mikä väri sopii oranssin kanssa
Eli mulla olis oranssi kauluspaita auki ja aluspaita tarvitaan sinne alle, eli mikä väri sopis aluspaidalle, housut on mustat? Ja juhlat on halloween bileet.
Kommentit (17)
Miksi tuon kauluspaidan pitää olla auki?
mutta vastaväri sopii parhaiten ja oranssin vastaväri on sininen (tumma)
jätä sillai että tissivako näkyy ja saat peloteltua samalla niitä nuoria uhkaamalla imettää heitä. Pelottelustahan halloweenjuhlissa on kyse. Uhkaa myös näyttää raskausarpia.
Tai mistä itse pidät. "Rumatkin" väriyhdistelmät ovat joskus ihan hauskoja. Sitäpaitsi, onhan oranssissa kurpitsassakin vihreät lehdet :)
Vihreistä ehkä sellainen harmahtava vaalea.
endottomasti joku vihreä.
Muuten laittaisin jonkun punasävyisen (EN fuksiaa, enkä muutakaa siniseen taittuvaa, vaan joulunpunaisesta oranssiin tai puna keltaiseen). Vastavärit on ihan yliarvostettuja. Sohvatyynynä vielä menee, mutta pukeutumisessa ei.
Oranssi ja vihreä on hieno väriyhdistelmä. Meillä on ne värit olohuoneen sisustuksessa.
Oranssi ja vihreä on hieno väriyhdistelmä. Meillä on ne värit olohuoneen sisustuksessa.
toisilla ei ole värisilmää yhtään
halloween bileet asia erikseen ,vaikka ois sinapinkeltasta,mutta et sisustuksessa vihreä/oranssi! huh..
ruskea/oranssi ei riitele, sopii
myös vihreä/ruskea sopii
Sadonkorjuun värejä, meksikolaista tunnelmaa ;). Siihen tummaa punaista ja okrankeltaista
SININEN. Vaikka se Tappara nyt juuri konttaakin kun aloittivat pöhköt joulun vähän liian aikaisin.
olen vielä kaiken kukkuraksi sisustusalan ammattilainen :D
sopisikin tapparaan myös iän puolesta. Eikös niillä ole tämä "geriatrinen kokoelma keskushyökkääjiä". Ojanen 82v, Barkov 79v...jne...
että 14:lle kommentoiva sisustusalalla toimiva on siis 15 vai mikä lie numero...eli se lastenhuoneen vihreällä ja oranssilla sisustanut :D
sellainen koko kasvot peittävä ettei kukaan näe kenellä on oranssi paituli...
että sellanen aika tumma vihreä olis yks vaihtoehto, olisko ihan kauhee.
ap