G: Kerro lapsesi etunimi! (älkää kokonimiä...)
... ja toiset saavat niitä ihastella ja vihastella. HUOM! Jos et kestä lapsesi nimen kommentointia, älä osallistu!
Kommentit (119)
myös Viivi, Venla ja Veera kuulostaa ihanalta... mahtaa tytöt mennä kyllä välillä sekasin?
sille mitään että Luca nimen miellän koiran tms nimeksi.
Unna on aivan ihana nimi! ja en ole aikaisemmin sellaiseen törmännyt, erikoinen.
mulla tosin kaverille Hilda niminen pupu :)
T. Tiian äiti
joo ja inhoon taavi nimeä myös tulee mieleen joku tyhm,ä yksinkertainen
luka nimi on kiva
ja se neeta kans on kiva nimi
oli yks mun suosikkeja ja olisin antanu sen omalle lapselleni jos olisi ollut poika. onneksi oli tyttö, nyt olen niin kyllästynyt tuohon nimeen. plääh..
ihan ok jos olisi Iiris ja Noora, mutta noi lyhyet ei oikeen iske.
Ja terkkuja tutuille!! :o)
on tosi hauska. en oo ennen kuullutkaan. kiva :)
Unna=unnata=masturboida
Oona=onanoida
En pidä näistä
niitä alkaa olemaa jo 5 tusinassa!
Pinja myös kaunis nimi!
Tunnen kasi sisarusta joitten kaikki lapset on teemalla rosvoja...tosi hauska ajatus minusta...
Ronja, Kasper, Joonatan, Leevi
Me olemme monikulttuurinen perhe ja lisaksi asuinmaassamme kaksoisvokaalit olisivat oudot.
niitä alkaa olemaa jo 5 tusinassa!
Pinja myös kaunis nimi!Tunnen kasi sisarusta joitten kaikki lapset on teemalla rosvoja...tosi hauska ajatus minusta...
Ronja, Kasper, Joonatan, Leevi
Esikoiseni on Roni
Kävisikö Ronin siskolle nimeksi Iines? Jotenkin viehättää Iines nimi, mut kiusattaiskohan tyttöä koulussa....
Ronja on myös ihana ja muitakin ihania nimiä on tässä ketjussa mainittu.
Unnaa mietittiin (tai siis mä mietin ;)) toiseksi nimeksi, mutta ei passannu oikein mihinkään yhdistelmään ja ekaksi nimeksi mun makuun liian "outo".
Mutta on kyllä ihania nimiä täällä, osa taviksia ja osa ihanan erikoisia.
Voi olla harvinaisempi tarina Leevi...perhe on teatteriväkeä...ja tästä jo vuosia olin silloin pikku tyttö mutta muistan kyseisen näytelmän ja muistaakseni oli ihan Leevi nimellä ( valitettavasti en alkup. kirjotajaakaa muista) ! Aika harva varmaan tota rosvoa tietää:)! Mutta idea oli miusta hauska varsinkii ku ovat kaikki teatterin kanssa tekemisissä!
Roope muuten löytyy myös!
Minusta mielenkiintoista kuulla jos jollain nimellä joku tausta tai tarina näitä ois hauska kuulla lisää!
Menni