Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin testin herkkyys? Miltä näyttää HAAMUVIIVA???

02.03.2008 |

Sain testissä niin himmeän viivan, että huonommassa valaistuksessa siitä ei näkisi viivaa ensinkään. Mielestäni siinä on olevinaan viiva mutta sitä pitää oikein tiirata että se näkyy. Kun täällä puhutte haamuviivasta, tarkoitatteko tuollaista?

Mulla on kolme lasta ja himmeitä viivoja olen kyllä nähnyt, mutta tämä on himmein kaikista. Menkkojen alkupäivään on tosin vielä 1-2 vrk, mutta tässä vaiheessa olen aiemmin saanut himmeät viivat raskaana ollessani, tosin en muista millä testeillä testasin. Nyt käytössä apteekin raskaustesti, kuinkahan herkkä se on?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos siinä haamuviivassa on hitunenkin punaista, niin kyllä se silloin meinaa plussaa! :D

Apteekin omilla olen itse edelliset raskaudet testannut ja aina ensimmäinen kontakti on ollut juurikin sellainen haamuviiva, että sen näkemiseen on tarvittu hyvä valaistus ja vähän mielikuvitusta ;) Yleensä tilanne on ollut testatessa se, etten ole malttanut antaa pissan olla rakossa paria tuntia pitempään ja sekin on sitten vielä laimistettu kovalla juomisella. Uutta testiä tehdessä olen ollut tarkempi ja niin on tuloskin ;)

Raskaushormoni tuplaantuu joka toinen (vai oliko se joka kolmas) päivä eli jo parin päivän kuluttua viivan pitäisi näyttää jo selvemmältä.

Fuulis 13+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla