*-*-*-*-* Elokuiset viikolla 48 *-*-*-*-*
Jospa minä avaan uuden viikkopinon. :) Lumista viikkoa kaikille ja plussaonnea! =)
Kommentit (54)
Voi vitsit täällä on porukoilla jännät päivät tiedossa. Aiemmin olen seuraillut lähinnä lueskelemalla muiden kirjoituksia ja siinä on kyllä ollut jännitystä kerrakseen!
Lopetettiin varsinainen ehkäisyn käyttö jo keväällä, mutta sen jälkeen ollaan menty keskeytetyllä yhdynnällä kun tuo mies ei tiedä mitä haluaa ;) Sunnuntaina sillä oli sitten hetken heikko hetki ja antoi mennä vaan. Sattui olemaan sitten mahdollinen tärppipäivä laskurin mukaan, joten hetihän mulla yhdestä kerrasta nousee hullu kuume!
Kiertopäivä on nyt 20/28, joten viikon päästä on viisaampi. Luulosairaus iski saman tien: mahassa tuntui kipristelyjä eilen ja tänään, vaikka aiemmin ei ole ovulaation aikaan ollut mielestäni mitään tuntemuksia. Nauroinkin tänään bussissa itselleni, kun mietin, miten psyyke alkaa välittömästi löytämään erinäisiä oireita, vaikkei niitä kai edes voi muutaman päivän päästä mahd. tärpistä olla? Kysymys: onko rintojen arkuus ollut teillä kaikilla oire raskaudesta? Mulla kun rinnat ei kipeydy menkkojen aikana koskaan, niin jos sellaisen oireen sais jatkossa bongattua, niin se vois jotain positiivista kertoa :D
Meiltä varmaan yritys jää tähän kiertoon tältä erää, jos ei nyt sattunut jollain ihme tuurilla tärppäämään, koska mies palasi maan pinnalle tilapäisestä mielenhäiriöstään hyvin pian ;) tänne taatusti jatkan kirjoittelua jos sille näyttää, mutta muuten seurailen varmaan teitä täältä taustalta ja toivotan KAIKILLE PALJON ONNEA JA PLUSSATUULIA! :D :x
Onnea siitä haaleastakin, eiköhän se muutamassa päivässä voimistu. Jipii, se eka leijonanpentu!!
Mammut, rintojen arkuus on tullut mulla joskus myöhäsemmillä viikoilla rv 6 tienoilla ehkä. Jännäämme sitten olsiko tuo yksi otollinen miehesi heikko hetki tuottanut tulosta. Ei sitä koskaan tiedä.
Jeela yk1 kp8/24-32
eikö ne niissä testeissä lue että haaleakin viiva on plussaa ja tarkottaa että raskaana ollaan!! toivon manteli että tänään seuraisin sua sinne leijonanpentujen puolelle... lääkärille siis menossa nyt aamulla ja jos en raskaana ole(niin kun nyt luultavasti asia on) niin ainakin nyt aletaan asialle jotain tekemään! olen siis iloinen kävi miten kävi :)
marjo yk16 kp36/30
Hei ja tervehdys tuolta Pikkukakkosista! Olen aktiivisesti seurannut elokuisten kirjoittelua, mutta omia kuulumisia olen kirjoitellut Pikkukakkosissa.
Täällä kaivattiin plussatuulia... ja elovauvoja. :) Mä oon tällä viikolla tehnyt kaksi haaleaa plussatestiä ja tänä aamuna kävin tk:ssa antamassa pissanäytteen. Meinasin tulla hulluksi, kun en tiedä mitä ajatella noista haaleista plussista ja haluan, että joku ammattilainen katsoo testin ja sanoo selkeesti että ollaanko raskaana vai eikö olla. Iltapäivällä olen sitten viisaampi. La olisi näillä näkymin 2. elokuuta. :)
Ritu kp33/26-28 yk2
Tuulia, mikäs siellä on tilanne?
En haluaisi yksin siirtyä palstailemaan leijonanpentuihin! Tai eipäs nyt taas hätiköidä, ei tässä välttämättä olla mihinkään siirtymässä. Häiritsee kun oireita ei oikein ole. silloin oletetun oviksen jälkeen oli nännit hiukan arkana ja valkovuotoa oli, mutta nyt ei oikeastaan niitäkään. Sen takiakin tätä nyt on tosi outo uskoa. Unta näin kyllä heti viime yönä että oksensin ja olin unohtanut testin anoppilan pöydälle, joten kaikki arvasivat mistä on kyse. Esikoista odottaessani en kyllä edes oksentanut kertaakaan...
Laskeskelin että muille voi alkaa kertoa mahdollisesta tärpistä vasta helmikuulla, miten ihmeessä jaksan sinne asti!
Meillä LA olisi 3.8.2009...
Ääh, ajatukset menevät jo ihan omaa rataansa, vaikka koko ajan yritän hillitä ja mjuistuttaa itseäni ettei tässä ihan varmoilla vesillä olla, mutta nyt kyllä tullaan korkeelta alas jos tullaan!
Ketäs muita täällä vielä Tuulian kanssa piinailee? Tulkaahan kertomaan kuulumisianne!
Manteli
Peukutan kovasti vahvistusta viivoille! Ja toivottavasti ainakin muutamat negat kääntyvät vielä plussiksi!
Nyt en ehdi enempää kirjoitella. Työkiireisenä,
valpuri 28/28-33
Voi MArjo, paljon peukkuja!Joka tapauksessa hyvä juttu, se on varmasti helpottavaa jos asioihin tulisi nyt selvyys!
Loistavaa Ritu! Nyt vaan odotellaan että meidän joukko kasvaa ropisten kun elokuiset plussailee!!
Niin minäkin olen asiaa itselleni selittänyt että eihän siihen testiin voi tulla edes haaleaa viivaa jos ei sitä raskaushormoonia kropassa ole, vielä kun himmeä viiva oli ihan nähtävissä jo kolmen minuutin jälkeen, mutta onhan noita nähty silti, pettymyksiä viivoista huolimatta ja nyt olaan vielä niin alkumetreillä että vaikka mitä voi tulla vastaan....Peukkuja kuitenkin kaikille leijonanpennuille, niillekin, jotka eivät vielä ole testissä olemassaolostaan ilmoittaneet!
Manteli kp 32/27-29 yk 2, tai rv 4+4...hih
Mua ihan pelottaa intoilla ja kirjoittaa noita raskausviikkoja, kun jos joudunkin pettymään...näin se kyllä meni koko viime raskaus, pelkäsin että jotain sattuu..:( vaan ei sattunut! Taidan olla ikuinen pessimisti....
Moi!
Onnittelut plussanneille!! Meillä tilanne on edelleen ennallaan. Selvääkin selvempi nega oli eilen testissä ja kyllä siinä melkein jo plussa olisi pitänyt näkyä, jos olisi ollut tullakseen. Menkkoja ei tosin edelleenkään näy, mutta niitä enteilevät oireet kyllä sitäkin vahvempina. Kaikki mahdolliset menkkaoireet on jo kuvioissa ja hyvin voimakkaina, joten toivon vaan, että alkaisivat pian. Kierto on nyt jo pidempi kuin aikoihin, enkä tähän väliin nyt toivoisi mitään ylipitkää kiertoa!! Odottelevalla mielellä täällä siis mennään ja lähinnä odotellen jo sitä seuraavaa kuukautta, valitettavasti.
Tuulia
Suuresti peukutan teille kaikille jännäilijöille, että se vahvistus sieltä tulee!!!=)
Täälläkin on saatu plussa, tosin vain ovistestiin!!=) Mutta eka kerta oli kuin sain ovis testiin tasavahvat viivat!!=) Eilen ihan piruuttani tikutin, kun oli taas niitä outoja mahakipuja! Ilmeisesti ovis saa mulla vain kovat kipuilut aikaseksi.. mutta onneksi ne menee parissa tunnissa ohi...
Mutta kp oli eilen 20, että tämäkin kierto venyy ainakin tonne kp34:een...
Taustalla jännäillen ja plussauutisia odotellen:
Sofi kp21/28-37 yk7
Pissakokeen tulokset kysyin neuvolan terkkarilta ja plussaa se näytti. :-))) Se tossa tk:n testissä on hyvä, että joku analysoi sen valmiiksi selkeästi joko plussaksi tai miinukseksi. Joten kai se on uskottava. :D
Ihan ku kiusaksi oma kroppa järjesti pari tippaa vuotoa just ennenku soitin terkkarille. Aivan varmasti vaan muistuttaakseen realiteeteista ja epävarmuudesta. Menkkamaiset kivut on edelleen päällä, niinku on ollu kokonaisen viikon jo, joten sekin on tehny oloa epävarmaksi. Mutta ainakin tää on nyt tk:n kirjoihin kirjattu raskaudeksi ja jos sitten vuoto alkaa kunnolla niin se kirjautuu myös keskenmenoksi eikä tarvi vaan kotona yksin pähkäillä, että olinko raskaana jne...
Neuvola-aikakin sovittiin tuonne joulun ja uudenvuoden väliin. Laskettu aika omien laskujen mukaan 2.8.2009. Vielä en ehkä uskalla tällä viikolla siirtyä odotajien puolelle, kun olo on kovin epävarma.
Ritu rv4+4
Ihanaa että plussa tuli ja vielä varmennettu! Mietin ihan samaa että en kyllä vielä uskalla tonne odotuspuolelle, en ennen kuin saan oikein vahvan plussan ja mieluusti vielä erimerkkisellä testillä, niin ettei jää enää niin paljoa arvailujen varaan.
Muistan jo esikoisesta raskautuessani että menkkatunne oli ihan yhtäläinen kuin oikeiden menkkojen aikaan. ja olo oli ihan kaamea kun oli sellainen fiilis että veri lorahtaa ihan just, vaikka kädessä oli plussatesti, tai oh, no kolme ;) Joten nyt olen osannut ottaa tämän menkkaolon hiukan rauhallisemmin, vaikka pelottaa hiukan tietty koko ajan. Tehdäänkö tuollaisia terveyskeskustestejä siellä ihan kaikille? esikoista odotin tampereella eikä raskautta todennettu millään ennen kuin sydänäänet kuuluivat. nyt asun eri paikkakunnalla enkä yhtään tiedä mikä täällä on käytäntö.
Me mentäis Ritu ihan samoissa päivissä jos tämä minunkin Helmeni olisi totta!!!!
onnentoivotuksista Mantelille!
Mä soitin äitiysneuvolaan ja kerroin tämän tilanteeni: kaksi haaleeta plussaa joista toinen tooooodella haalea. Niin sieltä se terkkari sanoi, että laittaa lähetteen (tietokoneelle) terveyskeskuksen labraan. Sinne siis menin tänä aamuna kovalla pissahädällä varustettuna ja luukulta antoivat näytepurkin ja sitten koneelta näkivät, että mulla oli näytteelle lähete. Ja sitten annoin näytteen ja puoliltapäivin soitin taas terkkarille, joka katsoi koneelta, että labrasta oli laitettu tieto positiivisesta näytteestä. Elikkä ei täälläkään varmaan hevillä anneta lähetettä, jos itse on selvän plussan testannut, mutta tämä mun haaleneva trendi varmaan vaikutti asiaan ja mun huolestuneisuus. ;) Mainitsin terkkarillekin menkkakivuista. Piti normaalina.
Jos sulla ei plussa ala vahvistua, niin voit koittaa samaa reittiä kuin minä. Avainasemassa varmaan on se äitiysneuvolan täti. ;)
Nyt vaan sitten valmistaudutaan kertomaan tulevalle isälle tilanteesta... :-))))
Nyt on jo kaksi varmaa (uskaltaisin sanoa).
Menkääs vaan manteli ja Ritu ja perustakaa odotuspuolelle LeijONANPENNUT-2009.
T. tahtoo kans mukaan,
mut vasta kp9/28-32 menossa, joten piinailutkin tiedossa vasta pitkällä joulukuussa
Eihän se nyt voi niin mennä, että ei yhtään elokuista plussaa olis tullu.
Me mennään Sofin kans melkoisen samassa tilanteessa. Mulla taitaa olla nyt kiertopäivä 20/28-35, joten yhtä aikaa ollaan piinailemassa sitten joskus ensi ja seuraavalla viikolla;) Ovisajankohtaa en osaa sanoa edelleenkään, mutta tänään pitäisi vielä varmistella peiton alla - huomenna pukkaa sitten pikkujoulua päälle.
Tällaisin ajatuksin tänään Walpu
Vaikka vielä en uskalla myöntää että mitään onnittelemista olisi...
Tehtiin tänään aamulla toinen testi ja testiajan sisällä tuli taas oikein oikein haalean vaalea viiva, ehkä ihan hippusen tummempi kuin keskiviikkona, ihan nähtävä viiva mutta kovin kalpea. Mulla on jotein halpa-testin liuskatestejä ja niissä pitäis olla herkkyys 25. ajattelin että tänään ajetaan päivystävän apteekin kautta kun tullaan pikkujouluista ja haetaan sellainen puikko/kasettitesti, kun joka tapauksessa haluan sellaisen plussan säilyttää muistona, niin noita liuskoja ei oikein voi säästää. Eli yhtäläinen epävarmuus täällä vieläkin vallitsee, vaan nyt on kaksi vaaleaa viivaa yhden sijasta...
manteli tärinöissään 33/27-29 tai rv 4+5....
Sylintäydeltä onnea plussanneille!!
Itse siirtänyt jo katseeni syyskuisiin, menkat kaiketi alkavat huomenna, tämän aamun rfsu nega joka iltapäivällä roskiin heittäessäni oli roskishaamu, joita tahtoo muutenkin liuskatesteillä tulla usein. Olen luopunut toivosta jo tälle kierrolle ja katseet siintää syyskuun alkupuoliskoon. Tsemppiä teille tytöt, tehkääpä lisää plussia elokuisiinkin, miten voikin olla niin vähän elokuun alun plussailijoita?!
*helene pian syyskuukuumeilija kp.25/24-28*
Elokuun palleroiset on aloittaneet pinonsa odotuspuolella. :)
En tiedä kuinka k'ytetty nimi tuo on aina vuosittain tuo leijonanpennut, mut tosi ihku.
Onko ovistestit käytössä kellä? kuinka monena päivänä olette saaneet haaleita viivoja ennen tosi tummaa?
Jeela yk 1 kp 10/24-32 ja ovistesti vielä miinusta eilen
Onnea Ritu, Manteli ja muut plussanneet! :)
Hienoa, että saatiin plussia tähän pinoon.
Omasta tilanteestani en vielä tiedä tuleeko täti vai ei... Alavtasaa ainakin jomottaa menkkamaisesti, mutta kohdunnipukka on vielä ylhäällä. Mutta hiostaa ja tekee mieli syödä nakkeja, pitsaa ym. Parasta on se kun ensin syö suolaista ja sitten perään makeaa... hmm. :D Alavatsa on tosi turvoksissa. Ja väsyttää... Pahempia PMS-oireita ei ole ollut, siis että pinna palaa helposti tms. Paitsi keskiviikkona kyllä ärsytti kaikki. :-/ Joten en osaa sanoa tuleeko plussa vai ei. Marketin r-testi odottaa kaapissa joka jäi viime kierrosta. Sunnuntaina pitäisi olla viisaampi... Joten pari päivää vielä piinailua.
Hyvää viikonloppua! =)
Kp 26/26-30
Pahoittelut bakteeri, niinu, eikku, nau, tuulia?, helene? tippumisesta.
Onnittelut manteli ja ritu plussasta! Vielä keritään saamaan muutama plussa näihin elokuisiin. :)
Täällä alkaa ovis päivät nippailusta päätellen olla käsillä. Kp on tosin vasta 10... Minä en ole ainakaan vielä sortunut noihin ovistesteihin. Joten mennään ihan tuntemuksilla. Muutama päivä eteenpäin ja sitten alkaa se höttöpää elämä ja unet kaikkoo....
Voimia piinaviikkoon keräilevä,
Wilukisu
Meikäläisellä vielä aika odottelua... obis tuli ja meno ja pupuilutkin aika heikosti osui määräaikojen puitteisiin.. Olen jo asennoitunut etten tällä kierrolla pääse liittymään leijonanpentuihin...
Alavatsalla ihme juilinta käynnissä nyt muutaman päivän ajan.. liittyy tod. näk. vaan siihen että kroppa totuttautuu kiertoon ilman pillereitä.
Meillä siis eka kierto vasta yrityksessä, joten on ihan hyvä sopeutua ajatukseen ettei viel tärppää.. harmi että yritys ei edes ollut hyvä ..
No näissä mölli tunnelmissa jään odottelemaan hyviä uutisia muilta... ensi viikolla taitaa olla mun totuuden hetket käsillä.
Mybaby80 kp 21/28, yk1