Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä KaksPlussalta...

Vierailija
02.03.2008 |

Ajattelin tulla kysymään, kuinka täällä jaksetaan, kun en " omalle" palstalle pääse =)

KotonaKirvesKädessä

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teilläpä on sitten älykästä tuo teidän huumori:)

Vierailija
42/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että varmaan tosiaan aika harvoin olet siellä kaksplussalla av-mammoja tavannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkun olis kaks eri " rotua" , av:n mammat ja kaksplussalaiset

Ja ne tuntuu olevan toistensa verivihollisia :D

Samperi soikoon ;)

Vierailija
44/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en alennu tohon säälittävään haukkumiseen puolin jos toisinkaan, mutta kyllähän se noin yleisesti ottaen osoittaa älykkyyden tason, jos huumorintaju on tollaista lapsellista länkytystä:o

- Hukka

Vierailija
45/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuja joissa haukutaan eri nimimerkkejä Plussalta, samoja avauksia sekä siellä että täällä... eli eikös se kerro siitä, että samat tyypit käyvät molemmilla palstoilla, mutta eivät sitä myönnä? ;)

Vierailija:

Että varmaan tosiaan aika harvoin olet siellä kaksplussalla av-mammoja tavannu.

Vierailija
46/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitä on jo noinkin kauan, mutta silti; jos me emme saa tulla tänne niin mikä oikeuttaa teidät tulemaan meidän palstalle???

Enkä ole nyt tässä ihan sata-tosissaan, turha vedota huumorintajuttomuuteen...

Vierailija
47/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja vaikka tää MEIDÄN av on teidän mielestä ihan paska paikka, niin silti TEIDÄN pitää tunkea tänne joka kerta kun kaksplus kaatuu...

teidän palstaa oo kukaan moittinu, ja ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen, olen täällä.

Vierailija
48/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn, kuivakka oot ;)

Vierailija:

Mä nyt en alennu tohon säälittävään haukkumiseen puolin jos toisinkaan, mutta kyllähän se noin yleisesti ottaen osoittaa älykkyyden tason, jos huumorintaju on tollaista lapsellista länkytystä:o

- Hukka

Vierailija
49/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Hukka

Vierailija
50/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kuulkaas ihan oma rotumme. Ei lätistä mitään turhia, sanotaan suoraan mielipiteemme. Ne jotka ei sitä kestä voi mennä kaksplussalle itkemään.

Vierailija
51/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellisina, mutta ei oo näköjään mitään verrattuna tän palstan menoon.....

KKK =)

Vierailija
52/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä aina näin lapsellista porukkaa?! Mä luulin et tää on aikuisten palsta, mut olin vissiin väärässä:)

Harmi vaan, kun te älyllisesti vähän vähemmän lahjakkaat leimaatte kaikki AV:laiset samanlaisiksi.

Hyvät naurut täältä kyllä saa: D :D

Vierailija
53/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me ollaan kuulkaas ihan oma rotumme. Ei lätistä mitään turhia, sanotaan suoraan mielipiteemme. Ne jotka ei sitä kestä voi mennä kaksplussalle itkemään.

Vierailija
54/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa jotenki

Vierailija
55/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Etköhän ota jo liian tosissaan palstailun....?

Vierailija
56/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin olis ollu vartti aikaa palstailla, mutta kun ei niin ei.

-juuei

Vierailija
57/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveätähän se olisi vain odotella rauhassa tai tehdä jotain muuta välillä.

Kyllä kaksiplussalaisista saa jotenkin oudon kuvan... ne on niin kuin joku tuholaislauma joka aina ennalta-arvaamatta hyökkää yhtäkkiä kauhealla voimalla " toisten" palstalle. Onneksi katoavat yhtä nopeasti kuin tulevatkin.

Vierailija
58/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän osaat hienosti yleistää, että KAIKKI plussalaiset tulee tänne valittamaan tämän palstan huonoudesta. Ihanko totta...

Mä voisin pitää tätä palstaa muuten ihan hyvänä, mutta kyllä täällä näköjään on lapsellista porukkaa. Jos teitä ei kiinnosta lukea plussalaisten juttuja niin älkää lukeko tätä ketjua, so simple.

Jos joku ei tykkää AV:sta, niin antakaa olla. kaikkia ei voi miellyttää. Teette vaan itsenne naurunalaiseksi, kun alatte tota " MEIDÄN palsta" -leikkiänne leikkiä...

Itse kyllä voin jatkossakin vierailla täälläkin, vaikka vakkarina plussalla nykyään kirjoittelenkin. Onhan sielläkin ne omat ongelmansa ja huonot puolensa, mut täällä on tää juttu niin säälittävää joittenki osalta. Ja huom! vaan joittenkin. Eiköhän teistäkin suurin osa kuitenkin ole ihan mukavia tyyppejä. Ne vaan ikävä kyllä jää näitten imbesillien varjoon...

Itse toivotan omasta puolestani kaikki tervetulleksi plussan puolelle. Mä kun olen sitä mieltä, että the more the merrier:)

- Hukka

Vierailija
59/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon asiallisempaa touhua!

Vierailija
60/67 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mullakin olis ollu vartti aikaa palstailla, mutta kun ei niin ei.

-juuei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän