sit minä blondi en oo vaan vielä hogannu miten ketjun/sivun alareunasta pääsee takas etusivulle... :/auryn
toivottavasti 2+ pian tokenee... Me poistutaan pulkkamäkeen...
Siis KKK perheineen poistuu...
että rupeisi toimimaan.
tikruliini