*-*-*-*-* Elokuiset viikolla 48 *-*-*-*-*
Jospa minä avaan uuden viikkopinon. :) Lumista viikkoa kaikille ja plussaonnea! =)
Kommentit (54)
Pahoittelut tädin yllättämille. :(
ON: Luulen, että täti saapuu viikon lopussa tai ensi viikon alussa. Jomottelee jo nyt vaikka on kp 22/26-30 ja kohdun nipukka on pehmeä ja vähän niinkun avautumassa. Eli se siitä sitten... kait. No, olisi pitänyt vaan yrittää sitä joka-toinen-päivä tahtia, mutta... Kun mies on 40v., niin ei kai sinnikkäitä siittiöitä kovin paljon enää ole? Kun luin, että miehen hedelmällisyys (siittiöiden laatu?) alkaa heiketä 40v.:n jälkeen. Kyllä alkaa tympimään tämä yritys... Kohta jo 1,5 vuotta yritystä takana. No, jos vielä yrittäisi ilman paineita ensi kierrossa jos nyt menkat alkaa. Mutta sitten tlee kyllä taatusti taukoa ensi kevääseen asti. Ei vaan jaksa enää. Ja mieskin oli sitä mieltä, että katsotaan sitten ensi keväänä.
Piinaviikko siis minulla menossa. :/
Tsemppiä kaikille!! :)
Kp 22/26-30, yk 16
varmaan pian tullaan syyskuisiin... Kp19:han testasin ovistestillä plussaa ja ehdin jo vähän toivoa, että olis merkki raskaudesta. No sit kp22 testasin uudestaan ovistestillä ja negaa näytti. Ja kai se nyt olis molemmilla kerroilla näyttänyt plussaa, jos olis kyse siitä, että raskaus näkyisi ovistestissä. Nyt sit vaan mietin, että oliko mulla ovis tosi myöhään vai oliko LH-tasot pysyneet ylhäällä pitkään oviksen jälkeen.
Mutta nyt siis kp23/25, ei mitään merkkejä mistään, ei menkoista eikä raskaudesta. Henkisesti yritän valmistautua siihen, ettei taaskaan tärpännyt. Mutta jos jotain positiivista pitää tilanteesta väkisin etsiä, niin ainakin se tässä on, että kesällä en ollut aivan varma, haluanko kolmatta lasta, mutta nyt _tiedän_ että haluan.
kookosnougat, kp 23/25, yk5
En ookkaan moneen päivään päässy koneelle töiden/yökylävieraiden takia...Jotkut oli jo siirtyny harmillisesti syyskuisiin:( Pahoitteluni kaikille tädin kohdanneille.
ON: luulen että ei oo tärpänny taaskaan:( On nippaillu vatsaa oletetusta oviksesta lähtien ja muistan saman ekasta yk:sta. Silloin tuli pitkä 29pv kierto kun muuten ollu nyt 24/25pv eli ehkäpä tästäki tulee pitempi kierto. Eilen tuntu kyllä tosi oudolta mahassa, kun kurottelin pulkkaa varaston ylähyllyltä ja hetkellisesti jo aattelin josko sitä jotain tuolla masussa tapahtuis...Mut taitaa olla toiveajattelua.
Olipas muuten kivaa käydä eilen pulkkamäessä:) Täällä etelässä kun luminen maisema alkaa olla harvinaisuus.
Tsemppiä piinailijoille ja ennen kaikkea hurjasti plussaonnea meille kaikille!!!!:)
Neppe kp22/24-29, yk7
Ps. näin viime yönä unen että plussasin:) Toivottavasti oli enneuni ainakin johonkin tulevaan hetkeen. Toisaalta siinä unessa olin tehny testin tampooniin, jossa siis näky selkeesti kaks viivaa:):) Eli onkohan vaan enne tädin saapumisesta. Outoja kyllä nuo unet...
Täti siis tuli ja pudotti minut pilvilinnoista ja elohaaveista.:(
Parempaa onnea teille muille ja tsemppiä piinailijoille!!!
yk3, kp 1/n.29
Missä kaikki elokuun plussat oikein ovat?!
Tänään kp 30/27-29 tai mitälie milloinkin... Eilen illalla tein testin ja se oli kyllä selvä nega. Oli vielä hiukan herkempi eli 25 herkkä testi, eli kyllä olisi pitänyt jo näkyä jos jotain näytettävää olisi. Eilen oli olo että menkat alkaa justiinsa, mutta nyt ei enää kuin hetkittäin. On tämäkin tyhmää, alkaisivat sitten vaan reilusti eikä venyisi kierto! Haluaisin niin kovasti sen pikkuisen ja pian!
Onnea matkaan muille piinailijoille ja yhtäläisesti niillekin jotka vasta odottelevat piinapäiviä ja intoa niille, joilla ovis on käsillä!
Manteli
mulla tänään kp33/30. sunnuntaina illalla ruokakaupan testi näytti negaa mutten millään haluis uskoa siihen!! yritystä 1,5v ja usko raskautumiseen alkaa olla mennyttä :( toisaalta mulla on nyt ihan kaikennäkösiä oireita joita aiemmissakin raskauksissa ( tytöt 4v ja 5v.) mutta VOI olla että nää on ihan kehiteltyjäkin oireita tai sit menkkojen enteitä.... ajattelin että toimiskohan se jos nyt vaan ajattelis ja uskois kovasti, ois niinku päättäny, että raskaana ollaan ;) muita vaihtoehtoja EI oo!!
onnea muille ja toivotaan paljon plussia elokuulle!!
marjo
Pahoittelut Niinuulle, Bakteerille ja muille tippuneille ja tsemppiä piinailijoille - manteli...
Kuuluttelen myös niitä plussia elokuisiin. Nyt ei taida olla vielä yhtään! Toivottavasti loppukuulle saadaan sitten oikea suma aikaiseksi.
Omasta navasta sen verran, että ovisaikoja elellään edelleen (eletään varmaan ens viikon alkuun asti), mutta saa nähdä kuinka ehditään peittoja heilutella, sillä meillä on lapsi sairaana. Ja se taas aiheuttaa kaksi estettä/hidastetta;) Lapsi kömpii mielellään meidän väliin nukkumaan ja toisaalta vaari on hoitamassa, joten ylimääräisiä korvia on sielläkin..Kyllä tämä on hankalaa! Jotenkin on nyt sellainen olo, että jos nyt ei tärppää niin joulukuukin menee sitten ohi, sillä ovisajat sattuu just todennäköisesti jouluun ja sen jälkeiselle viikolla ja me ollaan silloin reissun päällä sekä kyläilemässä että mökkeilemässä isommalla porukalla..
tälläisin ajatuksin tänään Walpu kp 18/28-35 ja yk 4
Eikku poistuu jälleen kerran hyvin pettyneenä, nyt syyskuisten puolelle ja yk7lle...
Täällä monien haamujen jälkeen vuoto alkoi illalla kp40. Toivottavasti oli vaan joku kemiallinenraskaus tai jotain, niin ei häiritsis uutta yritystä. Kyllä se harmittaa/itketti, kun piti noin pitkään ootella ja sitten vähän toivo jo heräs ja saikin pettyä.
nau kp1/30 (ei enää ikinä40!!!)
Kaivattaisiin tosiaan plussauutisia tähän pinoon. Pahoittelut pudonneille :(
En jaksa omaankaan raskautumiseen uskoa. Mieltä on tosin vetänyt matalaksi sekin, että lusin flussan kourissa kotona ja töissä olisi miljoona asiaa tehtävänä. Joo, ja stressihän tunnetusti edistää raskautumista.
Joku pohti pupuilutiheyttä. Itsellekin on tullut mieleen, onko tullut pupuiltua liian tiheään, kun miehellä alkaa olla jo ikää ja varmaan ei joka päivä ole ihan priimoja siimahäntiä tarjolla. Ehkä ensi kierrossa voisi kokeilla joka toinen tai kolmas päivä -taktiikkaa.
No, onhan tässä kivojakin asioita tiedossa: joulu ja joululoma... (yrittää piristää itseään)
valpuri 27/28-33
HArmi kun noin moni on jo tippunut! Pahoittelut Eikulle ja naulle...Mä jo seuratessani naun tilannetta kerkisin samaistua ja saada toivoa kun ei plussaa näy, eikä tätiäkään. Vaikka mulla vasta kyllä kp 31/27-29 tai mitälie. Mutta kun pää menee niin paljon lujempaa kuin päivät todellisuudessa....Mutta sain niin toivoa Naun haamuista kun menkat on myöhässä eikä plussaa tule...
Mutta Kookosnougat, Neppe ja Marjo, missä mennään, josko te nyt toisitte pian niitä toivottuja plussia??!!
Täällä menkkaolo on oikeastaan jo hellittänyt, jotain kipristelyjä tuntuu, menkkoja vaan ei näy, vaikka silti on sellainen olo että ne alkaa hetkenä minä hyvänsä. Huomenaamulla varmaan taas testailen josko ne negat muuttuisivatkin plussaksi! eikös se niin mennyt jotenkin niin matikassakin että miiinus ja miinus on plus ;)
Manteli haaveilee
testasin vielä uudelleen maanantai aamuna mutta negatiivinen se nyt vaan on!!! kiertopäivä oli silloin 33/30. mutta menkkoja ei vaan kuulu :( alavatsalla ja nivusissa sellasta viiltelyä kun kiinnityskivut on, mutta testi on kyllä toista mieltä. tilasin eilen gynelle ajan ja sainkin sen jo torstaiksi! haluaisin selvittää miksen raskaudu nyt kun aiemmin ei ongelmaa oo ollu ja sama isäehdokas edelleen... no toivotaan nyt vaan että testi olis manteli sulla, kuin myös mulla, väärässä!! onhan näitä kun testi on uskosti näyttäny negatiivista vaikka onkin ollu raskaana...
marjo
Ihan kun olisi täysikuu, tai jokin mikä aiheutta noita tylsiä negoja ympäriinsä. Syvät pahoittelut kaikille elokuisista tippuneille!
Meille jäljelle jääneillä alkaa olla kovia paineita saada edes muutama plussa sinne elokuulle!
).( Nyt on pakko tuulettaa - minä ovuloin sittenkin! JEEEEEEEE, olen siis mukana metsästämässä sitä PLUSSAA. Nyt on meneillään dpo 5-8, ihan tarkalleen en osaa sanoa, kun oireet oli niin ristiriidassa keskenään. Eli, plussa olisi aivan mieletöntä, mutta jo pelkästään tämä ovulaatio tuntuu nyt lottovoitolta :)
Manteli - testaa jo!! En malta odottaa huomiseen 8D
Tsemppiä myös Marjolle - toivottavasti torstaina saadaan hyviä uutisia, sekä muille piinaileville.
Itse alan varmaan testailemaan parin päivän päästä. Minulla kun on aika monta testiä kaapissa odottamassa, enkä yksinkertaisesti voi olla käyttämättä niitä.
Terkuin,
Piiuli
Samaa minä Piiuli sanoin miehelleni, en malta odottaa huomiseen!!!;) Ei vaan ole enää odotukset korkealla kun olisi luullut että herkemmällä testillä ois jo viikonloppuna näkynyt. Ja kun tosiaan mun kierto on pääosin ollut 27-29, ja jos ei niin sitten se on ollut joku 40-60. Oletan jotenkin että noissa pitkissä kierroissa en ovuloisi ollenkaan, mutta kyllä nyt on koko kierron niin paljon nippaillut ja limaillut sun muuta että luulisin sen olleen...Tämän vuoksi en jotenkaan uskalla taas testata, kun noita testejä on jo muutama hätäpäissä mennyt...ja kun pelkään niin ettei ole tärpännyt ja sovin itseni kanssa että jos ei nyt tärpännyt niin soittelen lääkärille ja kysyn että voiko olettaa että en ovuloisi nytkään kun ekaa yrittäessä siis en ovuloinut ollenkaan ja vauva pienoinen saatiin aikaan clomeilla, josko siis nytkin ne pitäisi hankkia, enkä todella haluaisi, niistä kun vain pää sekoaa....
tulipas vuodatus ;) sori...
Manteli
Pahoittelut bakteerille, eikulle ja naulle ja tsemppiä uuteen kiertoon. Voi olla kyllä että minäkin seuraan syyskuisiin:(
ON: maha enteilee taasen tädin tuloa:( En oo aikasemminkaan erehtyny tästä tunteesta, joten vaikeeta uskoa että oisin nytkään väärässä. Mutta kunpa nyt olisin vihdoinki väärässä:) Pikkasen on toiveikkaampi olo kun esim. viime kierrossa koska on ollu niin outoja tuntemuksia mahassa. Eli pettymys tulee kyl olee taas hirmuinen jos tästä syyskuisiin tipahdetaan...
Voi toivottavasti manteli ja marjo teiän negat muuttuu plussiksi!:) Ja muutenki nyt tosiaan pitäis saada niitä plussia kehiin!!!!++++++++
Eli ei kun plussatuulet puhaltamaan kaikille!!!
Neppe kp23/24-29, yk7
Moi!
Palailen pitkän hiljaiselon jälkeen taas tänne keskustelupalstalle. Tuntuu olevan niin monta kohtalotoveria, että on ihan pakko itsekin kirjoittaa... enköhän mukaan vielä mahdu, vaikka toivonkin (niinkuin toivon tietysti myös teille kaikille!), että pian pääsen siirtymään tuonne odottajiin :)
Itsellä menossa kp 30/25-30... tänään tein hätäisenä testin, joka näytti todella selkeää negaa. Toivoin niin olevani raskaana. Menkkaoireet on kyllä olleet todella vahvat ja olen useamman päivän jo odottanut niitä alkaviksi. Viime aikoina kierto on ollut ennemminkin lyhyt kuin pitkä ja nyt harmittaa, että kierto venyy yhtäkkiä näinkin pitkäksi. Sama tilanne tuntui olevan muutamalla muullakin, joten täytyy toivoa, että ne negat nyt kuitenkin muuttuisivat plussiksi!!!!
Tuulia
Ei näytä kukaan plussaavan tässä kuussa, toivottavasti plussaonni kääntyy pian itse kullakin!
Minä vasta alan lähestyä ovulaatioaikaa tässä muutaman päivän sisällä. Joten ahkeraa peittojen heiluttelua tiedossa.
Moona yk4, kp9/25-27
Eikö kukaan nyt saa plussaa aikaiseksi? Kurkkasin tuonne odotus puolellekin ja elokuisten pinkkaa ei oltu vielä edes aloitettu. Nyt plussaavat on kuitenkin jo lasketussa ajassa jotain 8.8. Joku täällä? käytti termiä leijonanpentu ja vitsi se olisi kiva nimi elokuisille!
Vaikka onhan täällä muutamalla vielä toivoa hyvinkinkin! Toivotaan plussia paaal-jon!!
Täällä odotellaan koska pääsisi tositoimiin, viikonloppuna vissiin. Nyt kp 7/24-32 ja taktisesti hiljaiseloa siihen saakka ja pari hyvin valittua päivää peittojen heilutukseen, ei enempää. Sellainen resepti täällä. Tilasin ovistestejäkin 12 kpl ja raskaustestejä 2 kpl. Toiveikkasti niin vähän, ett' josko ne riittäis! ;)
Tehtiin justiinsa testi, ja ihan testiajan sisällä siihen ilmestyi iiiihan haalean haalea toinen viiva...eli toivoa on!!! Ja josko tää oikeesti ois plussa, niin jospa tästä nyt lähtis vihdoin leijonanpentujen voittokulku!!
Mutta vielä maltilla katsotaan pari päivää jos se viiva vahvistuisi eikä kuihtuisi pois....
M kp 31/27-29, tai rv ???
Niinuulle pahoittelut!! Monella muullakin oli piinat käsillä, plussatuulia teille! Ainakin Helene26, sulla on vielä mahkuja, josko olisit testannu liian aikasin...
Täällä on vielä pitkä piinailuun! Saa nähdä onko noilla omega7:lla ollut mitään vaikutusta limakalvoihin...=) Viime viikolla kp11-12 oli kyllä ihmeellisiä ovistuntemuksia, en kyllä tehnyt testiä tai mitään... Mutta epäluuloinen olen, että oikeesti olis ovis ollut, kun yleensä se on tuolla kp20 kieppeillä.. Eli odotellessa tämä aika menee... Nyt on vähän olosuhteidenkin pakosta tullut harrastettua sitä joka toinen päivä pupuilua, katotaan olisko silläkin jotain toivottua vaikustusta...;) Tähän asti on mennyt joka päivä tyylillä..;)
Terveisin Sofi kp18-28/37 yk 7