Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*-*-*-* Elokuiset viikolla 48 *-*-*-*-*

24.11.2008 |

Jospa minä avaan uuden viikkopinon. :) Lumista viikkoa kaikille ja plussaonnea! =)

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menossa 'jo' kp27, mutta en osaa ajatella, että olisi tärpännyt. Kierron pituus on kuitenkin heitellyt jonkin verran, joten voi olla ihan sattumaakin tämä tilanne. Tosin yleensä kierron pituus on ollut 24-26 päivää ja pisimmilläänkin se on ollut enintään 27-28 päivää viim. vuoden aikana... Testannut en ole, enkä (ehkä) vähään aikaan aiokaan. Jos vaikka maanantaihin saakka malttaisi testaamisen kanssa, silloin olis kp30.

Olo on melko neutraali, paitsi että välillä ärsyttää rankasti ja olo on levoton. Että olisko PMS:ää sitten ilmassa, mene tiedä.

2poj@näiti: sun oireet kuulostaa kyllä ihan lupaavilta, pidän peukkuja! Mullakin on täällä kotona kaksi poikaa vilistämässä.

Terv. Kookosnougat kp27/n. 25, yk5

42/54 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paljon lueskelevana.... Kannattaa kyllä äänestää tuo Leijonanpennut elokuisten "viralliseksi nimeksi", on kyllä niiiiin sulonen! Tuskin pallero-liikkeen perustajalla on mitään sitä vastaan. Sitähän voi vedota siihen ettei kaikki vauvat todellakaan ole mitään palleroita :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea mantelille ja ritulle:)!!!:) Ihanaa että saatiin plussia elokuisiin!

Ja tietysti pahoittelut syyskuisiin suunnanneille.

ON:tätiä ootellaan saapuvaksi. Varmaan tänään tai huomenna tuntemuksista päätellen...

Nyt poitsu hermostuu täysin tähän mun koneella istumiseen, joten täytyykin mennä...

Tsemppiä ja plussaonnea kaikille lopuille elokuisille!!!!

Neppe kp25/24-29, yk7

Vierailija
44/54 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 12 menossa. Pari päivää sitten vatsaa oli kipeä ja myöhään illalla nipisteli kovin vasemmalta puolelta ja ajattelin oviksen olevan silloin. Pari edeltävää päivää oli tehnyt mieli pupuilla todella paljon, että senkin puoleen ovis olisi voinut olla silloin. Samoin kiertopäivien suhteen.

Mutta ovistestit ei koskaan näytä plussaa silloin kun on ovis tuntemuksia, vaan vasta myöhemmin!? Eilen oli hieman heikompi viiva kuin kontrolli, ennen sitä ei ole näyttänyt vielä mitään. Tänään en ole vielä tikutellut. Muutenkaan ei testi näytä kontrolliviivan vahvuista viivaa, vaan hieman haaleamman aina, mutta selvän viivan yhtenä tai kahtena päivänä kumminkin. Pitäisi varmaan lakata tikuttelemasta, kun ovis tuntoja on kumminkin. Epätietoisempi olo näin.

Moona yk4, kp12/25-27

Vierailija
45/54 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Niin se vaan taas kävi, että vuoto alkoi tänä aamuna, vaikka menkat myöhässä olikin jo reilusti :( Kierron pituudeksi tuli näin 33, eikä tuollaista kiertoa ole ollut vuosiin. Viimeisen kahden vuoden aikana pisin kierto on ollut 30 päivää ja sekin ainoastaan kerran. Muuten kierto onkin ollut 24-28 päivää...

Omituista on sekin, että menkkakivut alkoivat jo puolitoista viikkoa ennen menkkoja ja helpottivat hetkeksi ennen kuin alkoivat.

Harmittaa tietysti taas, että ainakin kuukaudella siirrytään eteenpäin, mutta masennus ei ole ihan niin kova kuin oletin. Kaverin vauvan odotus tuntuu kuitenkin taas hiukan pahemmalta (vaikkei heidän onni pois minulta olekaan!!)

Tuulia

Vierailija
46/54 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuolla 3 kuumeilijoissa tätä kyselin kanssa että:

Miten teillä on kokemuksia tuosta ovis nippailusta ja testin näyttämästä oviksesta. Aurinkotuuli ja moona kirjoititte, että tuntemukset ennemmin kuin ilmeisesti varsinainen ovis. Mulla eilen sattu tosi kovaa oik. alas ja ajattelin et olisi ollut ovis kp:nä 10:n. Mut mitäs arvelette, oliko ovis vai vasta "esikivut". Itse en siis noita testejä ole koskaan tehnyt.

t. wilukisu yk 2 kp 11/24-26

Vierailija
47/54 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti tuli ja viikon myöhässä! eli kiertopäiviä kerääntyi 37... kävin torstaina lääkärissä ja siellä todettiin että mua viisi vuotta vaivannut kasvain vas. munasarjassa haittaa raskaaksi tuloa ja menkat siksi epäsäännölliset ja kierrot pitkiä. laparoskopia siis tiedossa jossakin vaiheessa. lisäksi kohdun limakalvo ohut. niin että taidan nyt pudota ja reippaasti syyskuustakin :(( onko kellään kokemuksia laparoskopian jälkeen raskautumisesta? onkohan se sitte mahdollista kun tuo limakalvokin niin ohut... näillä kalvoilla ja kasvaimilla olen kyllä raskautunut jo kaks kertaa aiemmin että kai se on tarkotus ollu noitten syntyä sillon ku ovat :) toivotaan että tarkotus olis mun saada vielä lisää lapsia! onnea muille ja plussatuulia, minä taidan pitää tauon koko kuumeilusta ( jos pystyy) katsotaan josko vuosi 2009 olis parempi :)

marjo yk 16 kp1/30 tai yli..

Vierailija
48/54 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin ainakin omalla kohdalla että ovis on silloin kun ovistuntemukset on. Jostain luin, että ovistesti saattaa näyttää plussaa vasta oviksen jälkeen. Silloin myös hormoonitaso nousee. Toisaalta epäilen kyllä välillä asiaa. Viime kierrossa laskennallisesti kuukautisten mukaan ovis oli kyllä joskus 3pv. ovisplussan, ja siis 4pv ovistuntemusten jälkeen. Joka toinen kierto mulla on 25pv ja joka toinen 27, joten en tiedä tuleeko tuo parin päivän lisäys kierron alkupäiviin vai loppuun. On tämä niin sekavaa. Viimeksi oli 27pv kierto. Mutta toisiaan muiden kokemuksia asiasta minäkin kaipailen!!

Tänään en muistanut tehdä ovistestiä ollenkaan. Aamun olin kotona ja nyt töissä. Joten jää iltamyöhään, jolloin ei varmaan näytä enää mitään.

Vierailija
49/54 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei näiltä sivuilta löytyi ihan kivasti tietoa oviksesta, ovis tuntemuksista ja tikutteluista. Käykää vilkasemassa.

http://www.vauva.info/foorumi/lofiversion/index.php/t1528.html

t.wilukisu

Vierailija
50/54 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en malttanutkaan, testasin tänään Clearbluella, puhdas nega tuli eikä edes viivanpaikkaa sallitussa 10 minuutissa. Ei ole mitään merkkejä menkoista, mutta ei kyllä raskaudestakaan, odottelu siis jatkuu. Varmaan käy kuten Tuulialle, että pitkäksi menee ja sit tipun syyskuisiin. Tosin kun pikkukakkosta yritettiin, niin tärppikierron lopussa ekaksi testasin miinuksen ja siitä parin päivän päästä plussan. Joten saapa nähdä, miten nyt käy.

Kookosnougat kp28/n.24-26, yk5

Vierailija
51/54 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kookosnougat negasta :(

Nämä ovat kyllä niiiin kummallisia nämä jutut, että peliä ei kannata kesken lopettaa yhden negan jälkeen. Tämä oli samalla, ja ehkä lähinnä tsempitystä itselleni. Olen tyhmyyksissäni mennyt tekemään varhaisia negoja jo pari tässä kierrossa..

Eli ei muuta kun odottelemaan..

+++++puuuuuh+++++

Piiuli kp 38/42-45

Vierailija
52/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat elokuisille, menkat alkoivat aamulla jälleen joten pompahdan syyskuisiin, josko enää jaksaa niin aktiivisesti edes kirjoitella kuumeiluaan, näin siinä taas kävi miten kuopusta yrittäessäkin, kun yk:t kasvoi kasvamistaan niin ei sitä jaksanut aktiivisesti enää kuumeiluaan purkaa palstalla. Yrittäkääs te loput piinailijat saada vielä lisää plussia elokuisiinkin!!

*helene kp.1/24-28, yk.6 (vai joko peräti 7?)*

Vierailija
53/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen taalla espanjassa ja tein juuri paikallisen testin ja hetihan tuo naytti etta raskaana....elokuussa lasketu aika olisi siis....eka kerralla tarppasi ja nyt on tunteet hieman sekavat....viikonlopuksi suomeen ja maanantaina soitto neuvolaan...jippii!!! :x

Vierailija
54/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka tunteet menevät laidasta laitaan. Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen, vaikka kuinka kovasti toivon. Mulla on ollu kahdella edellisellä kerralla (onnistunut raskaus ja kohdunulkoinen) rinnat kipeinä ja nyt yritän sitten koko ajan saada sen saman tunteen rintoihin...Eipä ole tuntunut:( Jotenkin on sellainen luovuttajaolo, sillä viime viikolla pupuilu jäi loppuviikosta puhtaan väsymyksen ja kyllästymisen jälkeen kiertopäivään 18 ja sitten vasta seuraavan kerran kiertopäivänä 23...Olisi ilman muuta pitänyt varmistella tuossa välissä!

Noh, nyt on turha enää murehtia...Testiä teen aikaisintaan lauantaina (jos tätiä ei ole silloin vielä kuulunut), sillä meilä on silloin sovittu illanistujaiset kera punaviinin ja hyvän ruuan.

Walpu kp 24/28-35 (kaksi edellistä kiertoa on ollut 28 ja 30) ja yk 4