Sinnittelijät
Mitä kuuluu ylen 2008 kuvatulle sinnittelijät sarjan perheelle?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää. Pojilla oli monenlaisia diagnooseja, mutta ihanan oloisia olivat ja perheestä välittyi sellainen lämpö. Isä oli tosi kivasti ja läheisesti poikien kanssa, osoitti hellyyttä. Myös äidin asenne, että kaikki apu otetaan vastaan, eikä sillä tavalla, että "älkää tulko tänne käyttämään". Tuli jopa mieleen että vaikka on niukkaa ja näin niin tietyllä tavalla voi olla jopa parempi kasvuympäristö kuin joku uraperhe jossa lapsi pelaa omassa huoneessaan yksin ja vanhemmat paahtaa jossain.
Tarkoitin siis kyttäämään - ei käyttämään 😂
Itseänikin kiinnostaisi, onhan kaikki pojat jo täysi-ikäisiä.
Yle saisi tehdä jakson "mitä kuuluu nyt..."
Facebookista löysin äidin omalla nimellään ja sieltä 2024 löytyy yhteiskuva pojista!
Vanhemmat facen mukaan eronneet. Toivottavasti heillä kaikki hyvin, sarjassa vaikutti aivan ihanalta perheeltä keneltä ei rakkautta ole puuttunut <3
Minusta tässä ei ole mitään sympaattista kun katson. Täysin elämäntaidottomia ihmisiä, ketkä asuvat kuin pellossa
Miten toi äiti kehtasi kehuskella, että jos ei kotona opeteta, niin mistä sitten oppii? Ja kuitenkin kämppä oli kaaos, vaikka kaksi aikuista päivät pitkät kotona, ruuaksi valkoista leipää, meetwurstia ja lenkkimakkaraa. Aivan järkyttävää nähtävää.
Olisi kiva tietää. Pojilla oli monenlaisia diagnooseja, mutta ihanan oloisia olivat ja perheestä välittyi sellainen lämpö. Isä oli tosi kivasti ja läheisesti poikien kanssa, osoitti hellyyttä. Myös äidin asenne, että kaikki apu otetaan vastaan, eikä sillä tavalla, että "älkää tulko tänne käyttämään". Tuli jopa mieleen että vaikka on niukkaa ja näin niin tietyllä tavalla voi olla jopa parempi kasvuympäristö kuin joku uraperhe jossa lapsi pelaa omassa huoneessaan yksin ja vanhemmat paahtaa jossain.