Terveisiä KaksPlussalta...
Ajattelin tulla kysymään, kuinka täällä jaksetaan, kun en " omalle" palstalle pääse =)
KotonaKirvesKädessä
Kommentit (67)
Vierailija:
Huvittavinta että aina kun se palsta kaatuu, eli jatkuvasti tulee porukka tänne ulisemaaan kuinka tää palsta on niin tyhmä ja plaa plaa plaa - Mutta tänne vaan on tultava! HUS POIS TÄÄLTÄ!
täällä on moitittu, eikä edes kovin kovasanaisesti....
Ja vauvalaiset näköjään yleistävät yhtä helposti kuin kaksplussalaisetkin. ;) Jos yksi ei osaa ei tietenkään muutkaan osaa ;)
Ja vaikka tää MEIDÄN av on teidän mielestä ihan paska paikka, niin silti TEIDÄN pitää tunkea tänne joka kerta kun kaksplus kaatuu...
Miks mä silti tuun tänne vaikka tää palsta on niin outo? Kertokaa mulle, miks mä on niin outo?
Hukka tuli myös täällä piipahtamaan:)
Toivottavasti plussalle pääsee pian. Tästä palstasta mulla ei oo mitään sanottavaa, kun en täällä juurikaan oo vieraillu. Muuten varmaan olis ihan ok, mut jotensakin sekava...
-Hukka
Vierailija:
Ja vaikka tää MEIDÄN av on teidän mielestä ihan paska paikka, niin silti TEIDÄN pitää tunkea tänne joka kerta kun kaksplus kaatuu...
Vierailija:
Miks mä silti tuun tänne vaikka tää palsta on niin outo? Kertokaa mulle, miks mä on niin outo?
Mulla ei henk´koht ollu mitään ennakkoluuloja tätä palstaa kohtaan, mutta täytyypä sanoa että ei täällä ihan fiksua porukkaa kaikki taida olla, viesteistä päätellen :o
Tietääkseni tänne saa kirjoittaa muutkin kuin vakituiset kävijät. Itse olisin voinut palstailla molemmissa paikoissa, mutta ei täällä ilmeisesti kannata, jos kirjoittelijoitten taso on tota luokkaa...
Nyt tajuan, miksi tätä paikkaa on plussalla hieman ihmetelty.
-Hukka
tää palsta ei tunnu ollenkaan omalta....
Ja olen ainakin kerran nähny vauvalaisia plussalla, kun heiän palsta kaatu... ;)
Saanko mä olla täällä nyt? Totuuden nimessä on sanottava, että Plussa miellyttää enemmän.
Ihmekös kun ei ole aikoihin plussalla näkynyt.
Noista kirjoitusvirheistä päätellen hän on vaihtanut leiriä :D
" Nyt minä kyllä suutun, oisin muuten leikkiny teidän kaa, mutta nyt en kyllä leiki."
mä jo aattelin että mun koneessa on jottain vikaa kun Kaksplussa ei aukee!!
Että varmaan tosiaan aika harvoin olet siellä kaksplussalla av-mammoja tavannu.
Huvittavinta että aina kun se palsta kaatuu, eli jatkuvasti tulee porukka tänne ulisemaaan kuinka tää palsta on niin tyhmä ja plaa plaa plaa - Mutta tänne vaan on tultava! HUS POIS TÄÄLTÄ!