G: Kerro lapsesi etunimi! (älkää kokonimiä...)
... ja toiset saavat niitä ihastella ja vihastella. HUOM! Jos et kestä lapsesi nimen kommentointia, älä osallistu!
Kommentit (119)
c:llä. Ja tavisnimeä haimmekin ja lyhyttä & helppoa. Miehen kotimaassa kuulemma Luka k:lla olisi outo.
mutta,mä en voi olla miettimättä mitä se tarkoittaa "toisinpäin" käännettynä.Tuli mieleen oman pojan nimeä valitessa,että pikku-Lukaa saattaisivat jotkut idiootit ikätoverit kiusata nimen vuoksi :(
Omani ovat Milla ja Viljam.
vaikka väkisin rupee päässä soimaan...
''Milla hei sun täytyy muuttuu, sun elämältä suunta puuttuu'' :D
...mutta silti voisin antaa omalle lapselle nimeksi!
Siis mitä tarkoitit tuolla Luca toisin päin käännettynä? En oikein ymmärtänyt.
Oikeastaan ko.laulu vaikutti nimen valintaan,vaikken tod. Anssi Kelaa fanittele...vähän kaukaa haettu siis,mutta mies on teinistä tähän päivään ollut James Douglas Morrisonin elämäntyön suuri ihailija,Milla-biisi leffasta Minä ja Morrison.... (vaikkei kyllä leffa itse kummoinen ollutkaan)
T:80
En 80, mutta tuo tuli itselle mieleen.
ja sattumalta sen enempi hakematta kaikki alkavat samalla kirjaimella eli Miikka, Maija-Liisa ja Martta. Näistä ja koko nimistä voisi kertoa pitkän tarinan mutta katsotaan joskus toiste.
Samoin Hilda ja Helga -tyyppiset nimet..
Itsellä Hugo.
Juu, ei olla suomenkielisiä (tai no, minä puoliksi).
Unna=unnata=masturboida
Oona=onanoidaEn pidä näistä
Sana on kylläkin "unnuttaa" jota käyttää _1_ lapsipsykologi lapsen itsetyydytyksestä. Eli ei varsinaisesti mikään ihan huippuyleinen ja tunnettu sana. Ja itsekään et tiennyt mikä sana oli oikeasti... ;)
Ja sen verran on löyhät musta nuo sidokset Oonan ja onanoimisenkin välillä, että taitaa olla vähän likainen mielikuvitus vaan siellä päässä... Tuolla logiikallahan saa kaikista nimistä jotain puolihärskiä väännettyä!
Nico-Petteri....
Kivoja nimiä paljon, mutta Nico ja Luca on sellaisia etten ikinä omalle antaisi.
Mutta onneksi ei nimi miestä pahenna!
Nico-Petteri....
Kivoja nimiä paljon, mutta Nico ja Luca on sellaisia etten ikinä omalle antaisi.
(olen puoliksi espanjalainen)
Iris ja Nora ovat kauniita nimiä juuri noin kirjoitettuna. Luca c:llä tulee mieleen joku hienosteleva tavis nimen antaja. Leevi on niiiiin kulunut nimi. Daniel ok...en edes muista mitä kaikkee täällä on ollut.